Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני חדש בפורום ורצית להתייעץ לגבי רכב שלקחתי היום לבדיקה לפני קניה:

סוג הרכב: פיג'ו 206,1400 95000ק"מ יד שלישית.

להלן תוצאות הבדיקה:

1.מנוע-נזילת שמן , רעש אביזרי מנוע/רצועה/ מותחנים/גלגלות, החלף תומכים , אבנית חלודה , סטימות במערכת תזמון, רעש שסתומים . נקישות או רעש יתר בגל זיזים.

2.מערכת קירור-קורוזיה /אבנית/ סטימות ברדיאטור, צינורות יבשים.

3.מערכת דלק-תקין

4.מערכת הצתה -תקין

5.מערכת פליטה-תקין

6.סרן קדמי ומערכת היגוי-מרווחי יתר נקישות יתר

7.קפיצים-בולמי זעזועים בלאי יתר

8.שלדת מרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה-חלקי פלסטיק פגומים

9.מערכת בלמים-תקין

10.צמיגים-צמיגים שחוקים*2.

11.מערת תאורה-תקין.

12.העברת כח-תיבת הילוכים ידנית נזילת שמן , לתקן מנוף/דוושה / בורר,לתקן/ לכוון ןבלאי יתר גל הנעה/ ציריות , מרווחי יתר

13.מחוונים-תקין.

*המנוע מספק 60כ"ס מתוך 75 במקור .

אשמח אם מישהו שמבין יוכל להסביר לי קצת על התוצאות ואם כדאי לי לקנות את האוטו וכמה עלי להפחית מהמחירון.

תודה רבה ושבת שלום

יעל

פורסם

קודם תיסע על האוטו.

 

חשוב לציין סגור את הרדיו וכול ציוד נלווה, תקשיב למנוע+ רעשים שיש מהאוטו .

 

אחרי שזה עובר בדיקה והכל שקט ויחסי לשנת הרכב כמובן אתה מתחיל לחשוב אם שווה לך להתחיל לטפל בדברים.

 

לצורך העיניין רדיאטור סתום יכול להפתיע אותך פתאום חום יעלה ואם לא תשים לב אתה יכול להרוס את המנוע.

 

רעשים תמיד מעידים על משהו!!!

 

בולמים עסק לא זול אם אתה מחפש מקורי.

 

צמידים המינימום 400 שקל ל 1 .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

נראה יותר מידי צרות לרכב בשנתון זה,ומספר כזה של קלומטרים.

מדאיג יותר הבעיות במנוע והגיר.

 

לפני כחודש מכרתי 2006 שנת 2003 עם 110000 ק'מ,הרכב עבר בדיקה והתוצאות היו הרבה יותר טובות מהרכב הזה.

פורסם

יעל, הרכב הזה לא נראה כמציאה גדולה.

כל ההערות הנ"ל מעידות על בלאי מוגבר יחסית לרכב , לא ציינת את השנתון שלו.

קורוזיה, אבנית וכו מעידים על כך שבעל הרכב כנראה לא השתמש בנוזל קירור יעודי. זה יכול להשפיע

לא רק ברמת האבן או רדיאטור סתום, אלא על חור בבלוק במנוע אלומיניום שלמיטב ידיעתי יש בדגם הזה.

בולמים גמורים שוב מעיד על צורת נהיגה לא בריאה...

נזילות שמן בגיר, במנוע, סתימות למינהן. יכול להיות כלום ויכול להיות גם נזק משמעותי במהלך הזמן.

גם את המחיר של הרכב עצמו יהיה נוח, יש לך הרבה הוצאות התחלתיות ליישור קו.

2 צמיגים 600 ש"ח, רדיאטור לדעתי דורש החלפה קרוב ל1000 ש"ח, בולמים לא ציינת

אם קדמיים או אחוריים או שניהם, שניהם ביחד 2000 ש"ח.הנזק לגיר יכול להיות משמעותי.

וכל מיני תוספות קטנות של טיפולים בנזילות וכיונים,והחלפת צינורות.

ותרי עליו, יש מודלים דומים במצב טוב יותר.

×
×
  • תוכן חדש...