Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל בין הטוויטר של המורל טמפו 5 ולבין המורל 6?

 

מורל 5 מגיע עם רשת על הטוויטר וצורה שונה

 

http://i211.photobucket.com/albums/bb230/mswdanny/morel002.jpg

 

ומורל 6 מגיע עם טוויטרי ללא רשת עליו ועם צורה עגולה

http://frodo.tarad.com/shop/f/frodo/img-lib/spd_20090922115803_b.jpg

 

המדבקה של המורל 5 הייתה כסופה שרשום עליה סליק דום טוויטר TEMPO בגדול וכל הפרטים

 

ושל ה6 היית נראת בידיוק כמו האריזה עם הפרטים.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

פורסם

שני סטים חדשים לגמריי של מורל טמפו שהיו בבעלותי הגיעו ללא הרשת.

רואים בבירור כי יש רשת על הטוויטרים בתמונה הראשונה ומדובר במורל טמפו.

לדעתי אין קשר בין ה 5 ל 6, הטוויטר הוא אותו הטוויטר בדיוק.

 

כרגיל, רק למורל הפתרונים ללמה כמה ואיך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה שרואים באתר של מורל עוד יותר מבלבל, הקרוסים שם הם לא הקרוסים הנוכחיים של הטמפו ולמען האמת מעולם לא ראיתי קרוס עם כיתוב כמו שרואים באתר.

 

בטוויטרים של הטמפו (שאגב מגיעים בקופסה נפרדת מהסט, לא בחורים בקרטון כמו שרואים בתמונות) יש הכנה לרשת, אבל הם מגיעים ללא הרשת. איך יש רשתות בתמונה הראשונה אין לי מושג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר אתה צודק אבל ראיתי את זה בעיניים.

 

הסט מורל טמפו 5 נקנה בנוקאוט והגיע עם טוויטרים כמו שתיארתי , לאחר מכן ראינו שאין תושבות לטוויטר

אז הלכנו לנוקאוט ומארנו להם והוא נתן לנו תושבות של טמפו 6 והם פשוט לא התאימו לטוויטר בכלל הצורה שלו.

חזרנו אילו והוא נתן לנו במקום את הטוויטרים של הטמפו 6 שיושבים בול.

 

בנוסף הטמפו 5 הגיע בדיוק כמו הקופסא הראשונה וב6 הטוייטרים הגיעו בקופסא נפרדת בתוך הקרטון של הסט

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M

×
×
  • תוכן חדש...