Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה את המחיר? פורשה 997 MK2 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
senda,

 

שקית שקדי מרק אסם עולה בארה"ב 6.90 דולר.

אז לא הייתי יותר מדי רחוק במחיר.

אין לי מושג מה מחירי העוף בארץ. אבל סביר להניח שבשר כשר במקום כמו HK יהיה יקר יותר מאשר במקומות בהם יש קהילות יהודיות.

יש בהונג קונג קהילה יהודית ויש פה 2 סופרים כשרים.

לעומת זאת בשר כשר במקום כמו LA שיש קהילה יהודית עצומה, או לדוגמא בברוקלין - המחיר לא יהיה יותר מידי שונה מבארץ.

תתפלא,המחיר בהחלט יהיה שונה,ולא מדובר על פערים של 3 שקל לקילו.

 

בשום שלב לא אמרתי שבחו"ל הכל ורוד. ממש לא.

אבל לישראלי עם השכלה אקדמאית ובלי קומבינות יהיה יותר קל להתקדם ולהגיע לרמות שכר גבוהות יותר וכתוצאה מכך רמת חיים גבוהה יותר בארה"ב.

השוק בארץ פשוט קטן מידי, כולם מכירים את כולם וכל אחד דואג לחבר שלו.

אם אתה לא מכיר אף אחד, הסיכוי שלך להגיע למעלה בכוחות עצמך מאוד נמוך.

העובדה שהמכונית בארה"ב תעלה לך חצי היא רק בונוס.

ידידי,

ארה"ב כבר לא כל כך שונה משאר העולם,גם שם יש המון קומבינות.

 

 

 

ומה תעזור לי 911 טורבו כשאני צריך להוביל עוד 3 נוסעים וקניות מהסופר? :roll:

אם כבר תעשה השוואה לקטגוריה דומה (וכשאני אומר קטגוריה דומה, אני מתכוון מכונית נוסעים עם 4 דלתות) ; עדיף להיות עם פאנאמרה טורבו מאשר עם C5.

 

12345

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

falou, תתפלא. אני מכיר מישהו עם 911 שזה הרכב היחיד שיש לו בבית.

גם כשהוא נוסע לקניות בסופר. גם כשהוא לוקח את הילד לבית הספר. 911.

 

 

עידן, הפער מחיר בין עוף בשחיטה רגילה לעוף בשחיטה כשרה, בLA זניח. בדוק.

העובדה שמלכתחילה העוף יותר יקר מבארץ, זה משהו אחר.

 

 

כמובן שבארה"ב יש קומבינות. בכל מקום יש. הרי מי לא ידאג לבן שלו או לבן של החבר הטוב או של הלקוח שקונה ממנו במליונים כל שנה?

אבל יש גם מספיק חברות, עם מספיק מקומות עבודה גם בלי קומבינות. מקומות עבודה שיתנו לך את האפשרות לחיות ברמת חיים הרבה יותר גבוהה מזו שאתה חי בה בארץ.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
falou, תתפלא. אני מכיר מישהו עם 911 שזה הרכב היחיד

 

עוד יותר טוב.

עובדה שאפשר לסוע איתו לסופר... ושהנוסע השלישי ייקח אוטובוס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לי מושג טוב מאוד מי אתה בהקשר הזה, אתה זה שמכונית מנהלים מספיקה לו. בנוסף, אתה זה שקובע לפי החשקים והיכולות שלו מה היכולות והחשקים והתענוגות של אחרים.

ואתה לא עונה באופן מנומק, כי אין לך תשובה.

אבא שלי תמיד אומר שעדיף להיות עשיר ובריא מעני וחולה. באותה מידה עדיף להיות עם פורשה טורבו מאשר עם C5.

 

אני לא קבעתי מה היכולות והרצונות של אחרים, אני רק הצגתי דרך מחשבה רווחת והגיונית למדי ובניגוד אלייך, לצידי יש נתונים אמפירים.

 

האמת שזה פשוט נשמע לי שאתה מחפש דרכים להראות את הפאסון שלך, כולל על כבישים ציבוריים, כל הכבוד :roll:

פורסם
אני לא קבעתי מה היכולות והרצונות של אחרים, אני רק הצגתי דרך מחשבה רווחת והגיונית למדי ובניגוד אלייך, לצידי יש נתונים אמפירים.

 

אתה רק "הצגת דרך מחשבה".

כלומר, אתה חושב אחרת ורק משכיל אותנו לגבי רחשי ליבו ומחשבותיו של הציבור הרחב וציבור קוני המכוניות ב-2 מיליון ש"ח?

