Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה את המחיר? פורשה 997 MK2 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן, כן...

כבר נתתי את הדוגמא של ההוא שהולך עם אשתו הכוסית לסופר וזה שעומד לידו וחושב לעצמו: "בשביל קניות לסופר מספיקה לי אישה מכוערת..."

בהחלט מספיקה.

אתה לא מבלה את רב החיים שלך בעשיית סקס עם הזוגית, אבל זה לא מבטל את החשיבות והמרכזיות של הסקס בחייך וזה לא אומר שאתה לא חושב על כך גם כשאתה סתם הולך איתה לאסוף את הילדים מהגן. אותו הדבר שיש לך רכב כמו פורשה בחנייה. הרגעים שאתה לוקח מה שהיא יודעת לתת הם מאוד מאוד טובים. מאוד! והם הרגעים שקובעים את האיכות של הקנייה שלך.

 

אני לא יודע כמה זה "מספיק". שהיה לי רכב עם 150 כ"ס ואפס למאה בתשע שניות חשבתי שזה מספיק. אח"כ היה רכב עם כמעט 200 כ"ס ו-7 שניות למאה וחשבתי שיותר מזה זה בזבוז. היום יש לי רכב עם 220 ו-6 שניות ואני נוהג גם על רכב עם 300 והאמת, זה יותר טוב, וגם שם הדוושה מגיעה לעיתים לרצפה. אין מה לעשות. אז בפורשה טורבו לא נהגתי והיא באמת נראית יותר מדי, אבל כבר למדתי ש-(1) עוד לא נתקלתי ביותר מדי כוח ו-(2) כוח זה לא הכל. פורשה היא חיה אחרת שמתנהגת אחרת (חלוקת משקל), בולמת אחרת ונותנת חווית נהיגה שונה בתכלית.

 

אז למה לזרוק מיליונים?

כי יש כאלו שיש להם הרבה כאלה ובשבילם זו הוצאה פחות משמעותית מבשבילך לקנות מכונית מנהלים, בדיוק כמו שיש כאלו מהצד השני, שחושבים שיותר שמיונדאי גטס זה בזבוז.

 

מה שאני יכול לאמר זה שמי שיכול להרשות לעצמו, שיהיה לו לבריאות ושלך לא יהיה ספק, אתה לא מסוגל לשחזר את מה שהוא מסוגל לעשות עם המכונית שלו כשהוא לא עומד לידך בפקק. אתה אפילו לא קרוב.

 

התגובה שלך היא על סף הגיחוך אז אני אמנע מלהגיב לה באופן רציני ומנומק.

וזאת במיוחד כאשר היא מתבססת על הנחות לקויות שיש לך עלי למרות שאין לך מושג מי אני ומה אני.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ויש כבר בארץ S65 ו-CL65 (ושמועות על SL65)

 

 

למה שמועות?

ראיתי אחת שחורה (בהתחלה היא הייתה גוש של אור קסנון במראה, אחרי זה בחלון, אחרי זה בשימשה ואז נעלמה..) לפני חודש בערך בראשל"צ.

 

 

אוהד, לא ברור לי איזה הנחות אתה חושב שfalou עשה, אבל אני מסכים איתו.

יכול להיות שרכב מנהלים יהיה "מספיק" בשבילך, אבל יש מי שירצה אוטו סלון, יש מי שירצה אוטו פאר ויש מי שילך על אוטו ספורט דו-מושבי עם 500 כ"ס, 0-100 ב3.8 שניות ותג מחיר של 2 מליון שקל.

למה? כי זה גורם לו הנאה והוא יכול להרשות לעצמו. אז מה שווה כל הכסף שיש לו בבנק אם הוא לא יהנה ממנו?

פעם אחרונה שבדקתי, לעולם הבא אתה לא לוקח איתך את הכסף שעשית בעולם הזה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
למה שמועות?

ראיתי אחת שחורה (בהתחלה היא הייתה גוש של אור קסנון במראה, אחרי זה בחלון, אחרי זה בשימשה ואז נעלמה..) לפני חודש בערך בראשל"צ.

