Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה את המחיר? פורשה 997 MK2 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הספי דלתות האלו, כאשר הם מקוריים ומגיעים דרך מרצדס עולים באיזור ה700 דולר (גם בארה"ב).

הפרט השולי שאתה שוכח, זה שכאשר התוספת הזו מגיעה על הרכב מהמפעל, גם על המחיר שלה יש מיסוי של 90 אחוז מס קניה + 16.5 אחוז מע"מ.

 

במקרה הספציפי, הבעיה היא לא היבואן בארץ - אלה דווקא היצרן שמתמחר אותם בצורה שערורייתית.

 

לזכות חטיבת מרצדס בכלמוביל אומר שבזמן ועל הרכב הם עושים קופה לא קטנה, דווקא על התוספות יש להם רווח מאוד נמוך (אם בכלל).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שזה כל כך חשוב מי החליט לתמכר את ספי הדלתות האלו במחיר כל-כך מבחיל, העיקר הוא שזה מחיר שאפילו מי שזכה בלוטו באיטליה ב180 מליון דולר יחשוב כמה פעמים אם להזמין אותו כתוספת.

 

אל נא תשכח ידידי, ישנם עוד ספי דלתות של AMG שזוהרים בצבע תכלת כאשר אתה נכנס לאוטו, אז כמה הם יעלו? 8? 9?

 

ללא ספק המחירים הם מטורפים לכל דעה.

פורסם
זה המחיר שנמסר, גרסאת הבסיס ללא תוספת ארורה אחת.

 

אם איני טועה מחיר הבסיס לCL500 הוא 1.49 לאחר המיסוי הירוק.

 

מוזר מאוד. מחיר כל כך גבוה שהוא נשמע כמו טעות. המחירון שיש אצלי מדבר על 1.49 ל-CL63 ו-1.125 ל-CL500 - אלו מחירים שמתיישבים עם המחיר בחו"ל (פלוס רווח נוסף ליבואן של כ-100-200 אלף שקלים). במחיר שאתה מציין היבואן לוקח לכיס יותר מ-500 אלף שקלים, וזה כבר הרבה יותר מסתם חוצפה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מוזר מאוד. מחיר כל כך גבוה שהוא נשמע כמו טעות. המחירון שיש אצלי מדבר על 1.49 ל-CL63 ו-1.125 ל-CL500 - אלו מחירים שמתיישבים עם המחיר בחו"ל (פלוס רווח נוסף ליבואן של כ-100-200 אלף שקלים). במחיר שאתה מציין היבואן לוקח לכיס יותר מ-500 אלף שקלים, וזה כבר הרבה יותר מסתם חוצפה.

 

רוני

אז אני חושב שאפשר לסיים את הדיון כשהגענו למסקנה אחת.

 

כנראה שנגזר עלינו לשלם על טעויות..:oops::oops::oops:

פורסם

חוצפה חוצפה, אבל היבואנים והמדינה עושים קופה יפה מאוד על מכוניות חדשות, ואנשים ממשיכים לקנות :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אתם שוכחים שמכוניות כאלה לעולם, אבל לעולם, לא נמכרות במחירון.

הרי הבחור הכי נאיבי ותמים, שלא מתמקח אפילו בשוק בתאילנד, יקבל באופן אוטומטי הנחה של משהו כמו 5%.

מי שיתמקח, במיוחד אם הוא מוסיף תוספות, יגיע גם להנחה של 10 אחוז ובמקרה מסויימים אפילו יותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתם שוכחים שמכוניות כאלה לעולם, אבל לעולם, לא נמכרות במחירון.

הרי הבחור הכי נאיבי ותמים, שלא מתמקח אפילו בשוק בתאילנד, יקבל באופן אוטומטי הנחה של משהו כמו 5%.

מי שיתמקח, במיוחד אם הוא מוסיף תוספות, יגיע גם להנחה של 10 אחוז ובמקרה מסויימים אפילו יותר.

10% האלה שאתה כאילו מזלזל בהם זה כמעט 200 אלף שקל הנחה..

פורסם

יש בארץ לא מעט אנשים שיכולים להתפנק ברכב של כמעט שני מליון שקל, הסיבה שיש רק אחד כנראה מוכיחה שזה לא באמת שווה את המחיר.

לא לשכוח שזו גם מכונית שמרכיב ה"קאסטום-מייד" במחיר שלה הוא גבוה מאוד.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
יש בארץ לא מעט אנשים שיכולים להתפנק ברכב של כמעט שני מליון שקל, הסיבה שיש רק אחד כנראה מוכיחה שזה לא באמת שווה את המחיר.

לא לשכוח שזו גם מכונית שמרכיב ה"קאסטום-מייד" במחיר שלה הוא גבוה מאוד.

 

האמת שזה ביזבוז של כסף, זאת מכונית פוזה טהורה, היא לא יכולה למתוח את רגליה ליותר מ2-3 שניות.

הסיבות שאין מכוניות כאלו בארץ, מחיר מופקע,כבישים צרים,מלאי מהמורות והמון משטרות שמחכות לשלול לך את הרישיון כשאתה עוד נמצא ברכבים האלו בהילוך ראשון\שני.

