Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

לפני כחודש עשיתי רשיון על הרכב של ההורים פיג'ו 306 שנת 2001..

בקיצור ברכב יש מערכת JCV, שני רמקולים מאחורה ו2 מקדימה אין לי מושג של איזה חברה

השמיעה היא לא משהו בכלל ואני רוצה לשפר אותה, ותאמת אין לי מושג מה אני צריך לקנות כדי לעשות את זה..

יש לי תקציב בערך 1000-1500 שקל..

מה אני יכול לעשות עם סכום כזה? כאילו להחליף את הרמקולים בטוח צריך לגבי רדיו דיסק אני לא יודע אולי עדיף לשים מגבר..

תודה רבה למי שמוכן לעזור

פורסם

כדי שנוכל לעזור יותר אתה צריך לתת את הדגם המדוייק של הר"ד.

האם אתה פתוח למוצרים מיד שניה?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הדגם זה

KD-AR270

ולגבי הרמקולים אין לי מושג אבל אני כמעט בטוח שצריך להחליף אותם.

ולגבי העניין של יד שנייה אם בתקציב שנתתי אי אפשר לארגן משהו חדש וטוב ואפשר להביא משו טוב ביד שנייה אז נתפשר...

תודה רבה

פורסם

לא... אין לי בעיה לחרוג מהתקציב בשביל ההתקנה רק שלא יהיה בהגזמה.

ואני אומר שאני לא רוצה את המערכות המפלצתיות האלה כמו שיש לרוב פה.. מספיק לי משהו נחמד שיהיה סאונד נקי וחלק

ומזה מורל טימפו? :roll: סליחה על הבורות אבל אין לי ממש ידע בעניינים האלה.

ד"א, אולי מישהו מכיר מישהו מאזור הדרום באר-שבע והסביבה שיכול לעזור לי אם ההרכבות והכל... כמובן שהכל בתשלום

פורסם

דבר איתי בפרטי אחי שלחתי לך הודעה..

שמע, אם התא אומר שיש סיכון אם אני נעזר במישהו אז אולי עדיף שאני אלך לחנות מקצועית וזהו.

אני יכול ללכת לרדיו ויליאם אני מכיר שם מישהו, שבטוח ירכיב לי ולא במחיר מוגזם,

השאלה אם הסט הזה של הטמפו באמת שווה לפי מה שאתה אומר הוא שווה.. רק יש לי שאלה

רשום שהספק לו 280W והספק נקי 120 RMS, מזה אומר שאם אני רוצה לנצל את כל ה280 שיהיה נקי צריך מגבר?

ולגבי הרדיו דיסק, לא תהיה איתו בעיה?

פורסם

תקשיבו החלטתי ללכת על המורל טמפו.

רק שיש לי שאלה אחרונה בשביל שאני יהיה סגור על זה

ההספק הנקי שלהם הם 120W RMS

עכשיו יש לי ברכב רדיו דיסק JVC-AR270

הוא לא יעשה בעיה?

ואם בעתיד אני ירצה לחבר מגבר אני אוכל לחבר אותו לרדיו דיסק הזה?

פורסם

אתה יכול לחבר את הסט לרדיודיסק, אבל מן הסתם לא תוכל באמת לנצל את הסט עד תום.

 

כשיתפנה עוד תקציב תמצא איזה מגברון 2 ערוצים.

גם רדיודיסק שאין לו יציאת RCA ניתן לחבר למגבר, יש רק צורך במתאם מסוים (נקרא מנחת).

אגב, יש גם מגברים שיש בהם כניסה מובנית לכניסת רמקולים- כלומר אין צורך במנחת.

 

תתחיל מסט טמפו (רק תדאג שיותקן כמו שצריך) ועם הזמן תעלה עוד שלב, אין צורך לקנות הכל בפעם אחת.

מתחדשת*

פורסם

הבנתי אותך. את האמת שאני חושב שגם התקציב שלי עכשיו יספיק לאיזה מגבר טובכי המורטל טמפו עולים בערך 500 שקל, כולל התקנה אני לא יודע כמה אבל בוא נגיד שאני מוסיף מגבר (לא כ"כ מבין אבל נראלי JBL60.4 יספק אותי) וגם המגבר עולה בערך 600 אז כולל התקנה זה לא יעבור את ה1500..

×
×
  • תוכן חדש...