 

 

אוהד, לא ברור לי איזה הנחות אתה חושב שfalou עשה, אבל אני מסכים איתו.

יכול להיות שרכב מנהלים יהיה "מספיק" בשבילך, אבל יש מי שירצה אוטו סלון, יש מי שירצה אוטו פאר ויש מי שילך על אוטו ספורט דו-מושבי עם 500 כ"ס, 0-100 ב3.8 שניות ותג מחיר של 2 מליון שקל.

למה? כי זה גורם לו הנאה והוא יכול להרשות לעצמו. אז מה שווה כל הכסף שיש לו בבנק אם הוא לא יהנה ממנו?

פעם אחרונה שבדקתי, לעולם הבא אתה לא לוקח איתך את הכסף שעשית בעולם הזה.

 

אתם מניחים שאני בדעה אחרת בנוגע לזה שאת הכסף לא לוקחים לקבר ושלכל אדם יש את ההעדפות שלו שהוא מוכן לבזבז עליהן.

זה לא נכון, אני מסכים איתכם לגמרי, אבל ישנם שיקולים נוספים ואי אפשר להתעלם מהם כליל.

אני דיברתי על רוב האנשים, גם אלו אשר יש להם פרארי אדומות קטנות במקום תאי דם אדומים והצגתי את הלוגיקה הנפוצה שאני נוטה לתמוך בה.

 

אני לא חושב שיש פה מישהו שיתווכח עם הטענות הבאות:

 

1.קשה לנצל אפילו עשירית מהפוטנציאל המוטורי של מכוניות העל הללו בארץ. עקב הכבישים הגרועים והמשטרה שמחפשת רק לשלול לך את הרישיון ולקנוס אותך, אל תשכחו שבארץ הענישה חמורה למדי, בהרבה מדינות בחו"ל אתה מקבל קנס על מהירות ושולחים אותך הביתה, וכמובן שקנס לבעל רכב יקר לא ממש מזיז, מצד שני שלילה כמו שדואגים לחלק פה על ימין ועל שמאל , זה כבר עונש שמרתיע.

 

2.האמת היא שאני לא רוצה לראות כל בעל עסק מצליח מנסה לשחזר את המעללים האחרונים של המילטון על כבישים ציבוריים.אין ספק שבארץ יש חוקים נוקשים מידי אבל זה עדיין לא אומר שאני רוצה לראות פורשה בעיקולים על סף האחיזה ושורפת גלגלים ברמזורים.

 

3.המחירים של הרכבים בארץ יקרים במיוחד! תחשבו על זה שכל מרצדס S שאתם רואים (ולא חסר כאלו) עולה בערך כמו פרארי בארה"ב, אז זה לא אנשים כאן לא משקיעים במכוניות, הם פשוט משקיעים במכוניות שיותר מתאימות לישראל.

הטענה שלי היא שרוב האנשים בעלי היכולת, אפילו אם זה לא יזיז להם ב1% את החשבון, חושבים ושוקלים את מה שרשמתי כאן ומגיעים לכך שזה ביזבוז וחבל להם להיות עם הפיתוי הזה מתחת לרגל כאשר הוא יכול בעיקר להביא אותם לצרות וגם S עם מנוע בריא יכולה לספק כמעט את אותם ריגושים במסגרת הסיכון שהם יהיו מוכנים לקחת עם הפורשה בכבישי ארצנו.

והעובדות מדברות בעד עצמן, אני לא צריך להוכיח את הטיעון הזה, הנתונים האמפירים של מכירות הרכב מוכיחים את טענתי.

פורסם

1. הענישה בארץ מחמירה? יש מדינות בארה"ב לדוגמא שעל מהירות מופרזת מעל רף מסויים אתה תבלה את הלילה במעצר. כנ"ל בשוויץ ועוד כמה מקומות באירופה. את נושא הנקודות והשלילה יש גם באנגליה.

