Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמתי לב שההגה רוטט במהירות של 100 קמש ברכב יונדאי אלנטרה 2006 .

חיפוש קצר ראיתי הבעיה יכולה להיגרם בגלל איזון לא נכון של הגלגלים או שצריכים לכוון את הפורנט .

האם יש עוד סיבה שזה יכול להיגרם ?

וכמה זמן וכסף עולה איזון גלגלים או כיוון פורנט?

מוסכניק רגיל יכול לפתור את הבעיה ?

פורסם

תתחיל בלבדוק לחץ אוויר + מצב הצמיגים= חינם

איזון גלגלים קדמיים = 50 ש"ח

כיוון פרונט = 250 ש"ח +-

 

מהקל לכבד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תתחיל באיזון לשני הגלגלים הקדמיים,

ותבדוק אם זה פותר את הבעיה.

העלות היא חמישים ש"ח.

 

ממה שזכור לי במהירויות האלה זה דווקא בגלגלים האחוריים ולא בקדמיים.

 

ואולי מישהי שכחה להוציא את הסוללות מההגה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ToMeR פולו גולף צודק.

 

הגה שרועד עד מהירות 90-100 קמ"ש בדרך כלל מעיד על איזון גלגלים לא תקין בגלגלים הקידמיים של הרכב.

מעל 100 קמ"ש האיזון בגלגלים האחוריים.

 

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אצלי היתה תופעה דומה שהיתה מלווה גם בזמזומים והמהומים ורעשים מרגיזים.

התברר שהצמיגים היו גמורים ועקומים.

 

החלפה של רביעיה פתרה את הבעיה לגמרי.

פורסם
אצלי היתה תופעה דומה שהיתה מלווה גם בזמזומים והמהומים ורעשים מרגיזים.

התברר שהצמיגים היו גמורים ועקומים.

 

החלפה של רביעיה פתרה את הבעיה לגמרי.

לעיתים הרעשים מכיוון הגלגלים מעידים גם על בעיה במייסבים..

פורסם

כל הגלגלים ברכב חדשים ותאומים במידות כמובן , בדיקת לחץ אויר בגלגלים בדקתי אתמול .

אני מרגיש את הרעד במהירויות של 100-110

אתם יכולים להמליץ לי על פנצ'ריה טובה בחולון?

האיזון גלגלים זה רק לזוג גלגלים? או שזה כל הגלגלים ברכב ?

וכמה זמן זה לוקח?

ועוד משהו תגידו צריכת דלק 1:14 ב1600 סמק זה בסדר?

פורסם

אצלי הג'אנט קיבל מכה מהמדרכה וההגה לא הפסיק לרעוד עד שנשלח למוסך .

מאוד לא נעים לרכב חדש שההגה שלו רועד ב40 קמ"ש !!!

×
×
  • תוכן חדש...