Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית, שלום רב לכולם !

 

אני מעוניין להחליף באופן עצמי את רדיאטור החימום ברכב; בעקבות המחירים המוגזמים שדורשים במוסכים (צ'מפיון 1500 ש"ח- ללא מע"מ) רק על פירוק והרכבה. מה עוד שאני אצטרך לשלם עבור חלקים שנשברו מחוסר סבלנות "המכונאי".

 

רציתי לדעת מהם השלבים בפירוק הדשבורד והאם מומלץ להחליף חלקים נוספים בזמן שהדשבורד בחוץ ?

האם יש משהו מיוחד שעלי לדעת לגבי הרכב הזה ?

אם מישהו מכיר מקום/אתר, עם חלקים מקוריים/חלופיים ברמה טובה, אשמח מאוד !

 

תודה רבה על שיתוף הפעולה.

אוהד

פורסם

האם יש לך ניסיון במכונאות ? האם בעבר פירקת רדיאטור של מערכת הקירור ברכב ?

 

בקיצור פירוק/הרכבה של הרדיאטור ברכב שלך שונה מאשר בפולו ויש צורך גם לפרק כרית אוויר צד נוסע לכן אני ממליץ לך לבצע את העבודה במוסך.

 

גם אם תשיג שרטוטים של פירוק/הרכבה התהליך מייגע ומסובך.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי קצת נסיון במכונאות רק שאני מעדיף לדעת פרטים מדוייקים בכדי שהאוטו לא יעמוד זמן רב.

 

לגבי השרטוטים היכן ניתן להשיג ?

פורסם

פירוק/הרכבה של מחליף החום הינו יום עבודה של מכונאי שפירק והרכיב בעבר את מחליף החום. אני ממליץ לך לא לגעת בסוג זה של עבודה.

 

למה אתה חושב שמחליף החום שבק חיים ?

 

צריך המלצה על מוסך אמין וזול יותר ממוסך מורשה ?

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

ראיתי כבר כאן באתר פרוייקטים של חובבים שביצעו עבודות כאלו

שממש קשה להאמין ,אותם אנשים סיפרו שהם ירטו את החומרים מהאינטרנט

וביצעו זאת .

בכל מקרה עדיין נראה לי שהעבודה הזאת קצת מסובכת עבור אדם ללא ניסיון

ויש פוטנציאל גדול לגרום לנזקים שיעלו לך יותר מההחלפה במוסך מיקצועי .

 

אצלנו במוסך אנחנו גובים 1000 שח לפני מעמ עבור העבודה בהחלפה של מקרן ברכב הזה

ומי שמבצע את העבודה זהו עובד מיקצועי שכבר ביצע עשרות כאלו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

מקורי לא מקובל לקנות הוא עולה יותר מ 1000 שח

מקרן חליפי איכותי עולה כ 650 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
אולי זה יוכל לעזור לך

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90515

 

 

לא הייתי מנסה ללמוד ממנו.

הוא גם לא תיקן את הבידוד על המדפים (או לפחות לא ציין שצריך לעשות את זה), והוא גם אמר שכדי לנקז אויר הוא פתח חימום על המקסימום- מה שמראה על חוסר הבנה של המערכת.

פורסם

אני יודע שהוא שבק חיים כיוון שיש לי נזילה של G12 בתוך הרכב.

 

רון , תודה על ההצעה אני גר בדרום, אבל בלי שום קשר אני מעדיף לפרק לבד את הדשבורד.

בשביל להוציא את המקרן יש צורך לנתק צינורות גז ?

איך אדע שהחליפי באמת איכותי ?

×
×
  • תוכן חדש...