ראשית, שלום רב לכולם !
אני מעוניין להחליף באופן עצמי את רדיאטור החימום ברכב; בעקבות המחירים המוגזמים שדורשים במוסכים (צ'מפיון 1500 ש"ח- ללא מע"מ) רק על פירוק והרכבה. מה עוד שאני אצטרך לשלם עבור חלקים שנשברו מחוסר סבלנות "המכונאי".
רציתי לדעת מהם השלבים בפירוק הדשבורד והאם מומלץ להחליף חלקים נוספים בזמן שהדשבורד בחוץ ?
האם יש משהו מיוחד שעלי לדעת לגבי הרכב הזה ?
אם מישהו מכיר מקום/אתר, עם חלקים מקוריים/חלופיים ברמה טובה, אשמח מאוד !
תודה רבה על שיתוף הפעולה.
אוהד