Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקרה הוא כזה: קנגו טורבו דיזל 1.9 F9Q.

הרכב סוחב פחות טוב מ-F8Q אטמוספרי..

הרכב לא מעשן בצורה הנראית לעין.

כמו כן דולקת נורת תקלה בלוח השעונים.

 

השערות אפשריות שהעליתי:

-וויסטגייט תקוע במצב פתוח.

-שסתום EGR תקוע במצב פתוח(האם זה יכול להשפיע בצורה משמעותית?).

-טורבו גמור(ציר שבור?)..

 

אשמח לעצות, דעות והכוונות לגבי המצב. השאיפה היא לפתור את התקלה במינימום הוצאות ומקסימום עבודה עצמית.

 

חבר טוב שלי יושב עכשיו בזמנו הפנוי על האוטו, הבעיה היא שאין לו היכרות עם המערכות האלו(ידיים טובות יש לו) ולכן אשמח להכוונה והסברים איך אמור להיראות הוויסטגייט אם הוא פתוח\סגור, איך הטורבו, האם אפשר לפתוח את הטורבו ולבדוק מה מצבו וכו וכו.

 

 

אגב הרכב נקנה ככה(במחיר טוב:wink:).

 

ותודה מראש!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כמו כן דולקת נורת תקלה בלוח השעונים.

 

לדעתי זה הזמן להפסיק את הניחושים ולגשת למוסך, להתחבר לסורק תקלות ולקבל קוד תקלה.

הדבר היחיד, שאני יכול להגיד לך - אצלי בקנגו DCI, כאשר הציר של הטורבו נשבר, לא נדלקה שום נורת תקלה ולא יכולתי לעבור את ה- 2500 סל"ד, לא משנה באיזה הילוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אהלן,

 

אם אחד מכם קורא ברוסית, אוכל לשלוח לך הרבה חומר טכני על קנגו, שכולל גם את המנוע F9Q

 

 

פורסם

קנגו F9Q הוא רכב מהיר וחזק מ F8Q כשהרכב במצב תקין.

כשרכב זה מגיע אליי עם תקלה ומנורת תקלת מנוע דולקת אני לא רצ ישר לטורבו או משאבת ההזרקה ועוד...

למרות שאני מכיר היטב את הרכב הזה אני מחבר מכשיר איבחון לצורך קבלת כיוון לתיקון התקלה .

כל השאר הם בגדר ניחוש וזה מתאים יותר להגרלת הלוטו .

תקלות אפשרויות EGR משאבת הזרקה מרססים ממיר סתום חיישן זרימת אויר אויר במערכת הדלק טורבו חיישן טמפרטורה סולר פילטר אויר פילטר סולר ועוד...

פורסם

קיבלתי. אז אין מנוס מלהתחבר למחשב דיאגנוסטיקה במוסך.

אגב המנוע מגיע ל-4000 בראשון\שני, 3500 בשלישי.

בוקי, תודה, לא קוראים רוסית. גם לא דוברים, חוץ מספסיבה, חרשו, פיזדץ ושאר תבלינים שכל נתנייתי יודע..:wink:

אני אעדכן שבוע הבא.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
, פיזדץ ושאר תבלינים שכל נתנייתי יודע..:wink:

 

בכל אופן, נשארו לי שני בולמי זעזועים אחוריים משומשים, אבל תקינים ולא נוזלים, ומיכל עיבוי משומש תקין.

 

ואולי גם מראה חיצונית צד ימין של המודלים 1998-2002, עם עדשה סדוקה (לגבי המראה - לא בטוח, אולי כבר זרקתי אותה.)

 

אם אתה צריך משהוא מזה, אתה מוזמן לקחת, ללא תשלום כמובן.

 

אני כל יום מגיע לנתניה.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ: בסורק תקלות קיבלנו מד כמות אויר ושסתום EGR.

שאלה: מד כמות אויר-האם יש מצב שהחלק זהה ב-1900 אטמוספרי(F8Q) או אולי ב-1500 DCI? והאם כדאי משומש מפירוק? חדש עולה כ-1900 ש"ח..:twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...