Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי ללמוד נהיגהה.....צריך עצה....!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחלתי ללמוד נהיגה מלפני שבוע והמורה לוקח לי 120 שקל לשעה...האם זה נורמלי המחיר הזה ? והאם כדאי ללמוד שעה?......והוא אמר שצריך 19 שיעורים האם זה נכון?

וגם כמה עולה בממוצע שיעור של 40 דקות או 45 ?

מכבי נתניה אימפריה!!!

פורסם

זה קצת יותר מדי מה שהוא לוקח ממך

 

הממוצע זה בערך 80-85 לשיעור

 

ואם אני זוכר נכון צריך 28 שיעורים מינימום לפי חוק

 

אני מציע לך שתבחר מורה אחר, לא חסרים.

 

שיהיה בהצלחה ותנהג בזהירות

פורסם

נכון, השיעור עולה בערך 80 ש"ח אבל יש גם יותר, זה תלוי בעיקר באוטו של המורה.

 

נכון גם שצריך לקחת 28 שיעורים אבל לא כולם עושים את זה, יש כל מיני מורים-קומבינטורים שעם תבקש מהם יפה במידה ואתה נוהג סביר הם יתנו לך טסט הרבה לפני שתסיים את כל 28שיעורים. כמובן שתתצתרך לשלם על כל השיעורים, אבל לעשות אותם לא. ככה יש למורה פחות עבודה... :roll:

פורסם
לא הבנתם אותי

אבל 120שקל זה ל60 דקות .....

וגם:

התחלתי ללמוד נהיגה מלפני שבוע והמורה לוקח לי 120 שקל לשעה

 

אנשים תלמדו לקרוא וחשבון פשוט "קוברה צהוב" רשם פעמיים שהמחיר הוא לשעה מלאה, כך שע"פ המתמטיקה הפשוטה שלי:

120 ש"ח ל-60 דקות = 90 ש"ח ל-45 דקות = 80 ש"ח ל-40 דקות, או כל נוסחה של דקות שעור שתחפצו.

 

כך שהמחיר סביר לחלוטין ואין כל סיבה להחליף מורה(אם המחיר הוא ה"אישיו" בכלל).

מורה בוחרים לפי רמת המידע שהוא מעביר ולא לפי התמחור שלו, גם אם זה יעלה במעט יותר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

זה בסדר גמור.

עכשיו רוב המורים התחילו לעבוד שעה במקום 40 דקות מפני שב40 דקות לא מספיקים הרבה וכל השיעור מתבזבז.

בשעה אפשר להספיק ללמוד הרבה יותר מבשעור כפול של 40.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

אתם לא מבינים מה בעצם קורה פה!

המורה הזה חכם מאוד! הרי 19 שיעורים שלו זה כמו 28 של כל מורה אחר!

מה שקורה זה ששיעור לפני טסט יעלה 80-90 אצל כל מורה אחר אבל אצלו זה 120!

יענו הוא איפשהו מרוויח יותר בקטע של -שיעור לפני טסט, שיעור כפול,טסט עצמו וכל מה שקשור בשיעורים לפני טסט.

 

 

המורה הוא מורה לכל דבר! 28 שיעורים של 40 דקות זה בדיוק כמו 19 שיעורים של שעה!

דעתי היא שאפילו עדיף שיעור שעה במקום 40-45 דק'.....

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
לא הבנתם אותי

אבל 120שקל זה ל60 דקות .....

וגם:

התחלתי ללמוד נהיגה מלפני שבוע והמורה לוקח לי 120 שקל לשעה

 

אנשים תלמדו לקרוא וחשבון פשוט "קוברה צהוב" רשם פעמיים שהמחיר הוא לשעה מלאה, כך שע"פ המתמטיקה הפשוטה שלי:

120 ש"ח ל-60 דקות = 90 ש"ח ל-45 דקות = 80 ש"ח ל-40 דקות, או כל נוסחה של דקות שעור שתחפצו.

 

כך שהמחיר סביר לחלוטין ואין כל סיבה להחליף מורה(אם המחיר הוא ה"אישיו" בכלל).

מורה בוחרים לפי רמת המידע שהוא מעביר ולא לפי התמחור שלו, גם אם זה יעלה במעט יותר.

 

עמית

 

 

אומנם זה נכון

אבל כבר ראיתי כמה מורים שלוקחים 85 ש"ח לשעה עגולה

והם היו ברמה טובה מאוד.

פורסם
התחלתי ללמוד נהיגה מלפני שבוע והמורה לוקח לי 120 שקל לשעה...האם זה נורמלי המחיר הזה ? והאם כדאי ללמוד שעה?......והוא אמר שצריך 19 שיעורים האם זה נכון?

וגם כמה עולה בממוצע שיעור של 40 דקות או 45 ?

 

שורה תחתונה, זה בסדר גמור ואתה מקבל אישור להמשיך :)

פורסם

אם אנחנו כבר מדברים על לימוד נהיגה..

באיזה עוד ארצות בעולם נהוג ללמוד אצל מורי נהיגה? (או שרק בארה"ב לומדים עם אבא)

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
אם אנחנו כבר מדברים על לימוד נהיגה..

באיזה עוד ארצות בעולם נהוג ללמוד אצל מורי נהיגה? (או שרק בארה"ב לומדים עם אבא)

 

 

גם בארה"ב רוב האנשים לומדים נהיגה אצל מורה.

ודרך אגב, גם בארץ אפשר ללמוד עם אבא.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...