Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחריד


אוהד
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. ישי - אני מבין היטב את התיסכול שלך ממצב התחבורע בארץ (על כל בעיותיו), ואת האהבה שלך לנהיגה. לרגע לא פיקפקתי בכך, ומתוך היכרות איתך אני מאמין גם שאתה מספיק אחראי כדי לא לנהוג עייף או שיכור או אחרי חמין :lol: . כל זאת אין בו כדי לסתור את הטענה שלי שהעלאת המהירות המותרת לא תעזור במאומה למניעת הירדמות על ההגה :!:

אני מבין, אגב מדבריך שאתה מסכים עם הקביעה הזו.

 

2. Romeo - אם נהגת עייף ולא נרדמת - יופי לך! אך ישנן שתי בעיות: א. אתה עלול להרדם. ב. גם בלי להרדם אדם עייף אינו כשיר באותה מידה לנהיגה. התגובות איטיות בהרבה, החושים פחות חדים...

האלפא רכב מדהים, אך חבל יהיה למעוך אותה לתוך עץ בגלל עיפות.

 

3. ronen - הפתרון של הצבע המרעיד מיושם לפחות במקום אחד בארץ - כביש החוף ליד מחלף אולגה. אכן רעיון מוצלח - אני מקווה שיכנס לשימוש בכל הארץ (אם כי לא תמיד הוא יציל מתאונה).

 

הערה: גם אני לא צדיק גדול, יצא לי כבר לנהוג במצבי עייפות שהיה עדיף שלא אנהג בהם :cry: , אך בואו לא ניתמם ונגיד לי זה לא יקרה כי: אני נוהג מהר, אני נהג טוב, אני לא נרדם בנסיעה....

With nasty big pointy teeth

פורסם

אני נרדמתי פעם בנהיגה, ואני מאוד מתבייש בזה...

 

זה היה בגיל 18 או 19, ויצאתי עם ידידה מנצרת עילית וחברה שלה לבילוי בחיפה.

חזרנו במשהו כמו 3-4 בבוקר (לא שתיתי).

ידעתי שאני עייף, ולכן דאגתי לשיר בקול רם עם הרדיו כדי לא להרדם.

 

זה לא עזר.

500 מטר מהכניסה לנצרת עילית, דקה לפני סוף הנסיעה, נרדמתי תוך כדי נהיגה.

זה היה בסיבוב מתון ימינה, והרכב המשיך ישר עד שגירד את גדר ההפרדה משמאל.

מזל שלא היתה תנועה ממול.

מזל שהיתה גדר הפרדה.

חבל שחשבתי שאני יכול להשאר ער חרף העייפות.

 

אני למדתי בדרך הקשה שבאמת אין דרך להתגבר על העייפות.

אני מקווה שאם יש נהגים חסרי נסיון שקוראים את זה, תקחו את מה שאמרתי לתשומת לבכם, ואל תחשבו שאתם חזקים יותר מהטבע.

 

עייפים? מרגישים שהעיניים כבדות?

פשוט תעצרו בצד!!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
כמי שנהג הרבה בעולם אני יכול להעיד שיש פיתרון פשוט.

באופן מפתיע, נהגים נרדמים על הההגה גם בארצות אחרות.

זכור לי מקרה בו אני ישבתי ליד הנהג (או הנהגת אישתי) ונמנמתי, לפתע, נשמעה צווחה מגלגלי הרכב ואני ואשתי (שנהגה ברכב) התעוררנו בבהלה.

מסתבר שבצד הכביש היו מעין פסי הרעדה עם מחזירי אור צפופים שנועדו להעיר נהגים ישנים.

פתרון זול מאוד ובמקרה שלי כנראה שהציל חיים.

 

ותחשבו על זה.

רונן.

[/b]

באירופה (ולא רק) הרבה כבישים בנויים כך. למשל בשוויץ (יש לי משפחה שם) רוב הסימונים בכבישים הגדולים (בין-עירוני) הם סימונים מהסוג הזה. הסימנים האלה גם מחזירים אור וגם כאשר אתה עולה עליהם עם הגלגלים אתה שומע רעש צורם ומפחיד לאללה ותוך שניה אתה רוצה לחזור לנתיב.

נ.ב - לפי מה שאני זוכר, פסי ההרעדה האלה נמצאים גם בין הנתיבים ולא רק בשולי הנתיב.

למה לא בנו את חוצה ישראל בדרך הזאת?

למה הכל צריך לגיע אלינו אחרי שכבר כל העולם עבר למשהו מתקדם יותר :?::mad:

פורסם
1.

הערה: גם אני לא צדיק גדול, יצא לי כבר לנהוג במצבי עייפות שהיה עדיף שלא אנהג בהם :cry: , אך בואו לא ניתמם ונגיד לי זה לא יקרה כי: אני נוהג מהר, אני נהג טוב, אני לא נרדם בנסיעה....

 

כן, כולנו חוטאים לפעמים.

זו גם טענתי הבסיסית. במקום להאשים תמיד את הנהג, וכולנו עושים טעויות, בו נתכנן כבישים שיצאו מהנחה בסיסית זו. גישה זו מקובלת למשל בניהול היצור, שם מניחים מלכתחילה שעובד יעשה תקלות אך בונים סביבת עבודה בה העובד לא יוכל לגרום לנזק, או שהנזק מטעות יהיה מזערי. אם זה טוב ליצור DVD תוצרת יפן או קוראה זה טוב גם לכביש.