 

הנקודה שלך ברורה, אתה טוען שאין שום צידוק לקנות פורשה טורבו ובזה אתה דוחף את אפך לשיקולים של אנשים אחרים. זה בכלל לא משנה אם יש עוד אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכב כזה ולא קונים אותו. זה לא משנה אם מי שקונה אותו מנצל את היכולות הספורטיביות שלו או לא (אם הוא כן הוא בטח לא מתחרט).

אני מכיר מישהו עם 760 ובחיי שאני לא מצליח להבין בשביל מה צריך ממותה כזו. מכונית בלתי רלוונטית ולא מעניינת לחלוטין מבחינתי. אבל זה האוטו שלו, הכסף שלו, השיקולים שלו ואני לא נכנס לו לא לכיס ולא לנשמה. הוא לא גנב את הכסף שלו ושיהיה לו ל ב ר י א ו ת.

אני לא צריך להסביר לו למה לפי החשקים ותפיסת העולם שלי הוא טועה ו-540 זה עד הגג לצרכים שלו.

 

אני מכיר מישהו שלקח קאררה והטיס אותה ל-RUF ושפצר אותה מסוליית הצמיג ועד קצה האנטנה. את זה אפשר להצדיק? אבל זה הכיף שלו וגם הוא לא גנב את הכסף ושגם לו יהיה לבריאות ובכיף ואני מפרגן לו ולא עסוק בצקצוק הלשון ובהמלצה שייסע ב-B4. אחרי הכל, אני מכיר פסיכים גדולים ממנו ששמו כסף שאין להם בשפצור מכוניות פחות נחשבות. אבל זה הכיף שלהם וגם הם לא גנבו אותו ושגם... אולי כבר הבנת.

 

_____________________________

 

לגבי כן נהיגה או לא נהיגה בכבישים ציבוריים והפאסון שלי או של אחרים, קצת היסטוריה. הפורום הזה הוקם כבית לחובבי הגה ומכוניות, כדי שכציבור לא נסבול מנודניקים מתחסדים וחובבי תחבורה (להבדיל מנהיגה) למיניהם. הכיוון הזה הוא בבסיס עצמאותו של המקום הזה מהחברות הגדולות שמנהלות קהילות ברשת. אנחנו לא מעודדים השתוללות פר-סה, אבל אנחנו גם לא אוהבים מתחסדים מגלגלי עיניים שחושבים שכולם צריכים לסוע בדיזל אוטומטיות בהתאם לצרכי הניידות שלהם בלבד.

 

אנחנו כאן אוהבים מכוניות ואוהבים נהיגה, ואוהבים את שניהם גם על כביש ציבורי. מי שרוצה לעסוק בצרכנות של ליסינגמטיות ובהתנהלות תעבורתית גרידא - יש לו מקומות אחרים ברשת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ומשהו לגבי כל אלו שנוטשים לחו"ל מחר כדי לקנות מכונית שווה יותר. יש דברים בחיים שהם יותר חשובים לאיכות החיים שלנו מאשר מכוניות ובסופו של דבר שום פורשה לא שווה לחיות במקום שבו אין לך חברים ומשפחה. מוטוריקה זה נחמד, אבל זה תחביב, זה לא החיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה רק "הצגת דרך מחשבה".

כלומר, אתה חושב אחרת ורק משכיל אותנו לגבי רחשי ליבו ומחשבותיו של הציבור הרחב וציבור קוני המכוניות ב-2 מיליון ש"ח?

 

הנקודה שלך ברורה, אתה טוען שאין שום צידוק לקנות פורשה טורבו ובזה אתה דוחף את אפך לשיקולים של אנשים אחרים. זה בכלל לא משנה אם יש עוד אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכב כזה ולא קונים אותו. זה לא משנה אם מי שקונה אותו מנצל את היכולות הספורטיביות שלו או לא (אם הוא כן הוא בטח לא מתחרט).

אני מכיר מישהו עם 760 ובחיי שאני לא מצליח להבין בשביל מה צריך ממותה כזו. מכונית בלתי רלוונטית ולא מעניינת לחלוטין מבחינתי. אבל זה האוטו שלו, הכסף שלו, השיקולים שלו ואני לא נכנס לו לא לכיס ולא לנשמה. הוא לא גנב את הכסף שלו ושיהיה לו ל ב ר י א ו ת.

אני לא צריך להסביר לו למה לפי החשקים ותפיסת העולם שלי הוא טועה ו-540 זה עד הגג לצרכים שלו.

