Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצות לסוכני ביטוח ל- BMW 6.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אם הרכב ביבוא אישי, ממליץ לך לפנות לסוכן שמתמחה ברכבים מיבוא אישי.

יש דברים ששונים ברכבים מסוג זה, ולכן חשוב שיהיו סעיפים ייעודיים לעניין.

יכול להמליץ לך על סוכן שמתמחה ברכבי יוקרה(לא מצאתי יותר זול ממנו), ובמיוחד

ברכבים מיבוא אישי. אני יכול להגיד שבעבר כשהיה צורך בטיפולו, הוא עשה את הכל כמו

שצריך, וזה המבחן האמיתי.

אם תרצה את הפרטים, פנה בה"פ.

 

אושרי

פורסם

לא קונים רכב כזה אם לא מסוגלים להחזיק אותו.

ביטוח לגיפים תמיד יקר , לבמוו כל שכן .

 

בד"כ מי שקונה רכב כזה יכול לשלם את הביטוח , נראה לי שזה הרכיב הכי בסיסי שצריך לקחת בחשבון בקניה , יכול להיות שאפילו יותר זול משאר הוצאות האחזקה.

 

 

בכל אופן כל הכבוד רכב מעולה תהנה ממנו !!!

פורסם
לא קונים רכב כזה אם לא מסוגלים להחזיק אותו.

ביטוח לגיפים תמיד יקר , לבמוו כל שכן .

 

בד"כ מי שקונה רכב כזה יכול לשלם את הביטוח , נראה לי שזה הרכיב הכי בסיסי שצריך לקחת בחשבון בקניה , יכול להיות שאפילו יותר זול משאר הוצאות האחזקה.

 

 

בכל אופן כל הכבוד רכב מעולה תהנה ממנו !!!

 

מצטער להגיד לך אבל התגובה שלך חסרת כל עיניין וממש מיותרת פה במילים עדינות.

 

אני בטוח שהוא לא חשב שלבטח סדרה 6 עולה כמו מאזדה 3 או 6 לצורך העניין.

 

וזה שהוא שואל איפה לבטח במחיר טוב זה אומר שהוא לא יכול להחזיק את האוטו?

 

ומי שיש לו אוטו כזה לא אמור לברר על מחירים אטרקטיבים יותר בין חברות הביטוח לרכב?

 

נשמע מהתגובה שלך שאתה בא בגישה שמי שקונה סדרה 6 לא אמור לחשבן על הביטוח, והוא לא אמור לחסוך.

פורסם
מצטער להגיד לך אבל התגובה שלך חסרת כל עיניין וממש מיותרת פה במילים עדינות.

 

אני בטוח שהוא לא חשב שלבטח סדרה 6 עולה כמו מאזדה 3 או 6 לצורך העניין.

 

וזה שהוא שואל איפה לבטח במחיר טוב זה אומר שהוא לא יכול להחזיק את האוטו?

 

ומי שיש לו אוטו כזה לא אמור לברר על מחירים אטרקטיבים יותר בין חברות הביטוח לרכב?

 

נשמע מהתגובה שלך שאתה בא בגישה שמי שקונה סדרה 6 לא אמור לחשבן על הביטוח, והוא לא אמור לחסוך.

יכול להיות שהוא פשט את הרגל שלו והחליט לשדרג לביטוח יותר זול מאיפה לך לדעת?

פורסם

למה אתה כל כך מתעצבן , מאיפה לך שאין לי אפשרות לקנות רכב כזה גם ?

הוא רשם את השאלה לגבי עלויות ופתח את הכיס שלו לא אני נכנסתי לו לכיס.

 

אני כתבתי לבחור בהודעה הראשונה זה שיהנה וכל הכבוד , ואני מאחל לו רק טוב !!!

בכלל לא מקנה בו ולא זאת היתה הכוונה , להפך כן ירבו ונראה רכבים כאלה יותר ויותר על הכביש.

 

התכוונתי שבמידה שאין לו כסף לבטח את הרכב , היה צריך לחשוב על זה לפני שקנה , או לפחות לבדוק כמה הביטוח לפני שקנה.

במידה ויש לו כסף גם עולה השאלה למה לא בדק ביטוח לפני שקונה, ככה קונים רכב ?

לפי השאלה שלו נראה כי הבחור לא ידע למה הוא נכנס , ולא היה מוכן לזה כלכלית , מפה המסקנה .

פורסם

SHAULC, אני חושב שאתה טועה ובגדול.

זה שמישהו קונה רכב יוקרה, זה לא אומר שהוא צריך ללכת ולשלם כל סכום

שהסוכן או חברת הביטוח רצתה, מבלי לבדוק את כל האפשרויות.

אני ביטחתי X5 ב 6800 ש"ח, והיו גם הצעות של 11000 ש"ח.

חבר ביטח לנדקרוזר ב 4800 ש"ח, והיו הצעות של 8700 ש"ח,

ויש לי עוד הרבה דוגמאות למקרים כאלה.

אז מה אתה מציע? בגלל שיש לך רכב יוקרה תקבל כל הצעה?

אני חושב שלא, ואני בטוח שרוב האנשים חושבים ככה.

פורסם
למה אתה כל כך מתעצבן , מאיפה לך שאין לי אפשרות לקנות רכב כזה גם ?

הוא רשם את השאלה לגבי עלויות ופתח את הכיס שלו לא אני נכנסתי לו לכיס.

 

אני כתבתי לבחור בהודעה הראשונה זה שיהנה וכל הכבוד , ואני מאחל לו רק טוב !!!

בכלל לא מקנה בו ולא זאת היתה הכוונה , להפך כן ירבו ונראה רכבים כאלה יותר ויותר על הכביש.

 

התכוונתי שבמידה שאין לו כסף לבטח את הרכב , היה צריך לחשוב על זה לפני שקנה , או לפחות לבדוק כמה הביטוח לפני שקנה.

במידה ויש לו כסף גם עולה השאלה למה לא בדק ביטוח לפני שקונה, ככה קונים רכב ?

לפי השאלה שלו נראה כי הבחור לא ידע למה הוא נכנס , ולא היה מוכן לזה כלכלית , מפה המסקנה .

 

תשמע, אני במקומך הייתי עובד על תהליך הסקת המסקנות שלי.

השאלה שלי נבעה מתוך זה שחברת הביטוח הנוכחית שלי הציעה לי הצעה דמיונית לחלוטין לביטוח (וכבר הספקתי לקבל כמה הצעות זולות משמעותית).

 

אני מחזיק שלושה רכבים בשווי כולל דיי גבוה, אז אתה יכול להיות סמוך ובטוח שיש לי כסף לביטוח. תודה על הדאגה.

×
×
  • תוכן חדש...