Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי - לפני קביעת מותו הסופי של המנוע כדאי לבצע ניקיון ( פלאשינג ) והחלפת שמן ב 200 ש"ח .

 

סביר כי במנוע שעבד כ 10 שנים ואין לנו ידע על איכות השמן שטופל והאם בזמן - יצטבר בוצה ליכלוך .

 

אני הייתי מוסיף פלאשינג לשמן מנוע - נותן למנוע לעבוד כ 10-15 דקות , ( כאשר המנוע חם לעלות קצת ל 2000 סל"ד ולשחרר לאט שירד בעדינות לסיבובי סרק )

 

מנקז ( מחליף ) את השמן הישן והפלאשינג + מחליף פילטר שמן - וממלא שמן מינראלי איכותי 15W-40 .

נוסע ברכב כ שבוע , אם הכל תקין - אפשר להחליף לשמן חצי סינטטי 10W-40 ( לא חובה להחליף פילטר שמן )

 

אם אחרי ההחלפה השניה לחצי סינטטי , יש צריכת שמן , לחזור למינראלי - ולהחליף שמן מנוע בזמן , 15,000 ק"מ או שנה .

 

אם הבעיה חוזרת או לא נפטרה - כנראה צריך שיפוץ מובילי שסתומים וטבעות בוכנה - או החלפת מנוע .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

האם יש עוד מישהו שחושב שכדאי במצב כזה לבצע פלאשינג?

מה לגבי הוספת xado, שע"פ בדיקה של אדוארד אטלר חסך לו החלפת רינגים במנוע מעשן?

 

שנה טובה וחג שמח.

×
×
  • תוכן חדש...