Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווה את המחיר? פורשה 997 MK2 טורבו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה "האם זה שווה את זה" היא מאוד אישית.

 

לי לא שווה לבזבז יותר מ20000 ש"ח על רכב, למרות שאני יכול לשלם הרבה יותר מזה.

מישהו אחר יכול לחסוך 2 מליון שקל במשך 30 שנה ואז לקנות פורשה חדשה ולא לאכול במשך כמה שנים כי אין לו עוד כסף.

 

שני השיקולים לגיטימיים באותה מידה.

 

אם זה שווה לך ואתה לא מרוכז בהתבכיינות, אז קנה רכב ב2 מליון. אם אתה מעדיף להשקיע כסף במשהו אחר, קנה משהו אחר.

 

וכמו שאמרו כבר, אם אתה חושב שאתה תקנה כזה רכב אם תגור בארה"ב, אתה טועה.

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך רכב כזה פה, גם לא תקנה אותו בחו"ל.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המממממ רכב קופה 2 דלתות 2 מושבים, מנוע 3500 סמ"ק 300 כוחות סוס ידני 6 הילוכים הנעה אחורית, LSD, דרייבשפט קרבון פייבר מקורי, מושבי עור מחוממים ומתכוננים חשמלית, בקרות אנטי החלקה וקרוז קונטרול (כן כן קרוז קונטרול בידני), מערכת שמע בוז כולל 6 רמקולים + סב וופר. נתוני יצרן כגון: 0-100 סביב 5 שניות ו 0 - 400 מטר קרוב ל 13 שניות.

 

ממש לא צריך לעלות 1.9 מיליון וגם לא 1/2 מיליון.

 

אני יודע כי יש לי כזה שעלה הרבה הרבה פחות :lol:

פורסם

אבל הפורשה היא לא מנוע 3500 סמ"ק עם 300 כ"ס, היא יותר בכיוון של 3800 סמ"ק עם 500 כ"ס.

גם נתוני היצרן שלה אינם כפי שציינת, הם 0-100 ב3.8 שניות ו0-400 מטר מתחת ל12 שניות.

 

ובשורה התחתונה, מדובר על רכב גרמני יוקרתי, מפואר עם מקדם "פוזה" בTOP 5בשוק הישראלי (ויש מי שיגיד במקום הראשון).

 

 

האם כל זה אומר שהוא שווה 1.9 מליון שקל? מתוך 6 מליון אנשים בארץ, בינתיים רק בנאדם אחד באמת שם את הכסף.

 

אם אתה לא יכול להרשות לעצמך רכב כזה פה, גם לא תקנה אותו בחו"ל.

 

ממש אבל מממש לא נכון. ראה הודעתי הקודמת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

להחזיק אותה בחו"ל אפשרי, כי שם מרוויחים יותר מבארץ ומכונית עולה פי כמה פחות מבארץ...ככה שאם משלמים בתשלומים אין כל בעיה לקנות מכונית כזו...

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם
הרכב קפץ ממחיר של 1.5 מיליון (997 MK1) למחיר של 1.9 מיליון,אני לא מוצא סיבה לקפיצת המחיר מלבד מתיחת פנים קלה בפנסים וכמה שידרוגים מכאנים.

 

אתה צודק. אכן המכונית הפכה באחת מקנייה כדאית והגיונית למשהו שפשוט אפשר רק לחלום עליו...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אבל הפורשה היא לא מנוע 3500 סמ"ק עם 300 כ"ס, היא יותר בכיוון של 3800 סמ"ק עם 500 כ"ס.

גם נתוני היצרן שלה אינם כפי שציינת, הם 0-100 ב3.8 שניות ו0-400 מטר מתחת ל12 שניות.

 

ובשורה התחתונה, מדובר על רכב גרמני יוקרתי, מפואר עם מקדם "פוזה" בTOP 5בשוק הישראלי (ויש מי שיגיד במקום הראשון).

