Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב וחג שמח

כאשר האוטו חם אחרי נסיעה אני מעביר לR ולוחץ על הבלם אני מרגיש כמו נקישה (מעין מכה ) בדוושה .

הייתי במוסך החליפו משאבת בלם אחורי (הייתה רטובה).

אבל עדין אחרי שבועיים יש מכה במוסך הרגישו את המכה .אבל הם כניראה לא יודעים מה קורה .

האם יש למישהו כיוון .

יש לצין שזה לא תמיד.

תודה.

נ ב- הבלמים ניבדקו במוסך ונימצאו תקינים (למעט משאבה אחורית )

פורסם

באפלאוז קיימת בעיה אופיינית :

 

הרפידות יש להם שני פינים והם מוכנסים לזוג חורים המצוי בצד השני, אם הקוטר של הפינים קטן יותר והקוטר של החורים מתרחשת תזוזה, התזוזה מתרחשת רק במעבר מ- D ל- R או ההיפך ומתרחשת רק פעם אחת אם אתה נוסע באותו כיוון, כלומר אם תיסע כל הזמן ב- D ןהיתי ב- R תהיה רק נקישה אחת ולאחר זה יפסק.

 

התופעה מתרחשת כאשר הרפידות הם תחליפיות שלא מתאימות או שבמשך הזמן הפינים או החורים נישחקים ואז השפיל גדל והרפידות זזות ומייצרות נקישה, על מנת לפתור את הבעיה יש לבדוק אם השחיקה היא בחורים או בפינים.(אם זה בפינים אז יש להחליף רפידות).

 

יש לי את התופעה גם ברכבי ולי זה לא מפריע, אין קשר למשאבת בלמים.

פורסם

האם הכוונה לרפידות מקדימה ( הם חדשות כולל הצלחות ביקשתי בחנות אורגינל ).

* האם זה בטיחותי?.

תודה איציק

פורסם

מדובר ברפידות הקידמיות, תחזור שוב למוסך שהרכיב את הרפידות ותבקש לבדוק את רמת החופש של הרפידות בחורים אולי הוא יכול להביא לך רפידות עם פינים בקוטר גבוהה יותר כך שהחופש יקטן.

 

לגבי הבטיחות - אני נוסע כבר שנה ככה ללא בעיות מיוחדות.

 

אורגינל זה מושג מעורפל - חברת דייהטסו לא מייצרת רפידות. (היום החלפתי פילטר שמן ברכב ועל הקופסא רשום Orginal Oil Filter), אם אתה לא מבין לעולם לא תדע מה זה אורגינל.

×
×
  • תוכן חדש...