Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שכולם רצים ומתלהמים, האם מישהו שמע מה יש למנהלים להגיד?

 

שמענו מספיק.

 

אם יש אפליה על רקע גזע, הייתי שולח את הגזענים שלא אישרו את הכניסה לבתי הספר לכלא לחודש, כדי שבמדינה שלנו יראו מה קורה לאנשים מפלים.

 

בתור קורבן של מערכת החינוך הישראלית, אני נגעל מבתי ספר שלא מסוגלים להתמודד עם תלמידים מיוחדים.

סביר להניח שאם לא הייתי עוזב את הארץ בגיל 12, לא הייתי מגיע למקום שבו אני נמצא כיום.

 

למי אכפת מה הידע שלהם על יהדות?

למי אכפת אם הם באמת יהודים או לא?

למוסד חינוכי יש את החובה ללמד אותם את מה שחסר להם. מקסימום תעשו להם שיעורים מחוץ לשעות הלימודים הרגילות כדי שיגיעו לאותה רמת ידע.

הם לא אידיוטים ואין להם בעיה קוגניטיבית שלא מאפשרת להם ללמוד בדיוק מה שילדים אחרים לומדים. זה רק גזע, לא שום דבר מעבר.

 

 

יש לנו חוק חינוך חובה, וצריכה להיות חובה על בתי ספר לקבל ילדים, גם אם הם לא עומדים בתנאים מסוימים.

 

לי יש כמה חברים אתיופים שהצליחו להסתדר בחיים די טוב.

 

מגעילה אותי האפשרות להפלות על רקע עדתי.

פורסם

אני לא גזען, אמנם יש מגזרים שאני לא מחבב, כמו החרדים, אוכלי ארטיק רמזור ועוד. אבל לכל אדם ובמיוחד לאדם שחי בארץ ישראל חייב להתנוסס העקרון שלפיו הוא לא יפגע באף אדם בגלל אמונתו או דעותיו.

 

עם ישראל שעבר סבל כל כך רב ונרצחו מיליונים מאיתנו על רקע גזענות מכוערת, מעיז כעת לשבת במדינתו שקיבל לפני כולה 60 שנה ולירוק בפנים למגזר שלם?

אין לי מילים, על הצביעות הנוראה, על הגועל שמפגינים המנהלים והרבנים.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם
לא. מדובר במוסדות מתוקצבים ע"י המדינה שמחוייבים לקלוט ילדים לפי איזורי רישום. אם הם היו פרטיים ולא מתוקצבים כמו חלק מהישיבות מצידי שיקבלו רק בלונדיניים עם חצ'קונים.

 

גם לבתי ספר פרטיים אסור להפלות על רקע גזעני

 

תיאורטית גם לבעל עסק אסור לעשות הפליה כזאת עם מועמדים למשרה אצלו

פורסם

כל הבתי הספר ה"דתיים" וה"חרדיים" למניהם.

הם אחת הסיבות שהחילוניים שונאים את החרדים.

הבתי ספר שלהם (דתיים, חרדים) מתוקצבים מעל ומעבר. (אבל לא מלמדים את מה שחייבים בחוק.)

יש אצלהם ארוחת צהריים לילדים. (ולא סנדווץ. אוכל חם) יש להם הסעות לבתי הספר. להורים זה עולה גרושים! כמה עשרות שקלים לחודש. שוב אנחנו (משלמי המיסים) משלמים על האוטובוסים שלהם.

 

מלמדים אותה לעשות הפלייה.

וזה מתחיל בגן. אצלך יש טלוויזיה. אתה לא תלמד כאן. אחיך הגדול! התרחק מהדת. אתה לא נכנס. אמא שלך עובדת במקום שאנחנו לא אוהבים.(מקום מעורב. וכו) אתה לא יכול להכנס.

וזה עובר לאשכנזים וספרדים.

לבוש אחיד לבנות עם סימנים קטנים. שיכולים להבדיל בין בת דתייה ולאחת פחות.

 

מסלפים עובדות על העם והמדינה. האמת שלהם רחוקה שנות אור מהמציאות.

 

ואני בכלל לא נכנס לרבנים והשקרים שלהם. והדברים הנוראים שלהם.

 

 

אז מה אתה מתפלא? הרי כל פוליטקאי מתחיל יודע. שצריך ללכת לקבל ברכה מאיזה עק "רב" שיעקוץ אותו בסוף בדרכים דרישות כספים. תרומות. חוקים לטובתים ועוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
כל עוד זה קשור בפתח-תקוה (וגם עירית פתח-תקוה), זה לא מתחיל ונגמר רק בגזענות - זה מתחיל בכסף ונגמר בגזענות.

