Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציפוי גלגל ההגה בעור באלפא 146


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה מאוד, אני תומך בגימור השחור, כי כפי שראינו בעבר בהגה של "ברמונדו" (אם אני לא טועה) כל פיספוס קטן בתפירה קופץ לעין כשזה צבע בולט על פני השחור.

 

אני גם מתכוון לבקר שם בשבועות הקרובים אבל דיי חושש מהקטע של הסליל ופירוק ההגה בידיים לא מקצועיות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה רק לי נראה שגודל התפר קטן מהרגיל?

בשני הגאים שלי זה מן תפר גס, ארוך כזה.

יצא יפה, אני אוהב יותר ככה.

פורסם

תתחדש ידידי! אני שמח להווכח שנותרו עוד כמה בעלי מלאכה פה שמכבדים את העבודה שלהם...

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
אייל למה אתה חושב שהם לא מקצועיים? הם עושים מלא עבודות והם לא חדשים בתחום. וגולף זה לא רכב כזה נדיר.

ההגה שאני עשיתי גם שחור על שחור.

 

 

 

יואב

 

מתנצל, טעיתי.

היתה פה איזו 206 עם תפר אדום או לבן שראו בה פספוס בתפירה.

 

לא אמרתי שהם לא מקצועיים, אבל עובדה שגם אלעד נתקל בבעיה בנושא הזה.

השאלה אם הם מכסים נזק שעלול להיגרם לסליל של ההגה בעקבות ניתוק לקוי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אלעד תתחדש.

כמצופה האיכות טובה מאוד.

 

אגב, חשבתי של-TI יש את תא-הנוסעים העדיף בסדרה עם פתחי האוורור העגולים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תודה רבה.

פתחי האוורור העגולים אינם קשורים לרמת הגימור, אלא לשנתון. הם הגיעו בדגמים של 98' ואילך (בארץ אין דגם מאוחר יותר מ-98').

 

אגב, אייל: הם לא מכסים נזק, ולמעשה הם מראש לא לוקחים על עצמם את הסיכון הזה. הם פשוט מבקשים מבעל הרכב לחזור אליהם עם ההגה מפורק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

רק בכדי להבהיר למה כדאי לקבל אינפורמציה מכלי ראשון, במיוחד כשהוא מאוד נגיש, אצלי בגולף לא ביקשו להביא אוטו עם הגה מפורק ולא נעליים. השארתי שם את האוטו בבוקר ואחרי כמה שעות לקחתי אותו עם הגה מצופה בעור. עד עצם היום הזה אין לי מושג כיצד נראה מוט ההגה לא הגה בקצהו. לשאלתי אז נאמר שפירוק והרכבת ההגה לא מסכנים את תקינות כרית האויר. אבל כאמור כדאי לאייל לברר את הכל עם "אוטו אלגנס", קודם להתרוצצות בין הפרוקיות.

פורסם

נראה שהובנתי שלא כהלכה:

כרית האויר בכל מקרה לא היתה מקור הבעיה, והיא הוצאה די בקלות. הבעיה היתה בסליל שממוקם מתחת להגה, אשר תפקידו לאפשר את תנועתו המעגלית של ההגה יחד עם חיבורי החשמל שלו. מדובר בחלק עדין עם גישה בעייתית משהו, והם לא רצו לקחת על אחריותם פגיעה בו.

לא ניתן לפרק את ההגה ללא פירוק אותו סליל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הובנת כהלכה.

הבנתי שהבעיה היא בסליל, פשוט כשאתה שם הגה אחר זמנית על הרכב, סביר להניח שיהיה בלי כרית.

 

רועי5, בחיים לא אשאיר את הרכב שלי אצל בעל מקצוע ואלך לי לדרכי. גם אם זה פנצ'ריה או רחיצה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...