Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש ספר רכב לגולף 99 1.8 אוטומט

פניתי לחברה ונאמר לי שיש להם ספר רק באנגלית

היכן ניתן להשיג (או לרכוש) ספר לרכב הנ''ל...??

כמו כן אבקש את עזרתכם הממוחים..

יש לי בעיה בחימום תא הנוסעים ברכב חבר המליץ לי לפני שאני מפרק

את כל הדשבורד לנסות להשפריץ מים בזרם חזק דרך צינורות הכניסה והיציאה של הרדיאטור

הפנימי לאחר שעשיתי זאת באמת התחיל החימום לעבוד

אבל עדיין זה לא מחמם מספיק ורק כאשר יש לחץ צינורות..

האם הבעיה מוכרת..?

האם יש פתרון נוסף בלי לפרק את כל הדשבורד..??

תודה..

פורסם

נסה לצלם ספר רכב ממישהו שיש ברשותו רכב דומה.

 

1. אם לא פירקת או ראית בעבר איך מפרקים את הדשבורד של גולף דור 4 וכיצד מחליפים את מחליף החום הפנימי אנא פנה למוסך לביצוע העבודה.

 

2. ניקוי המערכת הקירור ובמיוחד מחליף החום הפנימי עם זרם מים הינו כוסות רוח למת. מערכת הקירור ובמיוחד מחליף החום רגישים לשימוש במי ברז ולאחר מספר שנים המערכת נסתמת ונוצרת קורוזיה ולכן במקרה שלך שהרכב כבר כ-10 שנים על הכביש אני ממליץ לך לבצע את הדברים הבאים:

 

1. החלפת הרדיאטור הפנימי

2. ניקוי/בדיקה של מערכת הקירור ברכב אצל בעל מקצוע

3. מעבר לשימוש בנוזל קירור מקורי G12 PLUS

איזה כייף לי :)

פורסם

מזק את דבריו של מרק .

הנזק כניראה ניגרם משימוש במים/נוזל קירור לא מקורי (G12)

בעניין הספר פנה אליי בפרטי .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

תודה.

הנוזל קרור שיש אצלי הינו מים אדומים ולא מי ברז..

האם יש למישהו מושג מה העלויות +- של רדיאטור פנימי + פירוק והרכבה..?

פורסם
נסה לצלם ספר רכב ממישהו שיש ברשותו רכב דומה.

 

1. אם לא פירקת או ראית בעבר איך מפרקים את הדשבורד של גולף דור 4 וכיצד מחליפים את מחליף החום הפנימי אנא פנה למוסך לביצוע העבודה.

 

2. ניקוי המערכת הקירור ובמיוחד מחליף החום הפנימי עם זרם מים הינו כוסות רוח למת. מערכת הקירור ובמיוחד מחליף החום רגישים לשימוש במי ברז ולאחר מספר שנים המערכת נסתמת ונוצרת קורוזיה ולכן במקרה שלך שהרכב כבר כ-10 שנים על הכביש אני ממליץ לך לבצע את הדברים הבאים:

 

1. החלפת הרדיאטור הפנימי

2. ניקוי/בדיקה של מערכת הקירור ברכב אצל בעל מקצוע

3. מעבר לשימוש בנוזל קירור מקורי G12 PLUS

 

מרק..

למה כוונתך ניקוי ובדיקה של מערכת הקירור..?

שם אין לי בעיה כלל..?

אתה מיתכוון למערכת החימום.. או שיש לי טעות..?

פורסם
מרק..

למה כוונתך ניקוי ובדיקה של מערכת הקירור..?

שם אין לי בעיה כלל..?

אתה מיתכוון למערכת החימום.. או שיש לי טעות..?

 

רדיאטור החימום הינו חלק ממערכת הקירור של הרכב. נוזל קירור זורם דרך בלוק המנוע אל הרדיאטור וגם דרך מקרן שמן של שמן מנוע וגם דרך מחליף החום של תיבה אוטומטית כלומר לכלוך ומשקעים עלולים להיות בכול מקום במערכת הקירור עקב בעיה ברדיאטור החימום הפנימי לכן אני ממליץ לבצע ניקוי של כול מערכת הקירור בכדי למנוע סתימות ונזקים בעתיד.

 

החלפה של הרדיאטור הפנימי עולה בסביבות 2000 שקל וכוללת רדיאטור מקורי.

 

במידה ואתה חפץ לקבל הצעת מחיר מדוייקת פנה אל חבר הפורום מוסך רון המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם
רדיאטור החימום הינו חלק ממערכת הקירור של הרכב. נוזל קירור זורם דרך בלוק המנוע אל הרדיאטור וגם דרך מקרן שמן של שמן מנוע וגם דרך מחליף החום של תיבה אוטומטית כלומר לכלוך ומשקעים עלולים להיות בכול מקום במערכת הקירור עקב בעיה ברדיאטור החימום הפנימי לכן אני ממליץ לבצע ניקוי של כול מערכת הקירור בכדי למנוע סתימות ונזקים בעתיד.

 

החלפה של הרדיאטור הפנימי עולה בסביבות 2000 שקל וכוללת רדיאטור מקורי.

 

במידה ואתה חפץ לקבל הצעת מחיר מדוייקת פנה אל חבר הפורום מוסך רון המתמחה במכוניות קונצרן VAG גולף/אודי/סיאט "מוסך רון" שברח' המסגר 31 ת"א,

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

 

 

 

האם ישנו מוסך אמין בירושלים שאפשר להיעזר בו..??

תודה

×
×
  • תוכן חדש...