אז למה לזרוק מיליונים על רכב שבסופו של יום ישמש אותך באופן כמעט זהה למכונית מנהלים ברבע מהמחיר?

אל תשכחו, אנשים עשירים לא נהיו עשירים כי הם היו טיפשים וזרקו את הכסף על שטויות.

 

אין אפילו איזה מסלול מירוצים שאפשר להכניס את הרכב אליו באיזה סופ"ש, זה עוד היה מציל את התחום, לדעתי הרכב האולטימטיבי בארץ הוא רכב מנהלים אוטוטמטי, כל דבר אחר הוא רק ניסיון ליצור מציאותית מוטורית שאינה קיימת כאן לצערנו.

 

 

 

ובארץ יש שתי בעיות חמורות בנוגע למחירי הרכב:

 

1.מן הסתם המיסוי שהוא אחד מהגבוהים בעולם.

 

2.מונופול, לכל יצרן יש רק יבואן אחד ומספר יבואנים אישיים בודדים שצריכים להילחם באינספור תקנות וחוקים אשר לא ממש נוצרו למען יצירת תחרות בשוק. לכן נוצר שוק יקר ועם תודעת שירות זוועתית.

פורסם
10% האלה שאתה כאילו מזלזל בהם זה כמעט 200 אלף שקל הנחה..

 

זלזלתי? ממש לא זלזלתי. ציינתי את זה כעובדה שהמחירי מחירון אינם משקפים את המחיר במציאות.

לכן לקבוע את רווחי היבואן ביחס למחיר בחו"ל בהתבסס על המחיר מחירון זו שטות.

 

לגבי הCL היא דווקא מגיעה מאובזרת למדי כבר בגרסא ההכי בסיסית, הCL500.

בCL600 ובCL63 גם לא בדיוק חסר איבזור ואילו הCL65 מגיעה מאובזרת עם הכל.

האבסורד הוא שבגלל המחירים של התוספות, אם תיקח CL500 ותאבזר אותה כמו הגרסאות הבכירות, הפער במחיר יהיה גרושים ככה שלא ישתלם לקנות "רק" CL500.

בגלל זה רוב הCL בארץ הן גרסאות בכירות יותר.

 

ובארץ יש שתי בעיות חמורות בנוגע למחירי הרכב:

 

2.מונופול, לכל יצרן יש רק יבואן אחד ומספר יבואנים אישיים בודדים שצריכים להילחם באינספור תקנות וחוקים אשר לא ממש נוצרו למען יצירת תחרות בשוק. לכן נוצר שוק יקר ועם תודעת שירות זוועתית.

 

אם אתה חושב שבחו"ל יש לך 20 יבואנים לאותו יצרן - אתה טועה ובגדול.

בשורה התחתונה, אין יותר מידי פער במחיר שתקבל אצל דילר A או אצל דילר B.

במיוחד הם באותו STATE במקרה של ארה"ב או באותו איזור של המדינה באירופה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
זה המחיר שנמסר, גרסאת הבסיס ללא תוספת ארורה אחת.

 

אם איני טועה מחיר הבסיס לCL500 הוא 1.49 לאחר המיסוי הירוק.

 

לגבי הCL65, פעם מישהו אמר לי שאי אפשר לייבא את המכונית הזאת כי המכוניות היחידות שV12 ונכנסות לארצנו הקטנטונת הלו הם הS600 וה760.

 

מישהו יודע כמה המקור הזה אמין?

 

המקור לא אמין.

קודם כל יש גם אאודי A8 עם מנוע של 12 צילינדרים.

ויש כבר בארץ S65 ו-CL65 (ושמועות על SL65)

 

ואם כבר פורשה...אז נמסרה כבר GT3 עם כל התופסות ב-1.7 מיליון.

 

מעניין אם מישהו מתכוון להביא את ה-GT2.:roll:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
זלזלתי? ממש לא זלזלתי. ציינתי את זה כעובדה שהמחירי מחירון אינם משקפים את המחיר במציאות.

לכן לקבוע את רווחי היבואן ביחס למחיר בחו"ל בהתבסס על המחיר מחירון זו שטות.

 

לגבי הCL היא דווקא מגיעה מאובזרת למדי כבר בגרסא ההכי בסיסית, הCL500.

בCL600 ובCL63 גם לא בדיוק חסר איבזור ואילו הCL65 מגיעה מאובזרת עם הכל.

האבסורד הוא שבגלל המחירים של התוספות, אם תיקח CL500 ותאבזר אותה כמו הגרסאות הבכירות, הפער במחיר יהיה גרושים ככה שלא ישתלם לקנות "רק" CL500.

בגלל זה רוב הCL בארץ הן גרסאות בכירות יותר.

 

 

 

אם אתה חושב שבחו"ל יש לך 20 יבואנים לאותו יצרן - אתה טועה ובגדול.

בשורה התחתונה, אין יותר מידי פער במחיר שתקבל אצל דילר A או אצל דילר B.