 

המוטו, גם לנהג טיפש (כי כולנו עושים טעויות לפעמים) מגיע לחיות.

 

רונן.

פורסם
אני נרדמתי פעם בנהיגה, ואני מאוד מתבייש בזה...

 

זה היה בגיל 18 או 19, ויצאתי עם ידידה מנצרת עילית וחברה שלה לבילוי בחיפה.

חזרנו במשהו כמו 3-4 בבוקר (לא שתיתי).

ידעתי שאני עייף, ולכן דאגתי לשיר בקול רם עם הרדיו כדי לא להרדם.

 

זה לא עזר.

500 מטר מהכניסה לנצרת עילית, דקה לפני סוף הנסיעה, נרדמתי תוך כדי נהיגה.

זה היה בסיבוב מתון ימינה, והרכב המשיך ישר עד שגירד את גדר ההפרדה משמאל.

מזל שלא היתה תנועה ממול.

מזל שהיתה גדר הפרדה.

חבל שחשבתי שאני יכול להשאר ער חרף העייפות.

 

אני למדתי בדרך הקשה שבאמת אין דרך להתגבר על העייפות.

אני מקווה שאם יש נהגים חסרי נסיון שקוראים את זה, תקחו את מה שאמרתי לתשומת לבכם, ואל תחשבו שאתם חזקים יותר מהטבע.

 

עייפים? מרגישים שהעיניים כבדות?

פשוט תעצרו בצד!!

 

 

אולי זה מוזר אבל אני פשוט לא יכול לתאר בצורה יותר מדוייקת את מה שקרה לי ליפני שנה :!:

רק תשנה את המיקום לאלקנה ובלי הידידה , יום שישי חזרתי הביתה אחרי עבודה עד 6 בבוקר , 500מטר מהבית נירדמתי גם כן בעיקול מתון ימינה ונכנסתי בגדר הביטחון בצד שמאל.

למזלי לא קרה לי שום דבר... :roll:

 

אני מאוד מאוד מתבייש בתאונה הזאת כי הסיבה היחידה שהיא קרתה זה חוסר הניסיון שלי על הכביש ,והממ......טיפשות :oops: הייתי בטוח שאני יותר חזק מהטבע האנושי :twisted:

 

 

 

מאז אני פשוט לא מוכן לנהוג כשאני במצב כזה של עייפות ,כבר קרה לי לא פעם שהלכתי לישון בשוליים לחצי שעה...

 

 

עם מישהו פה חושב שלו זה לא יכול לקרות אז הוא חי באשליות,אין פיתרון לעייפות רק לישון!!

 

דוד.

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

סימון מרעיד כזה יש גם בכביש הערבה וגם בקטעים מסויימים בכביש החוף.

 

באופן מוזר / מפתיע, בכביש 412 בקטע שמכיוון צומת בית-דגן לכיוון ראשל"צ, סימון הנתיב לתחבורה ציבורית הוא כזה מרעיד. סימנו שם סימון כפול - כלומר שני קווים אחד ליד השני (מקווקוו - מי המציא את המילה הזו ..) אשר מרעידים את הרכב.

 

אין לי מושג למה.

 

 

בכל אופן, לי זה נראה פתרון מצויין וחבל שלא משתמשים בו יותר.

פורסם

לא זוכר בדיוק איפה ראיתי את המחקר הזה אבל לפי המחקר הזה שהוא מוכיח,שבגדול בן אדם לא זקוק לשינה ואני לא יודע איך,הם החליטו שבן אדם עייף רק ביגלל שהוא רגיל לזה (רגיל לישון),בן אדם יכול לתפקד ביכלל ללא שינה נגיד 3 ימים ואגב מחצית החיים אתם יושנים אם הייתי מוצא רק את המחקר הזה איפהשהוא אז היה לי יותר קל להסביר.

 

דווקא עכשיו יהיה מעניין לקרוא אותו ויש גם שם טיפים איך לעשות את זה.

פורסם
לא זוכר בדיוק איפה ראיתי את המחקר הזה אבל לפי המחקר הזה שהוא מוכיח,שבגדול בן אדם לא זקוק לשינה ואני לא יודע איך,הם החליטו שבן אדם עייף רק ביגלל שהוא רגיל לזה (רגיל לישון),בן אדם יכול לתפקד ביכלל ללא שינה נגיד 3 ימים ואגב מחצית החיים אתם יושנים אם הייתי מוצא רק את המחקר הזה איפהשהוא אז היה לי יותר קל להסביר.

 

דווקא עכשיו יהיה מעניין לקרוא אותו ויש גם שם טיפים איך לעשות את זה.

 

לא יודע, זה מזכיר לי דווקא את הפרק בסיינפלד שקריימר החליט שהוא לא צריך לישון בלילה אלא רק לישון כמה דקות כל שעתיים או משהו כזה... בכל מקרה, עפ"י התפקוד של קריימר באותו פרק - השיטה לא מומלצת לנוהגים ברכב... :lol:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...