 

אני מכיר מישהו שלקח קאררה והטיס אותה ל-RUF ושפצר אותה מסוליית הצמיג ועד קצה האנטנה. את זה אפשר להצדיק? אבל זה הכיף שלו וגם הוא לא גנב את הכסף ושגם לו יהיה לבריאות ובכיף ואני מפרגן לו ולא עסוק בצקצוק הלשון ובהמלצה שייסע ב-B4. אחרי הכל, אני מכיר פסיכים גדולים ממנו ששמו כסף שאין להם בשפצור מכוניות פחות נחשבות. אבל זה הכיף שלהם וגם הם לא גנבו אותו ושגם... אולי כבר הבנת.

 

_____________________________

 

לגבי כן נהיגה או לא נהיגה בכבישים ציבוריים והפאסון שלי או של אחרים, קצת היסטוריה. הפורום הזה הוקם כבית לחובבי הגה ומכוניות, כדי שכציבור לא נסבול מנודניקים מתחסדים וחובבי תחבורה (להבדיל מנהיגה) למיניהם. הכיוון הזה הוא בבסיס עצמאותו של המקום הזה מהחברות הגדולות שמנהלות קהילות ברשת. אנחנו לא מעודדים השתוללות פר-סה, אבל אנחנו גם לא אוהבים מתחסדים מגלגלי עיניים שחושבים שכולם צריכים לסוע בדיזל אוטומטיות בהתאם לצרכי הניידות שלהם בלבד.

 

אנחנו כאן אוהבים מכוניות ואוהבים נהיגה, ואוהבים את שניהם גם על כביש ציבורי. מי שרוצה לעסוק בצרכנות של ליסינגמטיות ובהתנהלות תעבורתית גרידא - יש לו מקומות אחרים ברשת.

 

אתה יודע מה נפלא בסיפור הזה? אתה מציג את עצמך בצורה נוראית הרבה יותר מכפי שיכולתי לעשות זאת אם הייתי מנסה.

 

מלכתכילה זה היה ברור שאני מציג דעה אישית בהודעתי המקורית, אתה משום מה לקחת זאת בתור עלבון אישי וזרקת כאן כל מיני אמירות יומרניות וחסרות כל קשר.

בהתחלה ניסית להצדיק את הקנייה ולאחר מכן אתה מודה שזאת קנייה אימפולסיבית שזאת בעצם טענתי המקורית.

 

הרי את הטיעון בתגובה המקורית שלך ניתן ליישם גם על אופנועים\אבולושן (שבכבישים ציבוריים לא תפול גם מGT2 , במיוחד אם תפנק אותה בכמה שפצורים קטנים) וניתן לתת עוד דוגמאות, אך בעקשנותך החלטת לנסות להתחיל במסע צלב למען השקעת מיליוני שקלים בעזרת נימוקים כאלו ואחרים, אני אישית באותה דעה שמי שרוצה שיעשה כרצונו בכספו, אבל אין שום סיבה להכחיש שזה ברובו עקב שיקולים אחרים ולא בהכרח שיקולים של אהבה מוטורית.

 

בנוגע לכבישים הציבוריים, אני לא מתחסד אבל אני ממש לא רוצה שאנשים יתחרפנו על הכבישים, מבחינתי אין הבדל בין ערס קטן ברכב מצוקמק שלא סוחב שמנסה לחקות את טיף נידל לבין עשיר שעושה זאת ברכב יקר, לתת כמה לחיצות פה ושם ולהיכנס לאיזה סיבוב מהיר באיזור נטוש זה עוד ניתן לסליחה, אבל לצערנו זה רחוק מהמציאות ולכן אין שום הצדקה לאף אחד, בעל אמצעים או לא להתפרע על כבישים ציבוריים (בעלי איכות ירודה למדי) בין מכוניות של האוכלוסיה הרחבה.

 

ואתה שוב מוכיח את מה שאמרתי, אתה מניח שאני מתחסד חסר עבר מוטורי....לא לימדו אותך לא להסיק מסקנות על בסיס הנחות לא מבוססות? ורק בשבילך....:roll:

פורסם
אתה יודע מה נפלא בסיפור הזה? אתה מציג את עצמך בצורה נוראית הרבה יותר מכפי שיכולתי לעשות זאת אם הייתי מנסה.

 

מלכתכילה זה היה ברור שאני מציג דעה אישית בהודעתי המקורית, אתה משום מה לקחת זאת בתור עלבון אישי וזרקת כאן כל מיני אמירות יומרניות וחסרות כל קשר.

בהתחלה ניסית להצדיק את הקנייה ולאחר מכן אתה מודה שזאת קנייה אימפולסיבית שזאת בעצם טענתי המקורית.