במיוחד הם באותו STATE במקרה של ארה"ב או באותו איזור של המדינה באירופה.

 

אם מישהו בארץ רוצה לקנות מאזדה למשל אז יש לו רק אופציה אחת, היבואן יודע את זה ומנצל את זה.

דווקא בארה"ב יש מלחמה מסויימת בין הדילרים, כשסוכנות משיגה מחיר טוב ה MSRP שלה גבוה במיוחד וכאשר זהו רכב נפוץ אז הוא נמוך במטרה למשוך לקוחות.

 

מה שבטוח שהמצב של יבואן אחד בלבד ועוד כמה יבואנים אישיים שהם ברובם אנשים קצת מפוקפקים זאת לא הנוסחא המועדפת עלי.

פורסם
המקור לא אמין.

קודם כל יש גם אאודי A8 עם מנוע של 12 צילינדרים.

ויש כבר בארץ S65 ו-CL65 (ושמועות על SL65)

 

ואם כבר פורשה...אז נמסרה כבר GT3 עם כל התופסות ב-1.7 מיליון.

 

מעניין אם מישהו מתכוון להביא את ה-GT2.:roll:

 

בנתיים עד שמישהו יביא, תמונות של GT2, GT3 ו"סתם" GT :) (ניו יורק):

Porsche Carrera GT2 4.JPG

Porsche Carrera GT3 (3).JPG

Porsche Carrera GT (2).JPG

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם
אז למה לזרוק מיליונים על רכב שבסופו של יום ישמש אותך באופן כמעט זהה למכונית מנהלים ברבע מהמחיר?

 

כן, כן...

כבר נתתי את הדוגמא של ההוא שהולך עם אשתו הכוסית לסופר וזה שעומד לידו וחושב לעצמו: "בשביל קניות לסופר מספיקה לי אישה מכוערת..."

בהחלט מספיקה.

אתה לא מבלה את רב החיים שלך בעשיית סקס עם הזוגית, אבל זה לא מבטל את החשיבות והמרכזיות של הסקס בחייך וזה לא אומר שאתה לא חושב על כך גם כשאתה סתם הולך איתה לאסוף את הילדים מהגן. אותו הדבר שיש לך רכב כמו פורשה בחנייה. הרגעים שאתה לוקח מה שהיא יודעת לתת הם מאוד מאוד טובים. מאוד! והם הרגעים שקובעים את האיכות של הקנייה שלך.

 

אני לא יודע כמה זה "מספיק". שהיה לי רכב עם 150 כ"ס ואפס למאה בתשע שניות חשבתי שזה מספיק. אח"כ היה רכב עם כמעט 200 כ"ס ו-7 שניות למאה וחשבתי שיותר מזה זה בזבוז. היום יש לי רכב עם 220 ו-6 שניות ואני נוהג גם על רכב עם 300 והאמת, זה יותר טוב, וגם שם הדוושה מגיעה לעיתים לרצפה. אין מה לעשות. אז בפורשה טורבו לא נהגתי והיא באמת נראית יותר מדי, אבל כבר למדתי ש-(1) עוד לא נתקלתי ביותר מדי כוח ו-(2) כוח זה לא הכל. פורשה היא חיה אחרת שמתנהגת אחרת (חלוקת משקל), בולמת אחרת ונותנת חווית נהיגה שונה בתכלית.

 

אז למה לזרוק מיליונים?

כי יש כאלו שיש להם הרבה כאלה ובשבילם זו הוצאה פחות משמעותית מבשבילך לקנות מכונית מנהלים, בדיוק כמו שיש כאלו מהצד השני, שחושבים שיותר שמיונדאי גטס זה בזבוז.

 

מה שאני יכול לאמר זה שמי שיכול להרשות לעצמו, שיהיה לו לבריאות ושלך לא יהיה ספק, אתה לא מסוגל לשחזר את מה שהוא מסוגל לעשות עם המכונית שלו כשהוא לא עומד לידך בפקק. אתה אפילו לא קרוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חוצפה חוצפה, אבל היבואנים והמדינה עושים קופה יפה מאוד על מכוניות חדשות, ואנשים ממשיכים לקנות :lol:

 

אני מקווה שאתה מבין שיש הבדל גדול בין 2000 שקלים אקסטרה שהיבואן עושה על מאזדה 3, ל-200000 שקלים אקסטרה שהיבואן עושה על CL...

 

אז למה לזרוק מיליונים על רכב שבסופו של יום ישמש אותך באופן כמעט זהה למכונית מנהלים ברבע מהמחיר?

אל תשכחו, אנשים עשירים לא נהיו עשירים כי הם היו טיפשים וזרקו את הכסף על שטויות.

 

falou כבר הסביר לך בנוגע לשורה הראשונה. אני רק אוסיף בקשר לשורה השנייה - אל תעריך יתר על המידה את החוכמה של אנשים, גם עשירים מאוד. יש אנשים עם המון כסף שאין להם מושג מה לעשות איתו, אז הם מבזבזים אותו על יותר שטויות ממה שנדמה לך. שטויות שישימו בצל גם מכונית ב-2 מיליון שקל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...