ב2 המדינות המודגשות יש אולי את מספר מכוניות הספורט לנפש הכי גדול בעולם.

 

באשר לכבישים, לא מדוייק. נכון שסביר להניח שאם תיסע 240 בכביש החוף תעצור אותך משטרה וזה לא יגמר בטוב.

אבל לא חסרים כבישים נחמדים בצפון ואפילו בדרום. כאלה שאפשר להנות בהם גם אם אתה לא נוסע 240 קמ"ש.

 

אם אתה חושב שבמדינות כמו אלו שציינתי למעלה האנשים שמחזיקים מכוניות כמו 911 טורבו, פרארי, למבורגיני וכו' נוסעים איתם להרים בשביל להנות מהנהיגה, אתה צודק. ביחס לאחוז מאוד קטן.

אחוז עצום מהאנשים שנוהגים בפרארי עושים את זה בשביל הפוזה. במקום ללכת ברחוב ולצעוק "אני מלך. אני תותח. תראו איך הצלחתי בחיים! אני פאקינג מיליונר!" - הם קונים פרארי, עדיף קבריולט,

ונוסעים איתה ברחובות לונדון/בוורלי הילס/מליבו/מנהטן.

 

2. ראה פסקה אחרונה בסעיף הראשון. אל תהיה בטוח שאם מישהו קנה רכב מטורף הוא הולך לנהוג בו כמו מטורף.

אני מכיר בעלים של 911S קבריולט בארץ שלא ראתה כבישים מפותלים פרט לפעם אחת או פעמיים, ומעולם לא עברה את ה130 קמ"ש.

 

3. לא מדוייק. דבר ראשון, אצל בעלי ממון רב בארה"ב נהוג להחזיק מספר מכוניות. גם אם מדובר על מישהו ש99 אחוז מהזמן נוסע עם נהג ברולס/מייבאך, זה לא אומר שהוא לא יחזיק עוד 5 מכוניות ספורט במאות אלפי דולרים כל אחת

רק בשביל שיעמדו בחניה מתי שהאורחים מגיעים. בפועל אלו מכוניות שנוסעות כמה מאות מיילים בודדים בתקופת החיים אצל אותו בעלים (וככה אתה יכול לראות מכוניות משומשות בנות שנה+- עם 900 מייל למכירה).

דבר שני, אם תשווה את כמות מכירות הS CLASS/סדרה 7/A8/LS בארה"ב לכמות מכירות רכבי ספורט כמו פרארי, למבורגיני והדגמים הקיצוניים של ה911 (כי הסטנדרטית היא סתם עוד רכב קופה אצלהם), תראה שהיחס פורשה-מכונית פאר לא שונה בהרבה מבארץ.

גם מי שיש לו כסף לא תמיד מעוניין להוציא אותו על מכוניות (ולראייה, לא חסרים בתים במקומות הכי יקרים במדינה עם פוקוס ופאסאט בחנייה).

 

באשר לטענה הסופית - כנראה שאתה צודק. רוב האנשים שקונים פורשה בארץ אכן מסתפקים ב911 רגילה או בגרסאת S שלה.

אבל גם כאן יש יוצאים מן הכלל. כאלו שרוצים יותר. אם זה היה אפשרי, כנראה שהיו קונים פרארי למבורגיני או בנטלי.

אבל זה לא אפשרי. אז הם צריכים לבחור בין R8 V10 לבין 911 טורבו.

נכון לעכשיו התוצאה היא 1-1 ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אנשים פה שוכחים גם שזאת מדינה קטנה.

המחיר שהדילרים בארצות הברית זול משמעותית מהמחיר שהיבואן בארץ מקבל, בגלל שמזמינים הרבה פחות מכוניות לארץ.

בכל מקרה המחיר שהיבואן משווק פשוט שערורייתי.

