Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מבקש חוות דעת והמלצות לפה או לשם על המכוניות הבאות : דייהו לאנוס 2000 או 2001, דייהו נובירה 2000 או 2001 ודייהו לגנצה 2000 או 2001 . מה מצב השוק של הרכבים האם חלקים זולים או יקרים ומהי צריכת הדלק של הרכבים ולגביי ירידת ערך וגם חוות דעת כלליות על הרכבים, תודה.

פורסם

צריכת דלק גבוה.

רכבים לא בטיחותיים.

זולים ופשוטים מאד לאחזקה.

ירידת ערך גבוה יותר ממה שמוצהר במחירון. אין שוק לרכבים האלה.

אף בר דעת לא קונה במודע רכבים של היצרן הזה, אלא אם הרכב נועד לצרכי ניידות נטו, ויש מגבלת תקציב שלא מאפשרת משהו יותר איכותי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

לי היה דייהו לאנוס שנת 98 ומכאן גם נגזר הכינוי שלי בפורום כבדיחה על הרכב... ותיכף תבינו למה.

 

הרכב היה בעיניי נוח בצורה יוצאת דופן לנהיגה - רכב קוריאני אבל משום מה הוא היה רך לנהיגה ונוח מאוד לישיבה.

 

היתה לו סחיבה נאה ביחס לרכב 1.5 ליטר וצריכת דלק בינונית - ממש לא מהחסכוניים שבחבורה אבל גם לא שתיין נוראי.

 

בתוך העיר עשה לי 1:9 עד 1:10 מחוץ לעיר במקרה הכי טוב 1:12

 

מה שצריך להזהר ברכב הזה זה עם פסי האטה - בגלל שעשו לו מתלים כל כך רכים - קפיצה קטנה עם הרכב הזה ומקבלים נגיעה בגחון האחורי אחרי נסיעה על פס האטה.

 

חצי שנה הרכב שירת אותי בצורה נאמנה ואז התחיל גל בלתי פוסק של צרות:

 

1. נקרעה רצועת טיימינג - היו צריכים לפתוח ראש מנוע.

2. נשבר הקאמשאפט!!!! - בלתי נתפס מבחינתי.

3. שלוש פעמים התפוצץ לי מחזיר שמן - והשתמשתי בשמנים איכותיים.

4. הלך לי מנוע 4 צעדים.

5. הלך לי הקוייל.

6. אחרי באמפ קטן שמישהי נכנסה בי במהירות אפס - הלך חיישן של כריות אוויר.

 

תיקנתי את הרכב אחרי שהוצאתי עליו 16 אש"ח על תקלות מנוע (לא תיקנתי את החיישן כריות אוויר - זה עוד 2.5K שקלים)

מכרתי אותו ב20 אלף אחרי שהוא היה בבעלותי קצת פחות משנה ורכשתי אותו ב31.5 אלף שקלים!!!

 

זוועת עולם של רכב.

 

המנוע אמור להיות של מאזדה 323 - איזה מאזדה ואיזה נעליים - נתנו לי סוסיטא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כל יונדאי עדיפה על הרכבים האלה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כל יונדאי עדיפה על הרכבים האלה...

 

שכחתי להוסיף מרכב פנים מעאפן מחומרים עלובים.

 

לתריסים של המזגן - אין שום אפשרות לסגור אותם ככה שאם אתה מדליק מזגן אתה תמיד תמיד קופא והמזגן מקפיא את השועלים.

 

הנובירה זה רכב ענק אבל עם מנוע 1.6 ליטר... רק הופך את כל הסיפור ליותר גרוע והלגנזה אמנם מעוצבת יפה אבל נדירה בארץ ולא יודע עד כמה היא טובה יותר אם בכלל.

 

עריכה - ברור אפרופו שזה הנסיון האישי שלי עם דייהו - יש הרבה שהיו מרוצים.

 

היו לנו גם שני רייסרים במשפחה - לא לגעת! נמג"ש מתפרק!

 

אבל צריך גם לזכור שדייהו לא קיימים יותר - הם נרכשו ע"י שברולט

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שכחתי להוסיף מרכב פנים מעאפן מחומרים עלובים.

 

לתריסים של המזגן - אין שום אפשרות לסגור אותם ככה שאם אתה מדליק מזגן אתה תמיד תמיד קופא והמזגן מקפיא את השועלים.

 

 

 

עריכה - ברור אפרופו שזה הנסיון האישי שלי עם דייהו - יש הרבה שהיו מרוצים.

 

 

 

 

לגבי המזגן זה ממש מוזר. מחכה לעוד חוות דעת תודה לעונים עד עתה

פורסם

ממה שראיתי ושמעתי מכמה בעלי לאנוס,הדעות הם לכאן ולכאן.

המציינים לחיוב טענו שהרכב עושה את העבודה להסיע מנקודה א' ל-ב',ולכן הוא מיועד למחפשי רכב בסיסי ולא לחובבי נהיגה.

השוללים מציינים בעיקר תקלות חשמל רבות.

מכיוון שהלאנוס שירתה בהרבה ציי רכב,כדאי להתאזר בסבלנות ולחפש אקזמפלר מיד פרטית.רצוי דגם ה-SE המאובזר.

בסך הכל,לדעתי במחיר שניתן להשיג דייהו (לאנוס או נובירה),מדובר על אופציה לא רעה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שוק גרוע :-(, ירידת ערך גבוהה ( נמכרת, אם בכלל, הרבה מתחת למחירון שגם הוא נמוך ).

צריכת דלק ממוצעת 10 ק"מ לליטר .

חלקים מפירוקיות קשה להשיג מכיון שלא נמכרו הרבה רכבים כאלו.

חלקי מכאניקה תחליפיים אין בעיה להשיג.

לדעתי - לך על משהוא אחר.

פורסם

אני לא מכיר את הרכב. יחד אם זאת, רציתי להעיר שאם הרכב כבר איבד את רוב ערכו ולא שווה הרבה כיום, העובדה שלרכב אין שוק היא יתרון ולא חיסרון. יהיה לך קל להוריד את המחיר ברכישה ואין לך הרבה מה להפסיד במכירה.

פורסם

כדאי להתרחק. מכונית בינונית בלשון המעטה, ולא מאוד בטיחותית. יש כאן בפורום כמה סיפורי אימה של בעלי המכונית הזאת.

 

יש בחירות מודרניות וטובות בהרבה. בתקציב דומה לשל הנובירה אפשר למצוא סיטרואן קסארה. מימדים דומים, אבזור עדיף, עולם אחר של נוחות ואיכות כללית.

פורסם

שהייתי בזמנו במוסך והיה לידי בעל דייהו כזאת שמעתי ממנו שהוא רק מקלל את היום שהוא קנה דייהו.:lol:

במחירים של הדייהו נוביירה לא חסרות אלטרנטיבות שפויות יותר.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...