Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

האם ישנם הבדלים במחירי המצברים בין אילת לשאר חלקי הארץ?

אשמח לקבל בהודעה פרטית או כאן מקום מומלץ.

 

רכב בורה שנת 2005 , 2 ליטר אוטומט

 

תודה לעונים

Golf 2008 MK5

פורסם

כמדומני שעדיין אין מע"מ (16%) באילת, כך שמחיר המצבר צריך להיות זול בכ 13.8% ממחיר הברוטו שלו, אבל איני בטוח שתשיג שם הנחות גדולות למבר כפי שיש במקומות שונים ברחבי הארץ.

בברכה - רפי לין

פורסם

אני לא בטוח לגבי החוק שחל רק על תושבי אילת.

אחי קנה שמה מכשירים חשמליים בלי המע"מ(והוא מראשון לציון במקור).

 

אם כבר אתה מחליט לקנות מאילת אני הייתי ממליץ לך לקנות מרשת מסויימת שיש להם סניפים גם במרכז, משום שאם המצבר יהרס לך עוד חודש לא תצטרך ללכת עד אילת כדיי להחליף אותו.

 

מצד שני זאת אחלה סיבה לרדת לאילת8)

קובי

פורסם

אתה יכול לעשות כמה טלפונים לחנויות/חשמלאים באילת ולבדוק בהשוואה לאיזור שלך.

החסכון לא יצדיק את הנסיעה, לינה, כלכלה אלא אם תשלב בחופשה וזה תמיד טוב....

מנסיוני - החלפת צמיגים באילת היתה כדאית וחסכונית, אחרי תיאום עם בעל העסק שיהיו המישלין שרציתי.

חצי שעה בשישי בצהריים וזהו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
אם אתה רוצה אני אביא לך את זה בזול עם אחריות של שנה. מה המחיר שאמרו לך???

 

איזה קלאץ' שמת ברכב שלך בסוף ?

 

או שעוד לא ביצעת את העבודה.

HONDA CIVIC LS

פורסם

עדיין לא החלפתי קלאצ'.

אני ממתין שימות סופית, בינתיים הרכב מתגלגל בסדר גמור

 

והיתה אחלה חופשה באילת 8)

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...