Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי לוקח נתב DLINK תקן N - תקן N קליטה חזקה באלחוטי למרחק גדול יותר

זה הניסיון שלי ואני עובד עם זה כל יום

כרגע: Alfa Romeo Giulietta Sportiva

בעבר: פורד קפרי 2.0 1975

פורסם

הבית לא גדול ולא נדרשת קליטה בממ"ד .

לגבי הנתבים בתקן N אם אני מבין נכון , כל עוד הכרטיס שבמחשב לא תומך בתקן הזה אז אין לזה משמעות .

האם צדק בדבריי ?

פורסם

יש לזה משמעות, אבל קטנה יותר.

אם אתה לא זקוק להעברות קבצים רבות בתוך הרשת ועיקר השימוש ברשת הוא לשיתוף אינטרנט - לך על הסובארו DL של הנתבים - edimax 6204wg. התקנתי כמה כאלו לי, למשפחה ולחברים לפני כמה שנים ומאז הם עובדים ללא שום תקלות.

דווקא DLINK-ים ו3comים האכילו אותי לא מעט חצץ.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש לזה משמעות, אבל קטנה יותר.

אם אתה לא זקוק להעברות קבצים רבות בתוך הרשת ועיקר השימוש ברשת הוא לשיתוף אינטרנט - לך על הסובארו DL של הנתבים - edimax 6204wg. התקנתי כמה כאלו לי, למשפחה ולחברים לפני כמה שנים ומאז הם עובדים ללא שום תקלות.

דווקא DLINK-ים ו3comים האכילו אותי לא מעט חצץ.

דווקא מנסיון אישי הנתב הזה שהמלצת עליו ( אם אני זוכר נכון את הדגם ) עשה בעיות והחיבור אליו מהמחשב הנייד היה מתנתק כל הזמן למרות שמוקם פיסית בדיוק במקום שבו ישב ה NETGEAR שהבאתי איתי מארה"ב - עד ששבק לאחר מס' שנים .

את הבעייתי הזה כמובן שהחזרתי לחנות ורכשתי נתב של LEVEL ONE שעושה עבודה לא רעה , אבל הטווח שלו קצת מצומצם - ואין לו כלל בעיות של ניתוקים .

כרגע אני מחפש נתב להתקנה בבית אחר וחשבתי לנסות את הנתב הזה שבמפרט שלו יש טיעון לטווח מוגדל באופן משמעותי - http://www.imatrix.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=24

מה דעתכם .

פורסם

תקציב

תקציב

תקציב לנו תקציב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רשמת שוט כאילו התקציב הוא אלפיה

בכל אופן אני ממליץ לך על ה DLINK 320 שניכנס לך בתקציב

29484711c.gif

 

הרבה יותר טוב משאר המוצרים במחיר דומה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ממליץ לך על אדימקס, פשוט ועובד!

 

אני עובד הרבה עם ראוטרים (תמיכה טכנית) ואדימקס הכי פשוטים וטובים לפי דעתי.

×
×
  • תוכן חדש...