פורסם

כמו שכבר נאמר פעמים רבות מספור בעבר, הבעיה היא לא ביבואן (לא רק ביבואן לפחות), אלא במיסים האסטרונומים שהמדינה מטילה על כלי הרכב, מיסים שאין להם הרבה אחים ורעים ברחבי העולם, דבר שגורם למחיר הרכב להיות גבוה מאוד ביחס למשכורת הממוצעת במשק. אלא אם כן אנחנו מחשיבים את מדינות העולם השלישי באפריקה, שם במחיר של רכב אפשר לקנות שכונה קטנה, אבל שם הכבישים ריקים ואפשר להתחרע כי לממשלה גם ככה אין כסף לאכיפת מהירות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

דבר ראשון - כשקונים פורשה אז מקבלים הרבה יותר מנתונים על הנייר. אמנם ניתן לרכוש רכבים בהרבה פחות כסף עם ביצועים מעעולים ואף דומים אבל יש לזכור שזה לא הכל. בפורשה, כמו שנאמר, יש מסורת, יש איכות, כמובן גם ביצועים אבל יש עוד הרבה מעבר לסתם נתונים. מה שכן, גם עם נתונים של 300 ומשהו כ"ס שהם לא כל כך הרבה (יחסית) יש לרכבים ביצועים מעולים.

בקשר לאנשים שמסוגלים להרשות לעצמם - נתחיל בזה שלפעמים מבזבזים סכום גדול של כסף על משהו, שאם לחשוב בצורה הגיונית אין סיבה מוצדקת לבזבז אותו אבל במקרים רבים, כשאתה יכול ואתה ממש רוצה, למרות העניין הזה אתה עדיין תבזבז את הכסף על זה. אז נכון אין פה כבישים מהירים, אין פה מסלול מירוצים ויש משטרה בכל פינה, עדיין ההרגשה שפורשה תיתן לך תהיה מעולה גם בזחילה בפקק וגם בנסיעה של 30 קמש. מי שאמר שאנשי עסקים הם חכמים ולא סתם הם עשו את ההון שלהם צודק אבל כמו לפעמים, כמו שאמרתי, עושים מעשים מתוך רגש ולא מתוך מחשבה והיגיון.

כל אחד מבזבז את כספו כמו שנראה לו.

ולכל אלה שרוצים לעזוב לחול. אולי שם תרוויחו יותר, אולי שם עם תוכנית הוצאות מפורטת תוכלו להרשות לעצמכם גם פורשה אבל צריך לזכור שיש עוד הרבה דברים שתצטרכו לשלם עליהם והאמת, קשה לי להאמין שבעוד מס' מצומצם של שנים או מס' חודשים נישמע שמישהו מהפורום עבר לחול וקנה לעצמו פורשה 911.

פורסם
כמו שכבר נאמר פעמים רבות מספור בעבר, הבעיה היא לא ביבואן (לא רק ביבואן לפחות), אלא במיסים האסטרונומים שהמדינה מטילה על כלי הרכב, מיסים שאין להם הרבה אחים ורעים ברחבי העולם, דבר שגורם למחיר הרכב להיות גבוה מאוד ביחס למשכורת הממוצעת במשק. אלא אם כן אנחנו מחשיבים את מדינות העולם השלישי באפריקה, שם במחיר של רכב אפשר לקנות שכונה קטנה, אבל שם הכבישים ריקים ואפשר להתחרע כי לממשלה גם ככה אין כסף לאכיפת מהירות.

אני את האמת יותר חושב שהיבואנים מרוויחים יותר אחוזים במכירת התוספות.

אני אמנם לא מנכ"ל קמור, ובטח לא HAMMAN, אז יכול להיות שאני סתם לא מבין, ויכול להיות שרק בשנים האחרונות היבואנים הבינו שהם יכולים להרוויח הרבה יותר על התוספות, אבא שלי בשנת 2002 קנה במוו 540 חדשה מהחברה והמחיר של התוספות לא היה יקר כמו עכשיו (לדוג' קיט M5 עלה אז בסביבות 5,500 ש"ח ובדגם הנוכחי עולה 9,800)

 

מחירים נהיו שערורייתים, גם כדגמי הבסיס וגם במחיר שאתה משלם על התוספות.

