Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבקש למי משו ראה את רכב מסוג רנו קליאו RSI מספר בלוחי זיהוי 2184716 צבע לבן

עם מגנזיום של 6 צלעות עם ספוילר על התא מטען באמצע של קליאו.רכשתי את הרכב לפני 3 חודשים.

הרכב נגנב היום בשעה 1 וחצי.תודה למי מוצאים..הרכב זה חשוב לי מאד!

פורסם

הי טסט וערן..זה לא רכב שמה ראיתם שהכי שמורה.אלא זה הרכב קניתי עוד אחד לפני 3 חודשים,עם מנוע גמור עשיתי לה אורבול בוכנות וטלטלים מוחזקות,ראש חדש הכול חדשים..פשוט נגנב.יש תמונה זה בתוך הפלאפון ואני לא מצליח להכניס אותה למחשב.אנסה ומקוה שאעלה תמונה.תודה רבה לעוזרים..וגם למי שמכירים אותי אל תדאגו האוטו עדין הכי שמורה בארץ נמצאת אצלי כי היא עם אזעקת ביפר ורכב השני אין אזעקה זה נדפקתי

פורסם

רכשתי את הרכב לפני 3 חודשים הרכב היתה הרוסה ומנוע גמורה.עד עכשו שיפתי אותה הכול..את זה עשיתי בבית שלי ולא מוסך.ולא הספקתי להצלם אותה.ולא הספקתי לקחת אותה לסיבוב למפגשים..אבל נזכרתי אוכל לבקש בעל הרכב קודם שקניתי ממנו להביא לי תמונה..

פורסם

מצטער לשמוע, אבל אתה יודע שלרוב רכבים לא נפוצים נגנבים לפי הזמנה ?

 

תרחרח בסביבה אולי יש מישהו שזקוק לחלקים של הקליאו.

דבר נוסף שכדאי לבדוק זה המוכר (אם הוא לא מוכר לך), היו מספיק סיפורים על רכבים שנמכרו ונגנבו אחרי תקופה קצרה, יכול להיות והוא עשה עליך "סיבוב" כששיפצת את המנוע. (כמובן כל זה נאמר מבלי להאשים את המוכר, אלא רק כאפיק נוסף לחיפוש).

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,השגתי תמונה..אני חושב שאני יודע מי גנב רכב שלי,שמו חן ילד בן 18 משו כזה.יש לו קליאו RSI צבע כחולה עם גנטים עמוקים כמו של ב.מ.וו עם אנגל אייז ברקע כסף.והוא גר ברמת אליהו.ואם משו ראה רכב שלי קליאו לבנה.

תמונה:

 

 

 

 

061rf.jpg060k.jpg

×
×
  • תוכן חדש...