 

הרי את הטיעון בתגובה המקורית שלך ניתן ליישם גם על אופנועים\אבולושן (שבכבישים ציבוריים לא תפול גם מGT2 , במיוחד אם תפנק אותה בכמה שפצורים קטנים) וניתן לתת עוד דוגמאות, אך בעקשנותך החלטת לנסות להתחיל במסע צלב למען השקעת מיליוני שקלים בעזרת נימוקים כאלו ואחרים, אני אישית באותה דעה שמי שרוצה שיעשה כרצונו בכספו, אבל אין שום סיבה להכחיש שזה ברובו עקב שיקולים אחרים ולא בהכרח שיקולים של אהבה מוטורית.

 

בנוגע לכבישים הציבוריים, אני לא מתחסד אבל אני ממש לא רוצה שאנשים יתחרפנו על הכבישים, מבחינתי אין הבדל בין ערס קטן ברכב מצוקמק שלא סוחב שמנסה לחקות את טיף נידל לבין עשיר שעושה זאת ברכב יקר, לתת כמה לחיצות פה ושם ולהיכנס לאיזה סיבוב מהיר באיזור נטוש זה עוד ניתן לסליחה, אבל לצערנו זה רחוק מהמציאות ולכן אין שום הצדקה לאף אחד, בעל אמצעים או לא להתפרע על כבישים ציבוריים (בעלי איכות ירודה למדי) בין מכוניות של האוכלוסיה הרחבה.

 

ואתה שוב מוכיח את מה שאמרתי, אתה מניח שאני מתחסד חסר עבר מוטורי....לא לימדו אותך לא להסיק מסקנות על בסיס הנחות לא מבוססות? ורק בשבילך....:roll:

 

כנראה ששיאי אינטלקט אתה כבר לא תשבור. Just as well, נשמע לי נהדר לאור המטרות שלך (מכונית מנהלים ב150K). בהצלחה, חבר - נראה שאפילו לאור המטרה הצנועה הזו, אתה תצטרך אותה.

 

בכל מקרה, סיבוב של כמה ק"מ בודדים על קאימן S גרם לי להבין שלהשוות אותה למכונית אחרת זה עוול. לא יודע לגבי סופרקארס למיניהן, אבל אחרי הקאימן, הGTI הרגישה לי רכרוכית וקהה (לאו דווקא מבחינת כוח, אגב - המומנט מטעה). אתה לא נוהג בקאימן, אתה עושה סקס עם האוטו. גם ב30 קמ"ש על גהה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
נכון,יש סופר מקומי עם שקדי מרק,רק ששקית שקדים שעולה בארץ 6 שקלים תעלה לך בלוס אנג'לס 30 שקלים.

 

אתה יודע כמה עולה לי לקנות עוף קפוא כשר?

 

מעל 80 שקלים.

 

בארץ זה יעלה לך כמה, 20-25 שקלים ?

 

לא הכל ורוד בחו"ל,צאו מהבועה.

 

סלח לי אבל זו השאווה דבילית. אל תשווה מוצרים ישראליים / בשר כשר שמשווק בחו"ל לארץ, מן הסתם הם יעלו יקר יותר.

 

למה כל כך קשה להאמין ?

 

אתה עובר לחו"ל מטעם חברה שמממנת לך את הוצאות המחייה (שכר דירה,פלאפון,חשמל,מים,גז ושות') או לחילופין מגלמת לך את ההוצאות האלה בשכר,אתה מרוויח שכר ממוצע+ (במושגים של חו"ל,כן?),אחרי שעברת את מחסום השנתיים-3 שנים (שנים ראשונות בחו"ל אתה לא חוסך שקל,אתה תמיד בקנייה),אתה מתחיל לשים קצת בצד והמרחק לאיזו 911 יד שנייה לא רחוק בכלל.

 

והאופציה השנייה,אתה בכלל לא קונה 911,אתה מוצא איזו חברה עם 911.......

 

יש לי חבר,ישראלי למהדרין,שהחברה הנוכחית שלו (ב-8 חודשים האחרונות) היא הבעלים המאושרים של 612 סקגלטי,את זה הוא גילה רק בדייט השני כשהוא בא לאסוף אותה עם מונית והיא זרקה לו את המפתחות של הפרארי ושאלה אם לא אכפת לו לנהוג...מאז,כבר 8 חודשים,האוטו קבוע בחנייה שלו.

