Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם...

 

היום בבוקר השותף שלי התקשר אלי מהדירה, לאחר שהוא חתם סופית את זכרון הדברים עם המשכיר :multi: , במהלך השבוע אני עולה לדירה שמתפנה מחר ומכין אותה לקראת יום ראשון הבא :!::!: היום שבו אני יעבור אליה סופית :!::!::king:

פורסם
תודה לכולם...

 

היום בבוקר השותף שלי התקשר אלי מהדירה, לאחר שהוא חתם סופית את זכרון הדברים עם המשכיר :multi: , במהלך השבוע אני עולה לדירה שמתפנה מחר ומכין אותה לקראת יום ראשון הבא :!::!: היום שבו אני יעבור אליה סופית :!::!::king:

 

איפה יש באיזה הזה דירות פשוט אני לא מכיר... זה בין האגפים בצד השני של הקריה? :roll:

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
תודה לכולם...

 

היום בבוקר השותף שלי התקשר אלי מהדירה, לאחר שהוא חתם סופית את זכרון הדברים עם המשכיר :multi: , במהלך השבוע אני עולה לדירה שמתפנה מחר ומכין אותה לקראת יום ראשון הבא :!::!: היום שבו אני יעבור אליה סופית :!::!::king:

 

איפה יש באיזה הזה דירות פשוט אני לא מכיר... זה בין האגפים בצד השני של הקריה? :roll:

 

נימה של זלזול :?::?::cry:

 

כנס לכאן ותרשום בחיפוש שד' יהודית...:

http://194.90.126.5/iview/viewerlink.htm?layers=544&

×
×
  • תוכן חדש...