Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור חובב מרצדס נדהמתי לראות את התמונות האלה ומה שכן זה או עבודת פוטושופ מדהימה או שפשוט ציפו את המכוניות בניקל....

 

1007big.jpg

 

 

694233.jpg

 

901981.jpg

 

375517.jpg

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם

התמונות באמת יפות, אבל זה לא פוטושופ. כבר בתערוכה שהייתי בה בספרד לפני כמה שנים ראיתי מכוניות כמו אאודי A2 ו-A4 שהיו צבועות בצורה הזאת - זה מאוד מרשים!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לאודי ויגואר יש דגמים שמיוצרים מאלומיניום.

אם לא צובעים אותם הם נראים ככה.

התמונות של המרצדס זה ביצוע של פוטושופ

 

 

jaguar-xj0368.jpg

 

jaguar-xj0367.jpg

אייל

פורסם

אומנם יפהפיות, אבל נראה לי שזה די מסוכן - הרכבים האלו מחזירים אור כמעט כמו מראה, והם יכולים להיות ממש מסנוורים... :roll:

 

תקנו אותי אם אני טועה.

הראל.

 

*עריכה - כנראה שהדגמים האלו הם מן הסתם רק לתצוגה... :oops:

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

יפה ביותר ,

 

אומנם לפי התמונות ( במיוחד הראשוה ) רואים מהסביבה של המכונית שהיא ערוכה בפוטושופ

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

התמונה שאישית הכי אהבתי זה התמונה של הסדרה E מדהים האוטו על פני השלג...

 

עכשיו שחשבתי על זה לא נראה לי שזה פוטושופ כי אם תסתכלו על המכוניות תראו שמשתקף מה שמאחורי המצלמה...

<-- דומה אבל... לא... :) [306 S16]

פורסם
יפה ביותר ,

 

אומנם לפי התמונות ( במיוחד הראשוה ) רואים מהסביבה של המכונית שהיא ערוכה בפוטושופ

 

זה לא נערך בפוטושופ.

למה נראה לך לפי התמונה הראשונה שכן?

 

* אם אני לא טועה, זה המוזיאון שהאדריכל ששכחתי את שמו בנה בבילבאו, לא?

שמעתי שיש תיכנונים שהוא יבנה גם מוזיאון כלשהו בירושלים... *

Peugeot 206 1.4 XT

פורסם
יפה ביותר ,

 

אומנם לפי התמונות ( במיוחד הראשוה ) רואים מהסביבה של המכונית שהיא ערוכה בפוטושופ

 

זה לא נערך בפוטושופ.

למה נראה לך לפי התמונה הראשונה שכן?

 

כל הבתים והסביבה מסביב למכונית נראות כמו הדמיית מחשב!

 

תסתכל טוב על הבתים בשני הצדדים ! :idea:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...