Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול 40,000 ב - 1600 ש"ח , האם זה הגיוני ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

היום עשינו טיפול לג'ז במוסך המרכזי של הונדה ,

 

יצא 1600 ש"ח , ופירוט מחירים פשוט זוועה ( לפני מע"מ )

 

1. פילטר שמן - 96 ש"ח

2. פילטר דלק - 250 ש"ח !!!!!!

3. 8 מצתים דווקא במחיר סביר ( כן בג'ז יש 8 מצתים )

4. שמן סינטטי מלא

5. שמן לגיר - 180 ש"ח ( שמן מיוחד לגיר רציף )

 

ועוד כמה דברים ...

 

3.4 שעות עבודה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

1600 ש"ח ....

 

התחרפנו לגמרי .

פורסם

בג'ז יש מינוס בטיפולים

עושים טיפולים כל 10K , וכן זה שמן סינטטי מלא והכי יקר זה השמן של הגיר , בגלל שלג'ז יש גיר רציף הוא דורש שמן מיוחד וכן קירור מיוחד ( אני ירחיב על זה בנפרד ) .

 

טיפול 10K רגיל זה 300 ש"ח ( רק שמנים ) .... טיפול כולל ברקסים זה 600 ש"ח ( ברקסים קדמיים ) .

פורסם
בג'ז יש מינוס בטיפולים

עושים טיפולים כל 10K , וכן זה שמן סינטטי מלא והכי יקר זה השמן של הגיר , בגלל שלג'ז יש גיר רציף הוא דורש שמן מיוחד וכן קירור מיוחד ( אני ירחיב על זה בנפרד ) .

 

טיפול 10K רגיל זה 300 ש"ח ( רק שמנים ) .... טיפול כולל ברקסים זה 600 ש"ח ( ברקסים קדמיים ) .

 

אלי, לך יש נטיה לפרש ולהציג דברים תמיד בצורה שנוחה לך.

אולי אתה לא מעודכן, ואולי אתה חושב שטיפול 40,000 ק"מ צריך לעלות כמו טיפול 10,000 ק"מ - אבל כדאי שתכניס דברים לפרופורציות.

זו אחזקת רכב וזה המחיר. על הראלי שלך אתה מוציא סכום משולש רק על "יישור קו" כל שנה, אז על טיפול 40,000 ק"מ פעם בשנתיים אתה מתבכיין ?

 

נו באמת... :roll:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בג'ז יש מינוס בטיפולים

עושים טיפולים כל 10K , וכן זה שמן סינטטי מלא והכי יקר זה השמן של הגיר , בגלל שלג'ז יש גיר רציף הוא דורש שמן מיוחד וכן קירור מיוחד ( אני ירחיב על זה בנפרד ) .

 

טיפול 10K רגיל זה 300 ש"ח ( רק שמנים ) .... טיפול כולל ברקסים זה 600 ש"ח ( ברקסים קדמיים ) .

 

אלי, לך יש נטיה לפרש ולהציג דברים תמיד בצורה שנוחה לך.

אולי אתה לא מעודכן, ואולי אתה חושב שטיפול 40,000 ק"מ צריך לעלות כמו טיפול 10,000 ק"מ - אבל כדאי שתכניס דברים לפרופורציות.

זו אחזקת רכב וזה המחיר. על הראלי שלך אתה מוציא סכום משולש רק על "יישור קו" כל שנה, אז על טיפול 40,000 ק"מ פעם בשנתיים אתה מתבכיין ?

 

נו באמת... :roll:

 

איציק

 

40,000 בשנה ... בשנה איציק ... לא שנתיים :lol:

פורסם
בג'ז יש מינוס בטיפולים

עושים טיפולים כל 10K , וכן זה שמן סינטטי מלא והכי יקר זה השמן של הגיר , בגלל שלג'ז יש גיר רציף הוא דורש שמן מיוחד וכן קירור מיוחד ( אני ירחיב על זה בנפרד ) .

 

טיפול 10K רגיל זה 300 ש"ח ( רק שמנים ) .... טיפול כולל ברקסים זה 600 ש"ח ( ברקסים קדמיים ) .

 

אלי, לך יש נטיה לפרש ולהציג דברים תמיד בצורה שנוחה לך.

אולי אתה לא מעודכן, ואולי אתה חושב שטיפול 40,000 ק"מ צריך לעלות כמו טיפול 10,000 ק"מ - אבל כדאי שתכניס דברים לפרופורציות.

זו אחזקת רכב וזה המחיר. על הראלי שלך אתה מוציא סכום משולש רק על "יישור קו" כל שנה, אז על טיפול 40,000 ק"מ פעם בשנתיים אתה מתבכיין ?

 

נו באמת... :roll:

 

איציק

 

40,000 בשנה ... בשנה איציק ... לא שנתיים :lol:

 

וואלה ? יפה.... ואני לתומי חשבתי שאתם עושים בקושי 30...אולי 40 (אלף ק"מ).... ביום :!::!::!::lol::lol::lol: (האחים פיצ'חזדה - ע"ע ארץ נהדרת)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מחיר הגיוני לחלוטין,

כאשר אני עשיתי טיפול (16,000 או שנה) זה עלה לי 1,400 ש"ח. (וזה היה רק לאחר 47,000 ק"מ שהאוטו עבר מהיום שעלה על הכביש - שנת 2000).

בטיפול החליפו לי לפי מיטה זכרוני:

פילטר אויר ושמן + שמן מנוע ורצועת מנוע.

פורסם
מחיר הגיוני לחלוטין,

כאשר אני עשיתי טיפול (16,000 או שנה) זה עלה לי 1,400 ש"ח. (וזה היה רק לאחר 47,000 ק"מ שהאוטו עבר מהיום שעלה על הכביש - שנת 2000).

בטיפול החליפו לי לפי מיטה זכרוני:

פילטר אויר ושמן + שמן מנוע ורצועת מנוע.

 

באיזה רכב זה ?

פורסם
מחיר הגיוני לחלוטין,

כאשר אני עשיתי טיפול (16,000 או שנה) זה עלה לי 1,400 ש"ח. (וזה היה רק לאחר 47,000 ק"מ שהאוטו עבר מהיום שעלה על הכביש - שנת 2000).

בטיפול החליפו לי לפי מיטה זכרוני:

פילטר אויר ושמן + שמן מנוע ורצועת מנוע.

 

אם לקחו לך 1,400 שקל על טיפול + טיימינג אז יצאת ממש ממש בזול :!:

פורסם
מחיר הגיוני לחלוטין,

כאשר אני עשיתי טיפול (16,000 או שנה) זה עלה לי 1,400 ש"ח. (וזה היה רק לאחר 47,000 ק"מ שהאוטו עבר מהיום שעלה על הכביש - שנת 2000).

בטיפול החליפו לי לפי מיטה זכרוני:

פילטר אויר ושמן + שמן מנוע ורצועת מנוע.

 

אם לקחו לך 1,400 שקל על טיפול + טיימינג אז יצאת ממש ממש בזול :!:

 

לדעתי הוא התכוון לרצועת מנוע .....

 

גם 1400 על טיימינג זה די יקר ... טיימינג כולל טיפול גדול לפג'ו עלה לי 1200 ( כולל החלפת רפידות ודיסקים וכו' ) .

×
×
  • תוכן חדש...