Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר 9 שנים של שימוש, ה-Kenwood D-mask שיש לי התחיל לעשות בעיות. באמת הגיע הזמן.

מאחר ואין לו מושג מה זה MP3 ואפילו איך נראה USB, הגיע הזמן לקנות HU חדש.

 

רשימת המאפיינים החשובים: תומך MP3, כניסת USB ולפחות שתי יציאות למגבר, הובילה אותי לחלופות הבאות:

פיוניר 3050

פיוניר 4050

קנווד 543

קנווד 5039

 

קראתי פה ושם על חלקם. השאלה היא אם יש חסרונות משמעותיים בזולים יותר, כמו ה-3050, למשל.

 

כמו כן, האם מישהו התנסה בעסקים הקטנים והזולים שמפרסמים דרך yad2, כמו ליל-סאונד וארט-סאונד.

 

כמו כולם, אני רוצה לקבל הרבה ולשלם מעט. :wink:

 

תודה

MCS 2008

פורסם

סביב 500-600 ש"ח ובהחלט שוקל HU משומש, למרות תקרית גולפנית/shay.

ה-HU יתחבר דרך מגבר אלפיין V12 לקומפוננט מלפנים וזוג 6X9 מאחור.

ה-setup הזה הוא מצב נתון ולא עומד להשתנות.

MCS 2008

פורסם

האמת שעוד לא היה לי נסיון עם קנווד,אני רק יודע שהוא פחות "צעקני" מהפיוניר.אבל בדגם 4050 יש מספיק כיוונים כדי לקבל שמיעה סבירה בהחלט,ולרוב האנשים פה בפורום אין מוצרים של KENWOOD ברכב אני מאמין (יכול להיות שכן,זאת חברה מאוד טובה ובעלת שם עולמי כללי)אני פשוט חושב שלא כדאי ללכת על משהו שהוא פחות מסחרי,הפיונירים זה עניין של "שם" בשוק וכל אחד יקנה אותם בגלל זה.תעשה את הדבר הכי פשוט,גש לחנות שמוכרת את המכשירים גם של קנווד שראיתה וגם של פיוניר,בקש לשמוע אותם על אותם הרמקולים (מומלץ רמקולים פחות או יותר מה שיהיה אצלך ברכב ולא איזה פיוניר מעפנים)תחליט מה יותר מתאים לך ותשקול בנוסף איזה אפשרויות נותן לך כל מכשיר שהשני לא נותן (אם זה בכלל קיים)

פורסם
תודה.

יש כאלו שמכירים את ה-kenwood לסוגיהם?

 

סידרת ה-D-mask היא סידרה מעולה

לפני 10 שנים בערך היה לי את הדגם היקר ביותר של הסידרה הנ"ל שמגיע עם יציאות 8V פריאווט

אין בכלל מה להשוות בין האיכות של המכשירים האלו לפיוניר 4050 או לכול רדיודיסק אחר ב-500 שקל

אבל אם כבר אתה מחליף לרדיודיסק בתקציב מינימאלי תמשיך עם קנווד יש להם סאונד שונה מפיוניר

המכשיר הנ"ל הוא מסידרה חדשה שלהם עם USB וממיר 24 ביט ,לדעתי שווה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=724617

פורסם

בתחילת העשור זה היה אותו הבדל בין שני המותגים, העובדה שלקנווד יש קצת פחות treble.

משעשע שדברים לא משתנים...:lol:

 

תודה על ההמלצה על הדגם הספציפי. האם זה מנסיון אישי?

האם מישהו מכיר את ה-5039 ? האם הוא דגם ישן יותר?

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=713408

MCS 2008

פורסם

אני נמצא בדיוק באותה סיטואציה, רוצה להחליף רדיו דיסק של פיוניר (שדווקא כן מכיר MP3),

לאחר שבדקתי את ה4050 ודומיו הבנתי שמתחתיו עדיף לא לרדת ,ובאופן עקרוני ננעלתי על ה6050UB שעולה כמעט אלפייה אבל גם נראה יותר מרשים, במיוחד כשאני לא כל יום קונה HU חדש העלות מתבטלת (הקודם עם הדולפינים עלה לי כמעט 3K בזמנו)

 

 

ההתלבטות היחידה היא איפה לקנות, אם לקנות ב"נינג'ה פולו" שהוא הכי זול ב ZAP ועושה רושם של מקום מומלץ וגם נותן 3 שנים אחריות (לא אצל עוזי רדיו), או להוסיף כמה מאות שקלים ולקנות מוצר של עוזי רדיו עם פחות שנים אחריות.

 

בKENWOOD מה שלא אהבתי זה העובדה שה USB הוא מקדימה.

מה שלא אהבתי בפיונירים הוא העובדה שאין לחצנים ישירים לזכרונות של הרדיו, שזה משהו שאני משתמש בו רבות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...