Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה את המחיר? פורשה 997 MK2 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק שאתה טועה.

עולה כ-150000 דולר בארה"ב. בארץ 1.5 מיליון לפני הנחה ותוספות.

 

150000 דולר = 570000 שקלים. תוסיף 90% מס ו-16.5% מע"מ ותקבל בערך 1.3 מיליון. אז נכון, היבואן חמדן בצורה מגעילה, אבל היי - כשיש לך כל כך הרבה כסף, אתה לא מתקטנן על 100-200 אלף כנראה :wink:

היבואן בהחלט חמדן בצורה מטורפת, ועם מחירים כמו של כלמוביל בהחלט לא שווה לקנות מרצדס מהחברה

 

זוכר את הייעוץ לגבי הCL? טיילנו לנו ברכבי הארץ ועברנו ליד כלמוביל אז נכנסנו להתעניין.

 

מחיר בסיס לCL 63, כ 1.9 מליון ש"ח

 

גג פנורמי, 47,800 ש"ח

 

פנסי ערפל קסנון אקטיביים, 13,570 ש"ח

 

פנלים של AMG לכניסה של הדלתות, 4,930 ש"ח

 

היו עוד כל מיני תוספות שאיני זוכר אותם בדיוק, רק במחיר של הגג פנורמי אתה קונה מאזדה 3, בהחלט הייבוא אישי שווה היום לכל ערך, גם אם תצטרך להחליף מנוע ייצא לך יותר זול.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה בטוח שהמחיר שנמסר לכם ל-CL63 הוא 1.9 מיליון? אני מחזיק מולי מחירון מרצדס של חודש אוגוסט (אחרי המיסוי הירוק) והמחיר בו הוא 1.49 מיליון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אפשר לקנות המון סובארו DL ולצבוע אותם בכל מני צבעים מגניבים.

ובאמת מה כבר אפשר להביא שיהיה יותר טוב מהפורשה 997?

סיאט איביזה שנת 01 מחירון של פחות מ40 אלף שקל.

כמה עולה ידית פנים לרכב? 710 שקל כולל מע"מ בצ'מפיון, המרצדס שלך יכולה לנצח את

המחיר השערורייתי הזה?!?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

כל אחד עושה את השיקולים שלו.

יש מי שמעדיף לחסוך ולקנות ייבוא אישי ויש מי שמעדיף רכב יוקרתי שיהיה לו "אבא ואמא" וקונה מהסוכנות.

 

חוץ מזה 1.9 מיליון זה ממש לא המחיר בסיס, יש כמה תוספות בדרך...למרות שבמחיר הזה הוא יכל להביא את ה-GT2.

 

לגבי ה-CL63, דרך הסוכנות ידוע לי על אחת שנמכרה, אבל בייבוא אישי כבר ראיתי 5...ואפילו מישהו הכניס בייבוא אישי CL65.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אדון צ'ה היקר, שים לב לתגובתי הקודמת.

הבעיה היא לא רק מחיר הרכב. ולא, לא הכל חומרנות.

הבעיה היא הרבה יותר מזה והמיסוי על רכבים הוא רק קצה הציפורן של הבעיה.

 

זה מתחיל עם המס הכנסה ההזוי שגובים בארץ (ועוד יותר הזוי אם אתה בודק מה אתה מקבל בתמורה למס הזה),

ממשיך דרך התנהלות הממשלה לסחוט כמה שיותר כסף מהציבור בדרכים שאינן מיסים ישירים (מיסים עקיפים, אגרות, קנסות וכו'),

עובר דרך העובדה שמשהו כמו 30% מהציבור במדינה, ציבור שרק הולך וגדל, הם פרזיטים שלא מתאים להם לצאת לעבוד אז הם דורשים עוד ועוד ועוד כסף מהמדינה

(ואלו שכבר כן יוצאים לעבוד, בהרבה מקרים, דואגים שלא להצהיר על זה למס, כי חס וחלילה שגם יקחו להם מס הכנסה וגם יפסיקו להם את הקצבאות),

ולצערי, ממש לא מסתיים בהחלטות והתנהלות ביזיונית של הממשלה - אלה ממשיך בעוד הרבה דברים אחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בהשקה של הפאנמרה ביום חמישי סיפר מנהל המותג של פורשה בגאווה שלמרות שפורסם בעיתונות כי הרכב היקר ביותר שנמכר בארץ הוא ה-CL63 זה טעות והרכב היקר ביותר הוא הפורשה המדוברת.

חלק מהעניין בתמחור כזה של מכוניות הוא הרצון להיות הכי יקרים, גם לקונה וגם למוכר.

פורסם

עובר דרך העובדה שמשהו כמו 30% מהציבור במדינה, ציבור שרק הולך וגדל, הם פרזיטים שלא מתאים להם לצאת לעבוד אז הם דורשים עוד ועוד ועוד כסף מהמדינה

 

אני חייב לתקן אותך: החרדים מהווים כ-10% מתוך כלל האוכלוסיה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

סתם חסכתי 1.5 מליון בשביל הרכב ודווקא עכשיו העלו את המחיר.

ואל תציאו יד שניה כי זה לא בא בחשבון- פורש קונים רק חדשה.

 

ולכל העוזבים הפוטנצאלים- אל תשכחו לקחת תמונות של המשפחה והחברים ושקדי מרק.

זאת המדינה שלי לטוב ולרע, כאן נולדתי וכאן אני מגדל את ילדי.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תתפא, אבל מי שעוזב ללוס אנג'לס לא צריך לקחת איתו שקדי מרק. יש שופרסל מקומי שמוכר אותם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתה בטוח שהמחיר שנמסר לכם ל-CL63 הוא 1.9 מיליון? אני מחזיק מולי מחירון מרצדס של חודש אוגוסט (אחרי המיסוי הירוק) והמחיר בו הוא 1.49 מיליון.

זה המחיר שנמסר, גרסאת הבסיס ללא תוספת ארורה אחת.

 

אם איני טועה מחיר הבסיס לCL500 הוא 1.49 לאחר המיסוי הירוק.

 

לגבי הCL65, פעם מישהו אמר לי שאי אפשר לייבא את המכונית הזאת כי המכוניות היחידות שV12 ונכנסות לארצנו הקטנטונת הלו הם הS600 וה760.

 

מישהו יודע כמה המקור הזה אמין?

פורסם
אפשר לקנות המון סובארו DL ולצבוע אותם בכל מני צבעים מגניבים.

ובאמת מה כבר אפשר להביא שיהיה יותר טוב מהפורשה 997?

סיאט איביזה שנת 01 מחירון של פחות מ40 אלף שקל.

כמה עולה ידית פנים לרכב? 710 שקל כולל מע"מ בצ'מפיון, המרצדס שלך יכולה לנצח את

המחיר השערורייתי הזה?!?

האמת היא שכן.

הפנלים הארורים האלה עולים כמעט 5 אלף שקל

 

http://www.autorice.com/catalog/images/amg%202door%20el.jpg

 

5 אלף שקל?!?!!?!?!?! גם אנשים שהם עשירים במידה מטורפת לא מסכימים לשלם מחירים כאלו על תוספת שבחו"ל עולה 100-150 $

 

זאת אחת הסיבות שאפילו ג'קי בן זקן עשה ייבוא אישי ל S63, ממש אין לו בעיה לשלם גם על 10 רכבים כאלו (בלי עין הרע, כמובן)

 

אבל בגלל המחירים השערורייתים האלה היבואן מפסיד הרבה קליינטים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...