 

איציק

 

+1 מי שמכיר את ההלכי הרוח יודע בדיוק במה מדובר. אחת העיריות המחורבנות ביותר שראיתי.

הדברים היו אמורים להיות פשוטים- יש אפליה אין כסף. כמובן שבמציאות הכל אינטרסים.

פורסם

בתי הספר הדתיים בפ"ת הסכימו לקבל את התלמידים האתיופים, אז אפשר לנעול.

 

נ.ב. אם אתה חילוני, אז למה לשלוח את הילדים שלך לבית ספר דתי? נכון שזה זול, אבל זה ייצא בסוף ביוקר לילדים שלך כשירצו להתקבל למוסדות השכלה גבוהה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתמול יצא לי לשמוע יותר על הנושא בלונדון וקירשנבאום, לא ידעתי שבתי הספר הדתיים שסירבו לקבל הם ספרדים, מהדברים שעלו שם התברר שבתי ספר אשכנזים בכלל לא מעלים על דעתם לקבל אתיופי כי מבחינתם הוא לא יהודי.

אני חושב שהתקשורת פספסה את העיקר כאן, כנראה שהבעיה נסגרה עם תקציב וקצת אזהרות, אבל הממסד הדתי אשכנזי מפלה אותם בלי שום קשר לתקציב.

 

כנראה שלפי תורתם יהודי הוא מי שנולד לאם יהודיה לבנה. (אז מה אם אברהם בא מאיזור עירק וכנראה היה שחום? אל תבלבלו להם את השכל עם התורה)

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
+1 מי שמכיר את ההלכי הרוח יודע בדיוק במה מדובר. אחת העיריות המחורבנות ביותר שראיתי.

הדברים היו אמורים להיות פשוטים- יש אפליה אין כסף. כמובן שבמציאות הכל אינטרסים.

 

אתם כנראה לא מכירים עיריות אחרות.

 

מדובר בגופים מושחתים שמנוהלים כמועדון חברים בכל הארץ.

 

ולמניאק השמן, האתיופים לא בוחרים ללכת לחינוך הדתי אלא מחוייבים ללכת אליו ע"י הרבנות שלא תכיר בגיור שלהם (ואז גם האזרחות הולכת) אם ילמדו בזרם החילוני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ולמניאק השמן, האתיופים לא בוחרים ללכת לחינוך הדתי אלא מחוייבים ללכת אליו ע"י הרבנות שלא תכיר בגיור שלהם (ואז גם האזרחות הולכת) אם ילמדו בזרם החילוני.

לא דיברתי על אתיופים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עצוב לי, עצוב לי שלא משקיעים בהם. בעוד כמה שנים נקבל שכבה חלשה, עם אחוז גבוה של נרקומנים במקום עורכי דין/מנהלים שיכלו להיות.

תמיר.

פורסם

הרבה יותר עצוב מזה שלא משקיעים בעולים האתיופים זה שלרוב הציבור לא אכפת.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מכיוון שאני מכיר כמה אנשים דתיים ששולחים את הילדים שלהם לבתי הספר הנ"ל בפתח תקווה אז:

1. מדובר באנשים עובדים ומשכילים. הם כולם מהנדסים עם תואר ראשון או שני, שירתו בצבא ומשרתים במילואים.

2. התשלום החודשי שלהם לבתי הספר האלו נע בין כמה מאוד שקלים לחודש לילד ועד כמה אלפים. ככה שזה לא עולה להם כמה עשרות שקלים לחודש.

3. מלמדים שם את כל לימודי הליבה הרגילים של מערכת החינוך ואחר הצהריים עוד שיעורי דת שונים ומשונים, ככה שסביר להניח שגם הילדים האלו יתגייסו לצה"ל וישלמו מיסים.

4. האתיופים הנ"ל חייבים ללמוד בבית ספר דתי. בית הספר הממלכתי דתי בפ"ת כורע תחת הנטל ובגלל זה קמה הדרישה לשלב אותם בבתי הספר הפרטיים. שהם כמובן לא מעונינים בכל כי הם חוששים שזה יאט את שאר הכיתה. כשהם הציעו להקים כיתות מיוחדות לאתיופים (לא הכי רגיש בעולם) כמובן שצעקו עליהם שמדובר בגזענות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...