Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, היום החלטתי שזה קצת חריג שאין לי תאורה בבורר מהירויות/טמפ' וכיוון יציאת האוויר במזגן בהתחשב בכך שלג'וייסטיק של המראות יש תאורה 8)

 

אמנם מאז שקניתי את האוטו אין תאורה באזור אבל עדיין משהו עיקצץ בי לבדוק ואכן מצאתי שיש שם נורות שטיפה לא פעילות

רציתי לדעת איזו נורה זו והאם אני יכול למצוא אותה אצל כל חשמלאי סוג ב' או שרק במוסך מורשה/חשמלאים רציניים?

35954534.th.jpg

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

את הנורה ניתן לקנות בדיוק ב2שקל ברוב החנויות ביצחק שדה (כל חנות שמוכרת נורות לרכב), פשוט שולפים את המנורה עצמה מהפלסטיק הירוק הזה ושמים חדש.

אם נשרפו לך מנורות בכפתורים של החלונות חשמל שתדע שגם אותם ניתן להחליף דיי בקלות מבלי להחליף את כל הכפתור.

פורסם

אני לא זוכר את הדגם המדוייק, ראיתי את הנורה בסט של "אמריקן איגל" בהומסנטר במחלקת רכב שלהם באזור של הנורות.

קניתי והתקנתי אחת צ'יק צ'ק.

החבילה של 2 נורות עלתה בדיוק 5.99 ש"ח. לפי התגובה הקודמת כניראה מחיר שחיטה :lol:

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

פורסם

ישנם מעט סוגים בזה. הרוב עולות 2-2.5 ש"ח ויש כאלו של 4 שקלים לאחד. בד"כ היותר יקרים יכולים לשנות את העוצמה אם יש לך כפתור כזה.

פורסם

כן, יש לי כפתור שינוי עוצמה, השאלה המתבקשת האם גם לכפתור שינוי עוצמה יש נורה או שהוא לא מאיר? (באודי שלנו אגב הוא מאיר)

אשמח לשמוע בעלי פולו 6N

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

הוא חייב להאיר אחרת איך תראה בחושך את הכפתור.

בכול מקרה לא נראה שניתן להחליף מנורה בכפתור של שינוי עוצמת התאורה בדגם של הרכב שלך.

 

תפרק את החלק ותצלם אולי ניתן להנדס משהו :-P

איזה כייף לי :)

פורסם
כן, יש לי כפתור שינוי עוצמה, השאלה המתבקשת האם גם לכפתור שינוי עוצמה יש נורה או שהוא לא מאיר? (באודי שלנו אגב הוא מאיר)

אשמח לשמוע בעלי פולו 6N

 

אין מנורה בכפתור "שינוי עוצמה", ישנה רק נורה אחת שמחוברת לבורר חום. בעזרת עדשות האור עובר לכל כפתורי המזגן,ממנורת בורר החום.

 

תצלם את הנורה מהחלק העליון שלה, ככה נוכל יותר לעזור לך.

 

עריכה: (חשבתי שאתה מדבר על בורר עוצמת המזגן)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הייתי במוסך מורשה רציתי שעל הדרך יחליפו לי את הנורה של הבורר הילוכים שנשרפה. הצעד מחיר רק לנורה לא כולל עבודה היה 60 שקל. זבלים.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם
הייתי במוסך מורשה רציתי שעל הדרך יחליפו לי את הנורה של הבורר הילוכים שנשרפה. הצעד מחיר רק לנורה לא כולל עבודה היה 60 שקל. זבלים.

 

אתה יודע על איזה מנורה מדובר וכמה היא עולה ואיך להחליפה ?

 

תרגיע...

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי משהו דומה!

 

עריכה:

 

מצ"ב תמונה קצת מטושטשת לצערי מהאוטו שלי, אל תתיחסו למרובע האדום, ניתן לראות את הפוטנציומטר ליד המתג להדלקת האורות

87635992.jpg

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
אתה יודע על איזה מנורה מדובר וכמה היא עולה ואיך להחליפה ?

 

תרגיע...

 

אכן נורה שקניתי ב4 שקל בחנות לרכב

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

טוב קניתי נורה מתאימה, הרכבתי ופאף זה לא עובד :(

 

חשבתי בהתחלה שאולי החדשה שרופה, אז לקחתי אחרת וגם היא לא עובדת :\

אשמח לקבל עזרה

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

בעזרת מד-מתח בדוק האם מגיע מתח לבית המנורה ונסה לזהות האם מגיע רק פלוס או מינוס לבית המנורה בעזרת השרטוט המצורף.

 

לא קיים פיוז נפרד למנורות של לוח הבקרה של המזגן.

3.pdf

33.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...