Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלוני פירסום של דגמי עבר שונים, לרווחת חברי הפורום. באדיבות Derish ו-Buki


CHEVROLET
שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

גם הרכב מכוער וגם העיצוב של הפרוספקט מכוער.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 269
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא מבין מדוע אתה צוחק.

 

לנסר של 89 הוא רכב די מתקדם לזמנו, גם עיצובית וגם מבחינת המפרט הטכני והאיבזור שהוא הציע.

 

הצתה טרנזיסטורית היא שידרוג משמעותי של מערכות ישנות, היא פתרה את בעיית הפלטינות שהיו כל הזמן נשרפות ומזייפות והיה צריך להחליף אותן בכל טיפול.

 

גם שעון דידיטלי בשנת 89 לא היה דבר כזה נפוץ, למרות שהופיע בדגמים אחרים כמה שנים קודם לכן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעון דיגיטלי היה דבר סטנדרטי על פרק היד כבר בתחילת שנות ה-80, איני יודע לגבי לוחות מחוונים ברכב. ב-1982 קניתי שעון כזה תמורת כ-20 גולדן בהולנד, בעל הרבה מאוד פונקציות, שימש אותי מספר שנים בתנאים קשים.

 

בפעם הראשונה נתקלתי בשעון יד דיגיטלי ב-1976, כאשר לחניך התורן בטירונות היה שעון כזה. בשיחת הסיכום המ"מ אמר: היה לכם מזל שלחניך התורן היה שעון כזה משוכלל, שגומר לספור 30 שניות בדיוק כאשר אתם מסודרים בשלשות! האמת היא שכנאה שהמ"כים לא היו מסוגליםלקרוא שעון דיגיטלי

 

ואם נחזור ללאנסר - אולי הפריט המעניין ביותר במפרט הוא ה"הכנה לרדיו" - באותן שנים לא היה מקובל לצייד את הרכב ברדיו, אלא בעל הרכב היה מתקין אותו, ואבזר זה גם צויין במודעות המכירה של רכב משומש בעיתון, על מנת להעלות את ערכו. הסטנדרד היה רדיו תדיראן עם 5 זכרונות (לחצנים מיכאניים קשים כאבן), למשקיעים היה גם טייפ קסטות. כך גם לגבי מזגן שלא היה מגיע מקורי אלא מותקן מקומית. השמועה סיפרה שחלק מיצרני הרכב היו רוכשים את מערכות המיזוג מיצרנים ישראליים והתקינו אותן כמקוריות, אולי אפילו על קו הייצור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מצלמים פרוספקטים או סורקים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשיית רכב בכל זאת מתעדכנת יותר לעט לעומת יצרני גאג'טים.

 

כמה דוגמאות מהשנים האחרונות:

 

מערכת מקורית תומכת MP3 הפכה לסטנדרט הרבה שנים לאחר שפורמט זה הפך להיות נפוץ, כנ"ל חיבור Bluetooth מקורי הופיע באיחור של כמה שנים טובות.

 

גם מסך מגע - שמגיע לדגמים עממיים רק עכשיו, אבל נפוץ מאוד כבר 5-6 שנים במכשירים סלולריים.

 

ויש עוד דוגמאות.

 

 

הכנה לרדיו זה דבר מאוד חשוב, לא מדובר בגימיק או דבר שולי.

ההכנה כוללת פלג הזנה מוכן לרדיו וחוטים מקוריים מושחלים לרמקולים קידמיים או אחוריים. וגם מקומות יעודיים לרמקולים.

 

כשיש הכנה, אפשר להתקין רדיו ב 10 דקות, כשאין הכנה צריך להתעסק בסלילת חווים וחיתוך מקום לרמקולים. וזה לוקח הרבה זמן.

 

 

אתם מצלמים פרוספקטים או סורקים?

אצלי הכל סריקה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מדוע אתה צוחק.

לנסר של 89 הוא רכב די מתקדם לזמנו, גם עיצובית וגם מבחינת המפרט הטכני והאיבזור שהוא הציע.

הצתה טרנזיסטורית היא שידרוג משמעותי של מערכות ישנות, היא פתרה את בעיית הפלטינות שהיו כל הזמן נשרפות ומזייפות והיה צריך להחליף אותן בכל טיפול.