 

אין פלא שאנשים הורסים את ה"לוק" של המכוניות שלהם כשהם שמים קיט קסנון מזויף, חצאיות שהכין אוותם אורי הנגר מאשקלון, ומדבקה של M/// שהכין אותה הילד של השכן בשיעור יצירה בכיתה טיפולית ג' 7

פורסם
..... והאמת, קשה לי להאמין שבעוד מס' מצומצם של שנים או מס' חודשים נישמע שמישהו מהפורום עבר לחול וקנה לעצמו פורשה 911.

 

אחד הדברים הטיפשיים ביותר ששמעתי בחיי....

פורסם
תתפא, אבל מי שעוזב ללוס אנג'לס לא צריך לקחת איתו שקדי מרק. יש שופרסל מקומי שמוכר אותם.

 

נכון,יש סופר מקומי עם שקדי מרק,רק ששקית שקדים שעולה בארץ 6 שקלים תעלה לך בלוס אנג'לס 30 שקלים.

 

אתה יודע כמה עולה לי לקנות עוף קפוא כשר?

 

מעל 80 שקלים.

 

בארץ זה יעלה לך כמה, 20-25 שקלים ?

 

לא הכל ורוד בחו"ל,צאו מהבועה.

 

קשה לי להאמין שבעוד מס' מצומצם של שנים או מס' חודשים נישמע שמישהו מהפורום עבר לחול וקנה לעצמו פורשה 911.

 

למה כל כך קשה להאמין ?

 

אתה עובר לחו"ל מטעם חברה שמממנת לך את הוצאות המחייה (שכר דירה,פלאפון,חשמל,מים,גז ושות') או לחילופין מגלמת לך את ההוצאות האלה בשכר,אתה מרוויח שכר ממוצע+ (במושגים של חו"ל,כן?),אחרי שעברת את מחסום השנתיים-3 שנים (שנים ראשונות בחו"ל אתה לא חוסך שקל,אתה תמיד בקנייה),אתה מתחיל לשים קצת בצד והמרחק לאיזו 911 יד שנייה לא רחוק בכלל.

 

והאופציה השנייה,אתה בכלל לא קונה 911,אתה מוצא איזו חברה עם 911.......

 

יש לי חבר,ישראלי למהדרין,שהחברה הנוכחית שלו (ב-8 חודשים האחרונות) היא הבעלים המאושרים של 612 סקגלטי,את זה הוא גילה רק בדייט השני כשהוא בא לאסוף אותה עם מונית והיא זרקה לו את המפתחות של הפרארי ושאלה אם לא אכפת לו לנהוג...מאז,כבר 8 חודשים,האוטו קבוע בחנייה שלו.

 

משהו לגבי כל אלה שמתפתים לעבור לחו"ל כל כך מהר:

 

נכון,השכר יותר גבוה ביחס לארץ,בחלק מהמקומות רמת החיים יותר גבוהה ביחס לארץ,אבל,וזה באמת אבל ע-נ-ק, לכל דבר יש מחיר:

בשביל רמת חיים משלמים,והרבה,במקומות השווים יעלה המון כסף לקחת דירה,לרוב היא תיהיה קטנה ביחס לדירה הנוכחית שלכם כרגע ותעלה הון על בסיס חודשי,רכב אולי יעלה לכם יותר זול אבל את הפרשי המחיר תוציאו בצורה של חנייה יקרה מאוד בבית, מיסי דרך יקרים,חנייה יקרה מאוד בקניון ואיבוד ערך מהיר.

על זה תוסיפו את הריחוק מהמשפחה\חברים\סביבה מוכרת ועוד כמה שבטוח שכחתי,ואז תגיעו לאיזו החלטה שאתם רוצים.

