Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

אתמול בשעה טובה רכשתי רכב לאישה

פולו ידנית 1.4 מודל 2003 עם 110 אלף ק"מ.

הרכב נרכש מאוטודיל ואני די מבסוט מהם (רכב שישי במשפחה שנרכש דרכם)

ספר טיפולים קיים עד שנת 2006 (אחראיות יצרן) ומאז יש רק קבלות אבל די דהויות.

 

לאחר ניקוי כללי מתחת למכסה מנוע ניתן לראות את מי הקירור (צבעם אדום ויפה) ובדיקה של רצועת התזמון (נראית בסדר גמור)

מה אתם ממליצים בשלב הראשון?

אני חשבתי על פלאגים (אשמח לדגם מדוייק של NGK )

פילטר אוויר,שמן,דלק (מהיכן בירושלים ניתן לרכוש Mann או לגשת למחסן החלפים של צ'מפיון ולרכוש מקוריים?)

שמן (מה הדגם המומלץ?)

 

 

בברכת שבת שלום

Golf 2008 MK5

פורסם

 

לאחר ניקוי כללי מתחת למכסה מנוע ניתן לראות את מי הקירור (צבעם אדום ויפה) ובדיקה של רצועת התזמון (נראית בסדר גמור)

 

זה שהרצועה נראית טוב, זה לא אומר כלום.

השאלה היא כמה זמן/ק"מ עבר מאז ההחלפה האחרונה.

פורסם

רצועת טיימינג לא בודקים רק ויזואלית יש לבדוק מתי הוחלפה.

רצועת טיימינג גם כשהגיע זמנה להחלפה יכולה להיראות טובה ולא סדוקה.

ברר מתי הוחלפה במנוע הזה אם נקרעת הרצועה, נזק של ראש מנוע(במוסך הכי זול) מתחיל מ-4000 ש"ח ולפעמים מסתיים במנוע ב- 10000 ש"ח למנוע מיבוא(ואולי אף יותר).

 

בNGK הפלגים הם BKUR6ET-10

  • ספונסר פורום
פורסם
רצועת טיימינג לא בודקים רק ויזואלית יש לבדוק מתי הוחלפה.

רצועת טיימינג גם כשהגיע זמנה להחלפה יכולה להיראות טובה ולא סדוקה.

ברר מתי הוחלפה במנוע הזה אם נקרעת הרצועה, נזק של ראש מנוע(במוסך הכי זול) מתחיל מ-4000 ש"ח ולפעמים מסתיים במנוע ב- 10000 ש"ח למנוע מיבוא(ואולי אף יותר).

 

בNGK הפלגים הם BKUR6ET-10

 

המצתים האלה שציינת כאן לא מתאימים לרכב הזה בעל מנוע BBY

למנוע הזה ישנם מצתים מיוחדים שלו ,מחיר של יחידה בצמפיון כ 140 שח לפני מעמ

אבל ניתן לרכוש אותם של יצרן מקורי בכ 60 שח ליחידה ,אני לא זוכר את הדגם המדוייק

אם לא תסתדר עד מחר אני יצרף לך כאן .

מסננים של מאן תוכל למצוא לדעתי בכל חנות חלפים ואם אין להם הם יזמינו לך ,

לעיניין התיזמון ,אם אין לך היסטוריה מסודרת שבה נמצאת החלפת הרצועות אז כדאי

לך בקמ הזה להחליף אותם ,המותחנים שם מפלסטיק ונוטים להשבר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הפלאג שרשמתי ב-NGK לקוח מ-AUTODATA כמו כן גם באתר של NGK מצוין את אותו הפלאג

חשוב לציין שיש פלאג אחר עבור גיר אוטומט (אין לי מושג למה שאל את רון) פלאג פלטיניום שכנראה אליו התכוון רון(אם אני טועה תקן אותי בבקשה).

PZFR5D-11

 

לפי דנסו

POLO (IV) (9N)1.4i 16V (Automatic)55BBY 10/'01->PKJ16CR-L11פלטיניום POLO (IV) (9N)1.4i 16V55BBY, AUA 10/'01->K20PBR-S10

  • ספונסר פורום
פורסם

עם תיבה אוטו או רגילה זהו אותו המצת ,

אני מאמין שיש טעות באוטודאטה ,זו לא פעם ראשונה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בדקתי ב EBAY מאותו החנות שהזמנתי לבורה וזה הדגם שקיבלתי:

http://cgi.ebay.com/SPARK-PLUGS-NGK-X4-VW-POLO-Mk6-02-1-4-Manual_W0QQitemZ120481337607QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item1c0d3f5107

 

פולו 2003 ידנית 1.4 ליטר, ואכן מנוע BBY לפי רישיון הרכב

 

אכן המחיר בצ'מפיון 150 ללא מע"מ ליחידה.

לגבי mann, בדקתי באתר שלהם וישנם רק שלושה יבואנים רשמיים שלהם בארץ, שלחתי מיילים ואני מקווה לתשובה כבר מחר.

 

בנוסף, איזה סוג שמן רצוי לרכב? 5W40 כמו של הבורה האוטומט שלי או אחר?

Golf 2008 MK5

פורסם

אם יש לך ספר רכב הכל כתוב שם איזה שמן איזה פלגים לפי היצרן וזה הרבה יותר אמין מ-AUTODATA.

ע"פ AUTODATA ניתן לשים 10W40 15W40 0W30 אבל אני הייתי בודק לפי היצרן מה מותר או מתייעץ עם רון מה עדיף.

פורסם

מה אומר רון?

10W40 סינטטי מלא או חצי?

 

ספר הרכב הקיים הינו ברוסית. בדר"כ לא שומרים את כל הספרים בשאר השפות. וזה מה שקורה בפועל כרגע.

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...