Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז השנה החלטנו, אני וחבר, לצאת סוף סוף לפרנקפורט ולראות תערוכת רכב אמיתית מהי. ציוד הצילום: קנון 400D עם עדשת סיגמא 30mm (וכמה תמונות עם קנון 75-300mm). התוצאות לפניכם, תהנו. אגב, אם מישהו מעוניין בתמונה כלשהי מוגדלת וללא קרדיט \ מסגרת - אתם מוזמנים ליצור קשר בהודעה פרטית ואשלח לכם את קובץ המקור.

 

ונתחיל עם כמה מכוניות אקראיות בכבישי פרנקפורט:

 

IMG_8408%20copy.jpg

 

אודי A5 ספורטבק. לא מרגש, אבל חדש.

 

IMG_8412%20copy.jpg

 

אל תטעו, לא Q7 רגילה - מושתל בה מנוע ה-V12 TDI של וואג שמסוגל לסובב את כדור הארץ לכיוון השני...

 

IMG_8428.jpg

 

IMG_8430.jpg

 

IMG_8431.jpg

 

ב.מ.וו M5...

 

IMG_8454.jpg

 

ועוד אחת, רק קצת פחות מושכת.

 

IMG_8463.jpg

 

IMG_8471.jpg

 

פורשה פנאמרה. בעל הרכב ישב לצידה באמצע הרחוב, קרא עיתון והסתכל על התרשמויות עוברי האורח - התחושה שלי היתה שהוא הוצב שם מטעם פורשה לראות איך הקהל מגיב. בכל מקרה, הוא היה נחמד מספיק כדי לתת לי לשבת בפנים ולהתרשם :)

 

IMG_8492.jpg

 

IMG_8509.jpg

 

טסלה רודסטר - ללא ספק אחת המכוניות המגניבות שקיימות. רגע אחד היא ברמזור, ורגע שני... ובכן, היא לא.

 

IMG_8688.jpg

 

פרארי 360.

 

ועכשיו לדבר האמיתי :)

 

IMG_8695.jpg

 

בנטלי קונטיננטל פתוחה.

 

IMG_8702.jpg

 

המולסאן החדשה. היה קשה מאוד לצלם אותה באופן מתקבל על הדעת בגלל העדשה והקהל הרב.

 

IMG_8718.jpg

 

אודי e-tron וה-R8 ספיידר. אחרי שיחה קצרה עם נציג אודי, הותר לנו להכנס למתחם התצוגה...

 

IMG_9379.jpg

 

IMG_9351.jpg

 

IMG_9359.jpg

 

IMG_9369.jpg

 

IMG_9374.jpg

 

IMG_9372.jpg

 

וגם ביקור בתא הנוסעים והכבוד להוריד את הגג!

 

IMG_9348.jpg

 

IMG_9368.jpg

 

IMG_9352.jpg

 

כך נראה העתיד מבפנים

פורסם

וההמשך:

 

IMG_8772.jpg

 

וולוו S60 קונספט בזווית מעניינת (לדעתי לפחות).

 

IMG_8777.jpg

 

הכוכבת של אולם מאזדה.

 

IMG_8794.jpg

 

מלקוס, מותג מזרח גרמני, חוזר לתחיה...

 

IMG_8795.jpg

 

ביגואר היה צפוף מאוד.

 

IMG_8802.jpg

 

ובפרארי עוד יותר - ללא ספק הביתן הגרוע ביותר בתערוכה מבחינת תנאי צילום.

 

IMG_8806.jpg

 

IMG_8807.jpg

 

 

IMG_8809.jpg

 

IMG_8812.jpg

 

אלפא 8C ספיידר - אחת נוספת בצבע טורקיז נצפתה מחוץ לתערוכה (וגם תועדה על ידי חבר בפורום כמו שראיתי).

 

IMG_8831.jpg

 

הפצצה הצהובה של יונדאי (ולהיט צפון אמריקאי) - ג'נסיס קופה

 

IMG_8842.jpg

 

ארטגה GT והדגמה תאורה רעה מהי

 

IMG_8858.jpg

 

ובביתן סיטרואן, כמובן, ה-GT המוכרת

 

IMG_8860.jpg

 

IMG_8884.jpg

 

פיג'ו RCZ ושמשת ה"בועה" האחורית המגניבה

 

IMG_8885.jpg

 

IMG_8901.jpg

 

קורבט ZR1 מסדנת שיפורים גרמנית ששכחתי את שמה...

 

IMG_8907.jpg

 

מארוסיה, מכונית על רוסית

 

בהרד דיסק שלי ממתינות עוד מאות רבות של תמונות לעריכה, אם יהיה עיניין אעלה אותן בימים (שבועות?) הקרובים :lol:

פורסם

וואו :shock:. כמה ריר.

הפנאמרה מדהימה אהבתי את הS60 את הQ7 ברחוב ואת הR8. מדהים. אחלה תמונות.

Pajero, Clio

And my spectacular Megane:king:

פורסם

אני חייב לומר, WOW!!!

האודי Q7, זה ג'יפ חלומי ועוד, עם מנוע של V12 TDI.

 

תודה רבה על התמונות, עשית לי את היום כיפור XD.

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

אחלה תמונות.

הפאנמרה בהחלט מרשימה, בהתחלה עוד איכשהו אמרנו שהיא מכוערת, אבל במציאות או לחילופין עם שינוי פה ושם היא יכולה להיראות פ-צ-צ-ה.:twisted:

 

לגבי הפרארי, אין מילים, עושה המון פוזות.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

אם לא היו קוראים ל458 פרארי חצי מהאנשים שאומרים שהיא יפה לא היו חושבים ככה. כי, מה לעשות, היא פשוט נראית מוזר. וליד יצירות אחרות של פרארי - די מכוערת. ולא, לא מעניין אותי מי עיצוב אותה ואיזה שם יש לו ואם היא מעוצבת ברוח דגמים משנות ה60 ו80 של החברה. פרארי נפלו בגדול.

Insane things comes from insanely people.

פורסם
הסטריט שוטינג היה יותר מעניין לטעמי.

 

זאת המומחיות שלי (בארץ) - http://picasaweb.google.com/bronfer. יש עוד הרבה ממנו, אעלה תמונות בהמשך.

 

אגב, ה-458 היתה אולי המכונית שהכי פחות הלהיבה אותי בתערוכה. פשוט עם תצוגה כזאת נוראית, לא היתה אפשרות להתרשם. לא רק שהיה המון קהל, אלא מבקרי ה-VIP של פרארי כל שנייה נכנסו לרכב (כי הם יכולים) והרסו כל אפשרות לצילום יפה. גם אנחנו נכנסנו כ-VIP לכמה תצוגות, אבל לא התנהגנו כמו חזירים והרסנו בכוונה למבקרים האחרים את התמונות...

פורסם

תמונות ברמה גבוהה - נשמח לעוד!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...