Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שמזה הרבה זמן שהשפריצרים אצלי לא עובדים, אבל חשבתי שזה היה חוסר במי ניקוי.

הוספתי מי ניקוי כחולים למיכל מים אך לצערי זה עדיין לא עבד.

ברגע שאני מזיז את הידית, הוישרים זזים אך לא נשמע כל קול ממשאבת המים מתחת למכסה המנוע.

 

הלכתי למוסך של חבר לבדיקה זריזה, אך הוא אמר שזה או הידית או המשאבה, (לא היה לו חשמלאי באזור באותו יום), אבל אני לא חושב שזה קשור לידית. הרי ברגע שאני מזיז אותה הוישרים זזים, זה די מבטל את האפשרות לא ?

 

דיברתי עם צמפיון והם אומרים שמשאבה חדשה זה משהו כמו 500-600 שקל, וזה נראה לי קצת מוגזם ולכן רציתי לדעת אם יש משהו שאני יכול לעשות לפני שאני מגיע לאופציה הזאת ומחליף בלית ברירה ?

יכול להיות שזה פיוז שרוף ? אם כן, מישהו יודע איפה נמצא המיקום שלו במכונית הנ"ל ?

 

בתודה רבה מראש, גלעד.

פורסם

הפיוז של משאבת השפריצרים הוא אותו הפיוז של המגבים, לכן לא סביר שהוא יהיה שרוף.

 

אבל לא יזיק לבדוק. הפיוז זהו פיוז מספר 24.

 

VW-Fuse-Diagram.jpg

Kawasaki Versys !!!

פורסם

אין סיבה לקנות משאבה חדשה. קונים מפירוק

בכל אופן שווה לבדוק אם השפריצרים לא סתומים. בדקת שפריצרים מאחורה? אם הם עובדים זו לא משאבה כי זו אותה משאבה של הקדמיים.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

השפריצרים מאחורה גם לא עובדים, אז אני מאמין שזאת המשאבה.

מה זאת אומרת לקנות מפירוק ? כמה זה אמור לעלות ? איך זה מתבצע ?

 

פעם ראשונה אני שומע על אפשרות כזאת. אם אפשר לפרט זה יהיה מצוין, תודה ! :)

פורסם

תתקשר לפירוקיה הזו.

הם מתמחים בקונצרן ונמצאים באזור.

דרכם אתה יכול לקנות משאבה שירדה מרכב מושבת (תראה את הגלרייה באתר).

המחירים שלהם לא הכי זולים, אבל זולים בהרבה מהחלק המקורי.

Kawasaki Versys !!!

פורסם

לפני שאתה מביא משאבה-

היתה לי בעיה דומה לפני כחצי שנה. הבעיה היתה צינורית שנקרעה (רון החליף אותה ב-5 שניות וזה עלה גרושים/לא עלה שקל אאל"ט). הכוונה היא לצינורית שמחברת בין המשאבה למתזים.

  • ספונסר פורום
פורסם

בדרך כלל אם לא שומעים את רעש הפעולה של המשאבה אז

כנראה המשאבה תקולה ויש צורך להחליף אותה ,יש חליפיות בשוק במחיר יותר סביר .

אצלנו במוסך למשל ניתן לקבל משאבה חליפית גרמנית כולל התקנה ב 200 שח לפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מתעלק,אבל אצלי שומעים את הרעש של המשאבה,אבל המים נוזלים מתחת למיכל של השפריצרים.

יכול להיות שזו גם צינורית?ואיך אני רואה את הצינורית הזו?אין לי ככ גישה לראות מה קורה מתחת למיכל,תודה

הרכב גולף 1999 דור-4.

פורסם

בוקר טוב

קרה גם אצלי בסיאט איביזה,המשאבת נפתחת באמצע בין חלקי הפלסטיק לא ניתן לתקן היא בנוייה ככה שזה קורה רק הפח מתאים לה החלף משאבה והכל יבוא על פתרונו בשלום.

בהצלחה

עופר בן צבי

פורסם

תבקש ממישהו להפעיל את ידית השמשות ותנסה להקשיב בתא המנוע אם יש רעש כלשהו.

אם אין סימן שהמשאבה לא עובדת,

עלות החלפה היא (לחליפי/פרוק)עד 250 ש"ח לערך.

פורסם

נראה לי קצת חשוד שגם המתזים מאחורה לא פועלים.

תוציא את הקונקטור שסמוך למשאבה ובדוק עם מנורת ביקורת או רב מודד אם מגיע מתח למשאבה בעת ההפעלה.

כמו שכבר אמרו פה, תבקש שמישהו ילחץ על הפעלת המתזים ותקשיב אם יש איזשהו רעש או נזילות.

חבל סתם לקנות משאבה במאות שקלים אם התקלה לא במשאבה.

פורסם

היי כבר פירסמתי הודעה בקשר לזה פה,פשוט לא מצאתי אותה ולא רציתי לפתוח חדשה,נאמר לי שכנראה משהו סתום בצינוריות,או צינור קרוע,הבעייה שאני לא יודע על איזה צינור מדובר,אפשר אולי להעלות תמונה עם הצינור המדובר?

×
×
  • תוכן חדש...