גם שעון דידיטלי בשנת 89 לא היה דבר כזה נפוץ, למרות שהופיע בדגמים אחרים כמה שנים קודם לכן.

 

אני לא צוחק על הלנסר, ולא מבין איך הסקת את זה. משעשע אותי לראות פרסומות מלפני שנולדתי, ולעומתן פרסומות מההווה. משעשע אותי לראות איך דברים יכול להשתנות ב25 שנים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי - אני עובד עם מסכי מגע בערך מ-1994, עוד מימי "עט האור" על מסך CRT. הביתה הוא הגיע ב-2001 על מכשיר Hanspring Visor.

לגבי מסך המגע ברכב - אני כלל לא בטוח שהוא ישאר שם, בגלל הצורך להסיר מבט מהכביש כדי להקיש עליו. כפתורים פיזיים ניתנים למישוש ונותנים פיבק יותר טוב מהרטט הקלוש של מסך מגע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי - אני עובד עם מסכי מגע בערך מ-1994, עוד מימי "עט האור" על מסך CRT. הביתה הוא הגיע ב-2001 על מכשיר Hanspring Visor.

לגבי מסך המגע ברכב - אני כלל לא בטוח שהוא ישאר שם, בגלל הצורך להסיר מבט מהכביש כדי להקיש עליו. כפתורים פיזיים ניתנים למישוש ונותנים פיבק יותר טוב מהרטט הקלוש של מסך מגע.

 

מסך מגע ראיתי לראשונה באיזה תערוכה בשנת 85'

 

התכוונתי שלפני 5 שנים הוא הפך להיות נפוץ ונמצא כמעט בכל כיס.

 

 

לגבי האם מסך המגע ישאר במכונות או לא - לדעתי ישאר.

 

כמות המערכות הולכת וגודלה עם הזמן, כפתורים פיזיים בקונסולה יוצרים עומס כפתורים עד שבדגמים מסויימים זה כבר דומה לתא טייס.

 

מסך מגע פותר את הבעיה הזו ומאפשר סביבת מהג נקיה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הציוד שציינתי מ-1994 לא היה חדש לגמרי באותו זמן, פשוט זו השנה בה אני השתמשתי בו לראשונה. תאורטית הכרתי את הנושע גם קודם. עם זאת - באותו מכשיר לא היה מדובר במסך מגע אמיתי אלא ב-CRT ו"עט" שהיה מזהה את מקומו על ידי זיוהי תזמון מעבר קרן האלקטרונים מולו.

אני מסכים שמסך מגע מאוד אלגנטי אבל סביבת הנהג הופכת למורכבת במידה לא סבירה. לא בכדי קיימת תקנה האוסרת המצאות מסך מדיה בשדה הראיה של הנהג. מסך המגע לא יותר טוב - הוא מחייב הסטת המבט מהדרך למקום אחר, ותפעול תפריטים הוא עניין לא לגמרי פשוט אלא מצריך הרב תשומת לב. תפעול מנופי התאורה או המגבים ממש לא מצריכים תשומת לב, תפעול כפתורי מערכות המיזוג והמדיה כבר גוררים השחת דעת משמעותית, עד כי כך שהם מתחרים יפה בטלפונים הניידים כגורמי תאונות, לפחות בחלק מהמחקרים הם גורמי הסחת הדעת העיקריים. מסך מגע כלל לא ניתן לתפעול במישוש ועל כן עוד הרבה יותר מסוכן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעוני קוורץ החלו להופיע במכוניות בתחילת שנות ה 80'.

עד אז השעונים האנלוגיים הופעלו ע"י מנוע חשמלי רציף, והיו לא אמינים.

שעוני זמן דיגיטאליים היו באוסטין מטרו S, אלפא סוד, סיאט רונדה ופורה ועוד.

באותם שנים, שעונים דיגיטאליים היו יקרים בהרבה משעונים אנאלוגיים.

היום שעוני הזמן הם חלק ממערכת הקול, ובמכוניות יקרות חזרו לשעונים אנאלוגיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הראשונה נתקלתי בשעון יד דיגיטלי ב-1976, כאשר לחניך התורן בטירונות היה שעון כזה.

 

חבל שגילית, חשבתי שאתה צעיר יותר ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3065 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...