Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שהחברים שלי החליטו לעשות לי מתנה ליום הולדת ולקנות ג'אנטים חדשים החלטתי לעשות שיפוץ וצביע לישנים למרות שאין לי מושג מה אני עושה איתם אחרי שאני יסיים.

אלה שתי התמונותשל האוטו שלי אם הגאנטים הישנים ואחרי זה אם הג'אנטים החדשים

11032010043.jpg

31032010090.jpg

פורסם

והתוצאה הסופית הראשונית... לדעתי אני יצטרך לצבוע מחדש כי יצא קצת לא מדוייק ואני שוקל לצבוע בלקה כדי שהצבע יהיה מבריק כי כרגע האדום מבריק והשחור מט... אשמח לשמוע את דעתכם

01042010104.jpg

פורסם
אחלה השקעה, אבל על 206 לא חבל?

ממ לא חבל אני אוהב את האוטו.... ואני לא הולך לשים אותם על ה206 אני בכלל לא יודע מה אני עושה איתם ביינתים

פורסם

חחח החברים שלך שיחקו אותה ובגדול ועשו לך כזאת טובה,גאנטים מזעזעים היו לך .

הלוואי ושלי יעשו לי גם הפתעה כזאת (17,4) [:

תתחדש על הגאנטים.

פורסם

לדעתי הג'אנט הקודם לא יפה

אבל לגבי הצביעה,

רואים ששמת דבק,ואת הפסים בין 2 הצבעים שלדעתי ההדבקה לא יצאה לך טוב.

אבל כל הכבוד על ההשקעה והצילומים !

Suzuki Jimny

פורסם
לדעתי הג'אנט הקודם לא יפה

אבל לגבי הצביעה,

רואים ששמת דבק,ואת הפסים בין 2 הצבעים שלדעתי ההדבקה לא יצאה לך טוב.

אבל כל הכבוד על ההשקעה והצילומים !

כע אני יודע שיצא לא משהו... אני והלך לצבוע מחדש כנראה אני רק מחפש פיתרון שכל הצלעות יצאו זהו...

פורסם

למה שלא תצבע אותם בצבע המקורי?(כסוף)

אתה יכול לנסות למכור אותם ביד 2 אם אין לך מה לעשות איתם...

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

תתחיל "פרויקט חדש II" - הסרה של הצביעה המזעזעת וצביעה בצבע אחיד.

הכנת השטח לפני הצביעה צריכה להיות טובה (שיוף עדין להסרת כל השריטות).

פורסם
למה שלא תצבע אותם בצבע המקורי?(כסוף)

אתה יכול לנסות למכור אותם ביד 2 אם אין לך מה לעשות איתם...

הג'אנט עצמו מכוער נורא לדעתי ובצבע המכורי אין בו שום דבר צבע כזה לדעתי בכל אופן מוסיף נורא וגם במציאות חוץ מזה שצריך לתקן את השגיעות בצביע הוא נראה מגניב ביחוד אם ישב על רכב אדום או שחור

×
×
  • תוכן חדש...