Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני אוהב לשמוע מוזיקה באיכות גבוהה תוך כדי נהיגה, ולכן השקעתי גם סכום לא קטן במערכת אבל משום מה, המערכת שלי בחדר, שזאת מערכת סטריאו פשוטה לגמרי (אמנם לא כל כך רעה אבל די זולה וסטנדרטית, 1500 שקל בערך) משמיעה באיכות יותר גבוהה לדעתי מאשר ברכב, יש שירים שאני שומע במערכת ויש להם צליל מרגש כזה (אין לי דרך אחרת להסביר את זה) באוטו, שומעים בסדר אבל יש רגש בצליל. המפרט רשום מטה, ומדובר ברכב מאזדה 626 שאני מתכוון להחליף, הותקנה בצורה סבירה אצל מתקין.

 

יש הצעות מה אפשר לשנות/לשפר?

 

תודה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תוכל להסביר איזה צלילים חסרים? גבוהים,נמוכים,ווקאל?

 

בכל אופן,מה (סאונד/מוזיקה/איכות)שבבית זה מקור להשוואה,

 

אבל אוטו אי אפשר להשוות לחדר.

 

לדעתי,זו התשובה לחוסר סיפוק.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

זאת אומרת שזה הגיוני שמערכת איכותית (הי אנרג'י, אקליפס, מגבר סביר) לא תשמע טוב כמו מערכת סטריאו ביתי ממוצעת?

 

אני יודע שחסר סאב אבל זה לא שהצלילים הנמוכים זה מה שחסר לי, זה דווקא הצלילים בינונים ומעלה שקצת צורמים לי ו"חסרים" צליל, חשבתי להעביר את הטוויטרים במקום מהדפנות לדשבורד וככה הגבוהים יהיו קצת יותר מרוסנים

פורסם

אתה מתאר בעיה ידועה..

 

הבעיה שלך מחולקת לשתיים:

 

1. סאב - למרות שאתה חושב שלא מדובר בתדרים הללו, אתה חייב להבין שמאחר ואתה שולח לרמקולים תדרים נמוכים הם מעוותים את הסאונד כבר בעוצמה יחסית נמוכה ומשכך הם לא "זורחים" בתדרים שמ 100 הרץ ועד 400 הרץ. התקנה של סאב מתאים וחיתוך התדר למידבאסים ב 80 או 100 הרץ (תלוי במתלול) ובתוספת תיקוני EQ בסיסיים וקלים, תביא לשיפור מורגש ומיידי דווקא באותם תדרים שחסרים לך עם בונוס של באס בריא יותר. בקיצור - סאב זה לא רק לאוהבי באס, הוא מוריד את הלחץ שמופנה למידבאסים ומאפשר להם להישמע טוב יותר ונקי יותר בתדרים הגבוהים יותר.

 

2. הרמקולים האחוריים - אני יכול רק להניח שכרגע ובגלל שאין לך סאב, אתה מפנה עוצמה זהה לרמקולים האחוריים והקדמיים שלך. ובכן, זו טעות. בכדי להשיג איכות, אתה נדרש להנמיך את עוצמת הרמקולים האחוריים שיהוו מעין השלמה לסאונד המגיע מכיוון הקדמיים. במקרה שלך, על אחת כמה וכמה עם רמקולים אחוריים שלא משתווים ברמתם לקדמיים.

 

בנוסף, ייתכן והקדמיים שלך לא מותקנים על טבעת MDF ומשכך הם מייצרים ויברציות מיותרות שמכניסות "רעש" לסאונד.

 

במצבך, הייתי משקיע בסאב סביר וקטן יחסית (10") שישלים את הסאונד. מפנה לכיוונו שני ערוצים מהמגבר בגישור. ומגביר את האחוריים (בשביל ההשלמה..) ישירות מהאקליפס.

 

שיהיה בהצלחה.

...CASKA for life

פורסם

אני מגן יבנה

 

הקומפוננט דווקא כן מורכב על דפנות MDF.

 

והסט הקדמי נשמע חזק יותר מהאחוריים (כיוונתי את זה כך בכוונה), אז לפי מה שאתה אומר במצב הנוכחי (ללא סאב)עדיף לי לחתוך את הסט הקדמי ל80-90 במקום 50 שהם מכוונים עכשיו?

פורסם

אתה לא שומע טוב כי:

 

1. המערכת לא מותקנת כראוי

2. אין לך איטום

3. כיוונים לא נכונים

4.חסר לך תדרים נמוכים (הרבה מזלזלים בזה אבל זה נותן את הנפח הכללי לסאונד ) וכמו שחגי אמר אתה שולח למידבאסים שלך תדרים שרק קלארוס יכול להתמודד :)

 

יש לך רכיבים טובים אבל לא מנוצלים בכלל.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

מניסוי של מספיק זמן עם הסט הזה הוא פועל הכי טוב כשהוא חתוך ב80.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
זאת אומרת שזה הגיוני שמערכת איכותית (הי אנרג'י, אקליפס, מגבר סביר) לא תשמע טוב כמו מערכת סטריאו ביתי ממוצעת?

 

אני יודע שחסר סאב אבל זה לא שהצלילים הנמוכים זה מה שחסר לי, זה דווקא הצלילים בינונים ומעלה שקצת צורמים לי ו"חסרים" צליל, חשבתי להעביר את הטוויטרים במקום מהדפנות לדשבורד וככה הגבוהים יהיו קצת יותר מרוסנים

 

הטוויטרים אמורים להיות על הדשבורד, עכשיו הם בדלתות??

פורסם

טוב כמה דברים:

1. טעות שלי בקשר לחיתוך של הקומפוננט, הם אכן חתוכים על 80-100.

2. הטווויטרים ממוקמים על המשולשים בדלתות (איפה שהברגים של המראות צד).

 

3. אז מה לעשות? אמרנו שסאב ישפר את המצב ומה הלאה?


×
×
  • תוכן חדש...