 

העניין של "לגור בחו"ל" מאוד קורץ למי שגר בארץ,חלק מהעניין נעוץ בכך שלא מבינים שלאחר שעברת לגור בחו"ל ועבר לך החודש הראשון של השוק\הלם\התרגשות,אתה מתחיל לעבוד ונכנס ל.........שיגרה,בדיוק כמו בארץ,שיגרה.

 

וכמו שמישהו כבר אמר,לא עוברים לחו"ל בגלל שזול לקנות שם מכונית,זו משוואה לא פשוטה,ולפעמים אתה נקרע באמצע.

 

דוגמא טרייה מאצלי:

 

לפני חודשיים נולדה לי אחיינית,פעם ראשונה ראיתי אותה (במציאות) לפני שבועיים,ביום שני שעבר נולד לי אחיין,את הברית שלו היום אני הולך לראות במצלמת אינטרנט מצ'וקמקת והפעם הראשונה שאראה אותו במציאות (בע"ה) תיהיה כשהוא יהיה בן 8 חודשים,גם זה אם לא יהיו שיבושים בדרך.

אגב,זה נכד (בן) ראשון במשפחה,כך שזו ברית מילה ראשונה וזה עוד יותר מבאס לא להיות שם.

 

חברים,לכל דבר יש מחיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
1. הענישה בארץ מחמירה? יש מדינות בארה"ב לדוגמא שעל מהירות מופרזת מעל רף מסויים אתה תבלה את הלילה במעצר. כנ"ל בשוויץ ועוד כמה מקומות באירופה. את נושא הנקודות והשלילה יש גם באנגליה.

ב2 המדינות המודגשות יש אולי את מספר מכוניות הספורט לנפש הכי גדול בעולם.

 

באשר לכבישים, לא מדוייק. נכון שסביר להניח שאם תיסע 240 בכביש החוף תעצור אותך משטרה וזה לא יגמר בטוב.

אבל לא חסרים כבישים נחמדים בצפון ואפילו בדרום. כאלה שאפשר להנות בהם גם אם אתה לא נוסע 240 קמ"ש.

 

אם אתה חושב שבמדינות כמו אלו שציינתי למעלה האנשים שמחזיקים מכוניות כמו 911 טורבו, פרארי, למבורגיני וכו' נוסעים איתם להרים בשביל להנות מהנהיגה, אתה צודק. ביחס לאחוז מאוד קטן.

אחוז עצום מהאנשים שנוהגים בפרארי עושים את זה בשביל הפוזה. במקום ללכת ברחוב ולצעוק "אני מלך. אני תותח. תראו איך הצלחתי בחיים! אני פאקינג מיליונר!" - הם קונים פרארי, עדיף קבריולט,

ונוסעים איתה ברחובות לונדון/בוורלי הילס/מליבו/מנהטן.

 

2. ראה פסקה אחרונה בסעיף הראשון. אל תהיה בטוח שאם מישהו קנה רכב מטורף הוא הולך לנהוג בו כמו מטורף.

אני מכיר בעלים של 911S קבריולט בארץ שלא ראתה כבישים מפותלים פרט לפעם אחת או פעמיים, ומעולם לא עברה את ה130 קמ"ש.

 

3. לא מדוייק. דבר ראשון, אצל בעלי ממון רב בארה"ב נהוג להחזיק מספר מכוניות. גם אם מדובר על מישהו ש99 אחוז מהזמן נוסע עם נהג ברולס/מייבאך, זה לא אומר שהוא לא יחזיק עוד 5 מכוניות ספורט במאות אלפי דולרים כל אחת

רק בשביל שיעמדו בחניה מתי שהאורחים מגיעים. בפועל אלו מכוניות שנוסעות כמה מאות מיילים בודדים בתקופת החיים אצל אותו בעלים (וככה אתה יכול לראות מכוניות משומשות בנות שנה+- עם 900 מייל למכירה).

דבר שני, אם תשווה את כמות מכירות הS CLASS/סדרה 7/A8/LS בארה"ב לכמות מכירות רכבי ספורט כמו פרארי, למבורגיני והדגמים הקיצוניים של ה911 (כי הסטנדרטית היא סתם עוד רכב קופה אצלהם), תראה שהיחס פורשה-מכונית פאר לא שונה בהרבה מבארץ.

