Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הבעיה?


m.z
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבלימה פתאומית עם הבלם הקידמי, הפרונט כביכול נשבר לצד שמאל, והתחושה שאם אני אמשיך לבלום, האופנוע יפול במכה לצד.

 

חשבתי שהבעיה במחזירי שמן שנפרצו וחוסר איזון בכמות השמן בשני הבקבוקים, הוחלפו מחזירי שמן, אבל התופעה עדיין קיימת.

 

הצמיג הוא ME22 מצלר.

 

יש למישהו איזושהו השערה למה זה קורה?

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם
בבלימה פתאומית עם הבלם הקידמי, הפרונט כביכול נשבר לצד שמאל, והתחושה שאם אני אמשיך לבלום, האופנוע יפול במכה לצד.

 

חשבתי שהבעיה במחזירי שמן שנפרצו וחוסר איזון בכמות השמן בשני הבקבוקים, הוחלפו מחזירי שמן, אבל התופעה עדיין קיימת.

 

הצמיג הוא ME22 מצלר.

 

יש למישהו איזושהו השערה למה זה קורה?

 

הדברים שנראים לי הם:

 

מיסבים - תעמיד את האופנוע ועם עזרה תבדוק חופש במיסבים.

בולמי זעזועים- למרות שלא נראה לי שיכול להשפיע ככה.

 

היתי מוציא מהמשווה , דיסק רפידות - לא אמור לגרום לחוסר איזון.

פורסם

טלסקופיים עקומים או שדורשים מירכוז(ע"י ) פתיחה של המשולשים וכיון של הטלסקופים

או שהגנק עקום או לא מאוזן ביותר

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

×
×
  • תוכן חדש...