Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופק, אם רק היה החיפוש בפורום עובד הייתי מראה לך שתמיד דיברתי באובייקטיביות על הרכב.

 

תמיד אמרתי את הדברים שמציקים לי (ולא מעט):

הרכב מאוד רועש במהירויות גבוהות (תמיד אני צוחק שלא צריך לכוון את המערכת, כי גם ככה מעל 140 לא מבחינים בהבדל), לא נח לנסיעות ארוכות (המבחן שלי לרכב נח זה אם בדרך מאשקלון לחיפה אני צריך לעצור באם הדרך להתרעננות. בקליאו צריך), כיוון ההגה בעייתי ביותר(!) לנהיגה אגרסיבית וסתם מעצבן בנהיגה יומיומית, דשבורד מקרקש (ומכוער, מי צובע חלק מהדשבורד בכחול?!), וטיפולים יקרים.

 

כן אמרתי את היתרונות: רכב מאוד חסכוני (1:11 [כן, 9 ליטר ל-100 ק"מ] ביום שכלל נסיעה אגרסיבית בבוקר, ג'ימקאנה בערב), מנוע כיפי (אם כי לא כ"כ גמיש) וחזק מאוד, סאונד מגניב (אצלי אין ממיר והפילטר יונק לא רק מהראם-אייר המקורי של הרכב, טריק שהראה לי דניG ומורגש בהחלט), והתנהגות כיפית (את זה הייתי אמור לכתוב בהתחלה). וכמובן, מחיר סביר בהחלט. אה, גם הביטוח המקיף עולה גרושים (על טויוטה קורולה 93 משלמים יותר).

 

אם נעזוב לרגע את הצחוקים והעקיצות בצד, מעולם לא היללתי את הקליאו. אבל עדיין, אני נהנה ממנה מאוד.

 

אגב, בויכוח בין קליאו לאיביזה אני בוחר בכלל ב-Cayman S או M3 ;-)

 

שים לב שרשמתי "לא מעט מבעלי הקליאו" ואתה לא נכלל בקבוצה הנ"ל.

כמו כן מה אתה בכלל קופץ? התחלת עם סיוויק, כיום אתה עם סיוויק וכנראה גם בהמשך תמצא את עצמך משום מה סיוויק :lol:

פורסם
שים לב שרשמתי "לא מעט מבעלי הקליאו" ואתה לא נכלל בקבוצה הנ"ל.

כמו כן מה אתה בכלל קופץ? התחלת עם סיוויק, כיום אתה עם סיוויק וכנראה גם בהמשך תמצא את עצמך משום מה סיוויק :lol:

 

אם הייתה רק סיוויק, דיינו. אם לא היו לה חלונות מדבקה שחורים, דיינו. אם לא הייתה לי מערכת עם סאב פיוניר (שלקח לי 7 שעות לכוון כדי שלא ימרח), דיינו. אם לא היו לי אורות מעבר ירוקים, דיינו. אם לא היו שפריצרים כחולים, דיינו. אם לא היה סנפיר, דיינו. אם לא היה לוח שעונים זוהר-בצבעים-של-תוכי שמאיר את כל הרכב, דיינו.

אה, אני גם אשקלוני :twisted:

 

כן באמת פעם קניתי סיוויק מערס (הייתה ידנית, ושמורה), לקח לי יום שלם לקלף את החלונות. ובטסט משום מה העבירו אותי עם וינקרים כחולים בצד :shock:

 

אגב, אם הזכרנו אובייקטיביות: ההתנהגות לא הייתה כזו גרועה כמו שמתארים, המנוע היה נפלא (יחסית ל-ZX וולקן שהייתה אחריה זה היה מורגש, ומנתק ב-7600 סל"ד זה נחמד), העיצוב (המקורי) היה יפה לזמנו וכמשפחתית אני עדיין חושב שהיא עדיפה על כל המתחרות מאותה התקופה (למעט הוולקן), והציעה ערך מוסף. (לא מדבר על האלה שהגיעה מתחת לכסא ברמות האבזור הגבוהות ;-))

 

 

כיום הסיוויק היא של אמא ותוחלף בזמן הקרוב בוולבו S70 T5 או סוזוקי ג'ימני. (איך שיתחשק, נראה).

 

ואי אפשר בלי תמונה להמחשת האוירה (המסבחה על המראה ירדה בעריכה):

 

attachment.php?attachmentid=54997&stc=1&thumb=1&d=1141499594

attachment.php?attachmentid=54998&stc=1&thumb=1&d=1141499624

פורסם

לפותח השרשור מכל מה שרשמת מה שצריך לבדוק במוסך רנו הוא הקלאץ' והקומפרסייה.

מעבר לזה כדאי לברר מתי בוצע טיימינג לאחרונה.

 

לגבי מה שנרשם פה לגבי בעלי קליאו אני לא חושב שזה נכון, כל חובב רכב ספורטיבי אוהב לסגוד לרכב שבבעלותו

ומעבר לכך שהקליאו הוא באמת רכב ספורטיבי טוב (ללא קשר לאובייקטיביות הבעלים) יש

הרבה בעלים/בעלים לשעבר של קליאו שהם חברי פורום פעילים ולכן דעתם על הרכב נשמעת הרבה.

פורסם

צריך לבדוק באמת היטב את הבריחת קומפרסיה.

 

זה לא נשמע כמו כסתח, נתקלתי בהערה כזו רק כשבאמת המצב היה רע.

 

תוכל לכתוב את ההפרשים בין הצילינדרים? (אתה תראה בעמוד השני , איפה כשכתוב MIN, MAX, DIFF)

פורסם

אני בכל מקרה מאד מאד מאד נהנה.

יש משהוא מדליק באוטו הזה, שמח מאד שקניתי.

הופתעתי מאד לטובה , אני דווקא לא ממש מרגיש את החסרונות ש aa123 מדבר עליהם, יתכן שאני פחות רגיש או שזה קשור לעובדה שאני נוסע על דור שני.

דרך אגב ,אני בחור לא קטן ואני מסתדר מצוין עם תנוחת הישיבה,הנהיגה וההגה (שהוא אכן גדול משהוא).

 

aa123 אמרת ש: "והפילטר יונק לא רק מהראם-אייר המקורי של הרכב, טריק שהראה לי דניG" , אתה יכול להסביר? ודרך אגב מי זה דני G?

 

תודה,

נתן.

פורסם

דניG הוא מדריך לנהיגה מתקדמת. עשיתי אצלו קורס מתקדם ואני יכול רק להמליץ. (היוזר שלו DanyG).

 

הכוונה היא שבדור1 יש פתח מאוד קטן ליניקת אויר. רואים לאיפה הפתח הזה מוביל, ורק מנתקים משם את הצינור. אין ספק שהשיפור הזה מצטרף לרשימת השיפורים החינמיים האהובים עליי. (השניים האחרים הם להוריד ממיר ולנסוע בירידות).

×
×
  • תוכן חדש...