Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעיון לקעקוע !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[quote name="עופר 106R98

אם היה לי אומץ הייתי עושה חלק ממה שהוא עשה.

quote]

ממי אתה מפחד?

תעשה וגמרנו.

גם אני פחדתי רצח מהכאב,מה יגידו ומה לא.זה היה לפני 8 שנים.

היום אני בדרך לקעקוע השישי .

השישי והשביעי, לא? אל תגיד לי שאתה מתכוון לקעקע עין של נחש רק על צד אחד של הזין.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
[quote name="עופר 106R98

אם היה לי אומץ הייתי עושה חלק ממה שהוא עשה.

quote]

ממי אתה מפחד?

תעשה וגמרנו.

גם אני פחדתי רצח מהכאב,מה יגידו ומה לא.זה היה לפני 8 שנים.

היום אני בדרך לקעקוע השישי .

השישי והשביעי, לא? אל תגיד לי שאתה מתכוון לקעקע עין של נחש רק על צד אחד של הזין.

 

אולי טקסטורה של מטוס קרב ממלחמת העולם ה II ... כזה פה של כריש עם עין מעל ... מגרה משהו , לא ? :roll:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
[quote name="עופר 106R98

אם היה לי אומץ הייתי עושה חלק ממה שהוא עשה.

quote]

ממי אתה מפחד?

תעשה וגמרנו.

גם אני פחדתי רצח מהכאב,מה יגידו ומה לא.זה היה לפני 8 שנים.

היום אני בדרך לקעקוע השישי .

השישי והשביעי, לא? אל תגיד לי שאתה מתכוון לקעקע עין של נחש רק על צד אחד של הזין.

אולי טקסטורה של מטוס קרב ממלחמת העולם ה II ... כזה פה של כריש עם עין מעל ... מגרה משהו , לא ? :roll:

אם זין זה דבר שמגרה אותך...

לא שיש לי משהו נגד זה, איש בדרכו יחיה וכו'.

 

:twisted:

פורסם
איפה הבחורה עם הקעקוע של אלפא?

תעלי תמונה.

 

אם יום אחד תיקני הונדה 2000 S או סוברו STI מה תעשי עם הקעקוע?

 

זה העיניין!

אני לא אקנה!

 

יש כבוד :wink:

33_wx.jpg

 

 

יש כבוד, אכן, השאלה היא:

לרגל הסקסית או לקעקוע? :lol::oops:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

משהו בסנגנון של מה שאתה מחפש....זה על הגב של חבר שלי והוא עשה את זה בז'ובינו בשנקין

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
משהו בסנגנון של מה שאתה מחפש....זה על הגב של חבר שלי והוא עשה את זה בז'ובינו בשנקין

עבודה יפה סוףףףףף... :twisted:

פורסם
לדוגמא (להפעיל דימיון...) , חשבתי על משהו בסגנון חור\קרע שחור שממנו יוצאות זוג ידיים (סטייל גולום\סמיאגול) שכאילו נתפסות בגוף כדי למשוך עצמן החוצה , כאילו השד הקטן שיושב אצל כל אחד מאיתנו :lol: וזה סתם בהרהור זריז ...

 

 

 

עידו.

 

 

blue20eyes.jpg

 

?

נחמד לא???

 

ד"א

אני חדש

פורסם
איפה הבחורה עם הקעקוע של אלפא?

תעלי תמונה.

 

אם יום אחד תיקני הונדה 2000 S או סוברו STI מה תעשי עם הקעקוע?

 

זה העיניין!

אני לא אקנה!

 

יש כבוד :wink:

33_wx.jpg

שלי יפה יותר :lol:

download.php?id=10044

:-)


×
×
  • תוכן חדש...