גם מי שיש לו כסף לא תמיד מעוניין להוציא אותו על מכוניות (ולראייה, לא חסרים בתים במקומות הכי יקרים במדינה עם פוקוס ופאסאט בחנייה).

 

באשר לטענה הסופית - כנראה שאתה צודק. רוב האנשים שקונים פורשה בארץ אכן מסתפקים ב911 רגילה או בגרסאת S שלה.

אבל גם כאן יש יוצאים מן הכלל. כאלו שרוצים יותר. אם זה היה אפשרי, כנראה שהיו קונים פרארי למבורגיני או בנטלי.

אבל זה לא אפשרי. אז הם צריכים לבחור בין R8 V10 לבין 911 טורבו.

נכון לעכשיו התוצאה היא 1-1 ;)

 

אתה שם לב שאתה אומר מה שאמרתי בהתחלה...שזה בעיקר מונע על ידי פוזה? :)

לא שזה רע, מי שעבד קשה ורוצה להשוויץ קצת אז שיבושם לו, אבל אתם ניסיתם להציג את זה בתור איזה מסע צלב מוטורי :wink:

פורסם
מוזר מאוד. מחיר כל כך גבוה שהוא נשמע כמו טעות. המחירון שיש אצלי מדבר על 1.49 ל-CL63 ו-1.125 ל-CL500 - אלו מחירים שמתיישבים עם המחיר בחו"ל (פלוס רווח נוסף ליבואן של כ-100-200 אלף שקלים). במחיר שאתה מציין היבואן לוקח לכיס יותר מ-500 אלף שקלים, וזה כבר הרבה יותר מסתם חוצפה.

 

רוני

 

רוני, יש לך טעות בסיסית

 

אתה לוקח את מחיר המכירה לצרכן ומחשב עליו את המיסים, אתה שוכח שמחיר המכירה בארה"ב שונה מאוד ממחיר הקניה ומכיל גם רווח, עלויות מקום, פרסום וכן הלאה. אם מחיר המכירה לצרכן הינו 150000 דולר, כנראה שמחיר הקניה הינו בסביבות 100000K.

 

גם ליבואן בארץ יש עלויות, אבל את המיסים הוא משלם רק על 100000 דולר שהרכב עולה, תוסיף מיסים ומע"מ ויצא לך בערך 900000 ש"ח? תוסיף עלויות, פירסום, מקום ועובדים וייצא לך עוד 100000? 150000? כמה רווח נשאר לך עכשיו? גם עם הנחה של 200000 שקל היבואן נשאר עם רווחים ענקיים.

 

שימו לב מה היו רווחי היבואנים של מכוניות הפאר. בשמיים!

 

דוגמא טובה לכך שהיבואנים האלו לוקחים מקדמי רווח יפים בהחלט זה המיני - בחו"ל הקופר עולה כמו יאריס T, בארץ היא עולה 50% יותר לפחות...

פורסם
וזאת במיוחד כאשר היא מתבססת על הנחות לקויות שיש לך עלי למרות שאין לך מושג מי אני ומה אני.

 

יש לי מושג טוב מאוד מי אתה בהקשר הזה, אתה זה שמכונית מנהלים מספיקה לו. בנוסף, אתה זה שקובע לפי החשקים והיכולות שלו מה היכולות והחשקים והתענוגות של אחרים.

ואתה לא עונה באופן מנומק, כי אין לך תשובה.

אבא שלי תמיד אומר שעדיף להיות עשיר ובריא מעני וחולה. באותה מידה עדיף להיות עם פורשה טורבו מאשר עם C5.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

senda, ואתה עדיין לא רואה שמביאים מיני-קופר בייבוא אישי, לעומת עשרות Q7, טוארג, X5, מרצדס S וכו'.. למה זה? :roll:

 

נכון,יש סופר מקומי עם שקדי מרק,רק ששקית שקדים שעולה בארץ 6 שקלים תעלה לך בלוס אנג'לס 30 שקלים.