 

משהו לגבי כל אלה שמתפתים לעבור לחו"ל כל כך מהר:

 

נכון,השכר יותר גבוה ביחס לארץ,בחלק מהמקומות רמת החיים יותר גבוהה ביחס לארץ,אבל,וזה באמת אבל ע-נ-ק, לכל דבר יש מחיר:

בשביל רמת חיים משלמים,והרבה,במקומות השווים יעלה המון כסף לקחת דירה,לרוב היא תיהיה קטנה ביחס לדירה הנוכחית שלכם כרגע ותעלה הון על בסיס חודשי,רכב אולי יעלה לכם יותר זול אבל את הפרשי המחיר תוציאו בצורה של חנייה יקרה מאוד בבית, מיסי דרך יקרים,חנייה יקרה מאוד בקניון ואיבוד ערך מהיר.

על זה תוסיפו את הריחוק מהמשפחה\חברים\סביבה מוכרת ועוד כמה שבטוח שכחתי,ואז תגיעו לאיזו החלטה שאתם רוצים.

 

העניין של "לגור בחו"ל" מאוד קורץ למי שגר בארץ,חלק מהעניין נעוץ בכך שלא מבינים שלאחר שעברת לגור בחו"ל ועבר לך החודש הראשון של השוק\הלם\התרגשות,אתה מתחיל לעבוד ונכנס ל.........שיגרה,בדיוק כמו בארץ,שיגרה.

 

וכמו שמישהו כבר אמר,לא עוברים לחו"ל בגלל שזול לקנות שם מכונית,זו משוואה לא פשוטה,ולפעמים אתה נקרע באמצע.

 

דוגמא טרייה מאצלי:

 

לפני חודשיים נולדה לי אחיינית,פעם ראשונה ראיתי אותה (במציאות) לפני שבועיים,ביום שני שעבר נולד לי אחיין,את הברית שלו היום אני הולך לראות במצלמת אינטרנט מצ'וקמקת והפעם הראשונה שאראה אותו במציאות (בע"ה) תיהיה כשהוא יהיה בן 8 חודשים,גם זה אם לא יהיו שיבושים בדרך.

אגב,זה נכד (בן) ראשון במשפחה,כך שזו ברית מילה ראשונה וזה עוד יותר מבאס לא להיות שם.

 

חברים,לכל דבר יש מחיר.

 

בדיוק להפך.

אתה מקבל הרבה יותר תמורהמהכסף בחו"ל מאשר בארץ. אין ויכוח. הקיזוזים שאתה כביכול מראה פה הם מינורים לחלוטין, לשלם 20סנט ל"מיסי דרך" לא תפריע לשום החלטה בעתיד. ובלבד זאת, תסכים איתי שהשגרה בחו"ל הרבה יותר נוחה ושקטה מהשגרה בארץ, נכון?

פורסם
כנראה ששיאי אינטלקט אתה כבר לא תשבור. Just as well, נשמע לי נהדר לאור המטרות שלך (מכונית מנהלים ב150K). בהצלחה, חבר - נראה שאפילו לאור המטרה הצנועה הזו, אתה תצטרך אותה.

 

בכל מקרה, סיבוב של כמה ק"מ בודדים על קאימן S גרם לי להבין שלהשוות אותה למכונית אחרת זה עוול. לא יודע לגבי סופרקארס למיניהן, אבל אחרי הקאימן, הGTI הרגישה לי רכרוכית וקהה (לאו דווקא מבחינת כוח, אגב - המומנט מטעה). אתה לא נוהג בקאימן, אתה עושה סקס עם האוטו. גם ב30 קמ"ש על גהה.

 

 

עוד נעלול פלא שחושב שהוא מכיר את כולם? :roll:

אז אתה מודע למצב הכלכלי שלי? טוב לדעת שמנהל חשבון הבנק שלי הוא חבר בפורום :roll:

פורסם

אוהד, תפסיק לקחת דברים כל כך קשה ותתייחס לעיקר, לא למסביב. יכול להיות שיש לך מיליארד שקל בבנק ועשרות שעות מאחורי ההגה של בוגאטי ויירון - אם אתה עדיין לא מבין מה ש-falou ורועי מנסים להגיד לך, כנראה שכל כסף או מכונית בעולם לא תגרום לך להבין...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עוד נעלול פלא שחושב שהוא מכיר את כולם? :roll:

אז אתה מודע למצב הכלכלי שלי? טוב לדעת שמנהל חשבון הבנק שלי הוא חבר בפורום :roll:

 

לא בטוח שזה תואם את תפיסת המציאות שלך, אבל לאף אחד - ממש אף אחד - לא אכפת מי אתה, במה אתה נוהג, מה אתה עושה ואג"ח של מי אתה מחזיק. מבחינתי אתה בסך הכל עוד משתתף בדיון, ולא מהמבריקים שבהם. סע לשלום.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...