 

 

האם כל זה אומר שהוא שווה 1.9 מליון שקל? מתוך 6 מליון אנשים בארץ, בינתיים רק בנאדם אחד באמת שם את הכסף.

 

 

 

ממש אבל מממש לא נכון. ראה הודעתי הקודמת..

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_997

 

צודק חלקית. ובכל זאת אם תשים על אוטו כמו שלי קיט טווין טורבו או סופרצ'אר'גר בעלות 7000$ ... יש לך את כל הנתונים שציינת ועדיין לא הגעת ל 1/6 מהמחיר של הפורשה

פורסם

אריק, עם כל הכבוד ל-350Z שלך, מה אתה משווה בכלל!

בארה"ב, הייתי נוהג על 996 CARRERA S שנת 04-05 כבר ממזמן, בארץ אני יכול להמשיך לחלום :-(.

ועוד שאלה שעלתה לי, ואני מאמין שגם לכם.. למה הוא לא עשה יבוא אישי !?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כי מה שיש לו סכומים כאלה , כבר לא משנה לו לחסוך כמה מאות אלפי שקלים על הרכב הזה, למה שהוא יקנה פורשה בייבוא אישי ? למה הוא צריך את הכאב ראש הזה שהוא יכול להזמין רכב פורשה חדש מהחברה עם אחריות היבואן פה ופחות כאב ראש .

פורסם
אם אתה שואל אותי שום רכב בארץ לא שווה את המחיר שלו בחברה. רכב של 100 אלף דולר +- עולה 2 מליון בארץ. מגוחך!

 

בכלל לא הגזמת. יש לך דוגמאות להשוואה המגוחכת הזו?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני לא מבין למה כולם פה בוכים מי שיש לו את הכסף לקנות פורש במיליון שקל יהיה לו גם את הכסף לקנות אותה ב 2 מיליון, מישהו שאני מכיר הזמין לא מזמן את אחת המכוניות היותר יקרות שהולכת לסוע על כבישי הארץ במחיר של מעל 1.5 מיליון שקל. ששאלנו אותו עם לא היה עדיף ביבוא אישי הוא ענה "אין לי כוח לכאבי ראש האלה בישביל חצי מיליון שקל".

 

אולי עכשיו חלקכם מבינים למה יש מי שיקנה את הפורש הזאת גם ב 1.9 מיליון... (לא לכולם יש בעיות של כסף)

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

פותח הטרד שואל אם זה שווה את המחיר, לא אם היה לך האם היית קונה. אני פשוט נותן דוגמא למה לדעתי זה ממש לא שווה את המחיר. אף אחד בעולם לא ישכנע אותי שבשביל עוד 50 - 60 כ"ס ו1/2 שניה פחות 0 - 100 כדאי ושווה לשלם עוד 1.6 מיליון שקל . מה עוד שברגע שיקבל את המפתחות , יתניע ויסע מהסכנות האוטו שווה כיד שניה XX מאות אלפים פחות .

 

אז לא, לא שווה.

 

כיף , הלוואי עלי בלה בלה בלה וכו' - טוב נו ברוררררר

פורסם

 

אתה ממש לא משלם רק על הביצועים , אתה משלם גם על השם , על המסורת של הרכב , ובכללי רכב כזה זה סמל סטטוס .

אנשים שקונים פורשה לא שואלים אם זה שווה או לא להשקיע ברכב כזה , הם רוצים לסוע ברכב הכי יקר , הכי מפואר והכי טוב שניתן להשיג ומכאן נובע המחיר - שווה ? תלוי את מי אתה שואל.

פורסם
לי יש;

 

CL 63

 

רק שאתה טועה.

עולה כ-150000 דולר בארה"ב. בארץ 1.5 מיליון לפני הנחה ותוספות.

 

150000 דולר = 570000 שקלים. תוסיף 90% מס ו-16.5% מע"מ ותקבל בערך 1.3 מיליון. אז נכון, היבואן חמדן בצורה מגעילה, אבל היי - כשיש לך כל כך הרבה כסף, אתה לא מתקטנן על 100-200 אלף כנראה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...