Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

ברצוני לקבל פרטים, במידת האפשר, לדעתכם על קניית:

פיז'ו 306 xsi שנת 1995 מנוע 2000 סאן רוף

בלי תאונות שאסי, יחסית שמורה ויפה

 

...דעות בעיקר לגבי האוטו...ותמורתו למחיר....בערך 32k

 

 

בתודה,

 

עופר

פורסם

אז ככה

אני אענה לך מתקופת ניסיוני הלא ארוכה מדי על הגירסא הקצת חזקה יותר של האוטו שלך

( S16 )

האוטו אחלה גם בתור רכב ליום יום ... אני לא יודע איך הפיגו אבל הוולקן המקבילה די חזקה ( לא אוטו לקו ישר ... אם לזה אתה מחפש אז שכח מזה ... סיוויק ידנית יכולה לתת לך ברמזור... ( עם נהג עירני )). הפנים ממש נחמד ( אין עור כמו בS16 אבל עדיין ) וההתנהגות ... אך ההתנהגות.

 

לבדוק:

שאסי מן הסתם

מזגן ... קודן והזעקה תקינים גם בריא.

חימום פנימי! ( חשוב מאוד לבדוק ... או לדעת לפחות מתי הוא החליף )

רדיאטור קדמי ( נוטה לנזול ולסיים חייו ... כ1000 ש"ח החלפה ... לא כולל את הצינור מים מהמנוע שאל תתעלף ... אבל עם הוא נוזל זה 400 ש"ח לחלק ... כן צינור מיסכן ... )

לבדוק חלודות במקומות הבאים : - סאן רוף ( הקאנטים שלו ) חיבור עם שמשה קדמית , מתחת לפסי קישוט ב"דלתות האחוריות" ( בגירסאת ה3 דלתות בלבד ) ומתחת לגומיות הדלת.

לבדוק שמולאו רק מים ירוקים .

וחשוב מאוד לבדוק את מצב הקלאץ ... חלק די יקר ( ומגיע ליקר עד כדי גיכוך ... או יותר נכון בכי בS16 )

עברת את כל אילא בלי פאקים רציניים ? תקנה... :) והעיקר תהינה... אחלה אחלה אחלה תמורה למחיר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בדיוק אתמול ראיתי אחת למכירה!

כחולה, עם 170 אלף קילומטר....

שאלתי אותו כמה הוא רוצה, הוא שאל אותי כמה המחירון, אמרתי לו שאני לא יודע בידיוק אבל הוא אמר שהוא רוצה מחירון פחות 5!

מוזר לפי דעתי...

 

ואין לי מספר טלפון..... מצטער אתמול לא ידעתי שאתה מחפש....

ראיתי אותה ליד קניון הזהב בראשון..

תודה מראש.

פורסם
וחשוב מאוד לבדוק את מצב הקלאץ ... חלק די יקר ( ומגיע ליקר עד כדי גיכוך ... או יותר נכון בכי בS16 )

 

מה זה יקר בשבילך? אני החלפתי קלאץ' בפחות מ-1500 ש"ח. החלק עצמו עלה 1100.

 

ובנוגע לרכב - תמורה מעולה למחיר בתנאי שהוא מתוחזק כמו שצריך. סה"כ זה אוטו בן 9...

 

אחת ממכוניות ההנעה הקדמית הטובות ביותר אי פעם, נקודה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
וחשוב מאוד לבדוק את מצב הקלאץ ... חלק די יקר ( ומגיע ליקר עד כדי גיכוך ... או יותר נכון בכי בS16 )

 

מה זה יקר בשבילך? אני החלפתי קלאץ' בפחות מ-1500 ש"ח. החלק עצמו עלה 1100.

 

רוני

 

רוני, עם אתה לא יודע ב S16 יש קלאץ הפוך לא כמו בכל רכב רגיל .... בגלל זה המחיר יכול להחפיל את עצמו.....

POWERD BY C....

פורסם
לרוני היתה S16.

 

עכשיו אני מבין.

העמוד פשוט רצה לראות איך נראה קלאץ' הפוך... :twisted:

 

שמר תתבייש, אתה מנהל (אין אייקון של נו נו נו?)

 

ולסרג'יניו - ידוע שיש לה קלאץ' הפוך. ידוע גם בדיוק כמה הוא עולה. אתה רוצה לראות קבלה? :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה מענין רוני ... כי אני שמעתי מחירים אחרים ... חלק מקורי או חלופי ( לא שזה משנה אבל מסקרנות ... )

 

ואיזה כחולה בדקת ? XSI? כי יש אחת עם שאסי שחבר טוב שלי אפילו לא לקח לבדיקה ... יד 5 עם תיקונים לא נאים בבגאג

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...