אתה יודע כמה עולה לי לקנות עוף קפוא כשר?

מעל 80 שקלים.

בארץ זה יעלה לך כמה, 20-25 שקלים ?

לא הכל ורוד בחו"ל,צאו מהבועה.

 

שקית שקדי מרק אסם עולה בארה"ב 6.90 דולר.

אין לי מושג מה מחירי העוף בארץ. אבל סביר להניח שבשר כשר במקום כמו HK יהיה יקר יותר מאשר במקומות בהם יש קהילות יהודיות.

לעומת זאת בשר כשר במקום כמו LA שיש קהילה יהודית עצומה, או לדוגמא בברוקלין - המחיר לא יהיה יותר מידי שונה מבארץ.

 

בשום שלב לא אמרתי שבחו"ל הכל ורוד. ממש לא.

אבל לישראלי עם השכלה אקדמאית ובלי קומבינות יהיה יותר קל להתקדם ולהגיע לרמות שכר גבוהות יותר וכתוצאה מכך רמת חיים גבוהה יותר בארה"ב.

השוק בארץ פשוט קטן מידי, כולם מכירים את כולם וכל אחד דואג לחבר שלו.

אם אתה לא מכיר אף אחד, הסיכוי שלך להגיע למעלה בכוחות עצמך מאוד נמוך.

העובדה שהמכונית בארה"ב תעלה לך חצי היא רק בונוס.

 

אבא שלי תמיד אומר שעדיף להיות עשיר ובריא מעני וחולה. באותה מידה עדיף להיות עם פורשה טורבו מאשר עם C5.

 

ומה תעזור לי 911 טורבו כשאני צריך להוביל עוד 3 נוסעים וקניות מהסופר? :roll:

אם כבר תעשה השוואה לקטגוריה דומה (וכשאני אומר קטגוריה דומה, אני מתכוון מכונית נוסעים עם 4 דלתות) ; עדיף להיות עם פאנאמרה טורבו מאשר עם C5.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נו, Discover... זו הבעיה של מי שיש לו 2 מיליון ש"ח לשים על אוטו, עם מה הוא ייסע לסופר...?

 

זאת לא הנקודה.

תשאל אותי אם הטורבו היא לא Overkill ל-99.9% מהנהגים בעולם?

בוודאי שכן.

גם בחו"ל.

אתה יודע מה, גם על מסלול.

 

אבל אני לא בא לספר לאף אחד מה מגעיל לו ומה מגדיל לו ואיזו מערכת שיקולים הוא צריך להפעיל. פעם חשבתי שגם 300 כ"ס זה מוגזם. היום, כשיוצא לי לנהוג עליה, אני יכול לאמר לך ש-Cayman S זו בת זונה של מכונית, כיף טהור, יותר טוב מכל דבר שנהגתי עליו על כביש ציבורי, וכשאתה נוהג אותה בנס הרים היא חוויה פי כמה וכמה יותר טובה מאיזו Hot hatch.

אז מה, אני אומר: קייאמן זה הטופ, טורבו זה כבר מיותר?

פעם חשבתי שקאיימן זה מיותר, שאי אפשר לנצל את היכולות שלה בין כה וכה ושממש אין סיבה לקנות אותה, גם אם היא היתה עולה חצי. אז חשבתי. היום ניסיתי ואני חושב שלא. היום אני חושב שאם היה לי את הכסף הייתי קונה אחת, בלי למצמץ (האמת שהייתי קונה סופר 7, אבל לא משנה). אז נכון שרב הזמן אתה מתנהל. זה נכון בפורשה, זה נכון גם בקליאו ספורט. אבל מה שמשנה הוא מה אתה עושה כשאתה לא מתנהל, וכאן המכוניות הממש יקרות הללו, הפורשה, הנינג'ות הבכירות, ה-BMW המהירות, הן חוויה יוצאת מהכלל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...