Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתכופף מתחת לאוטו , על הצינור גדישה הימני (בהנחה שהפנים כלפי מעלה) תראה יצור מוזר שנראה ככה .

 

 

.928motorsports.com/parts/images/blowoffvalve/BlowOff%20Valve.JPG

 

פרק את הבנד , והוצא את הפורק , אגב תוך כדי שאתה מוציא תמיד אחוז בצינור גדישה עצמו שחלילה לא יקרע .

שים פורק אחר , סגור את הצינור שאמור להחזיר את האוויר לאינטק ושא ברכה אל השמיים , שבורכתה בברכת גדישה על פי יאשה .

שלח הודעה פרטית ליאשה ובקש להצטרך לאירגון המחתרתי שלו שאין לי מושג במה הוא עוסק , אתה תידרש לסלסל את שיערך , ולקנות מאזדה , או פורד וגם BMW הולך , וגם מונית .

 

זהו .

פורסם

הפורק הוא דבר מיותר, הייתי מוותר עליו , ואני לא מבין מה הוא כל כך קריטי לך

 

דווק שעון טורבו, גם ברכב סטנדרטי הוא חשוב_במידה ,כן..), ייתן לך מדד על מצב הטורבו הכללי, ותוכל להגביל את הגדישה שלך(עם הרגל כמובן), חוץ מזה שאסתטית הוא יפה

 

ועשה לעצמך טובה, לך לאיזו סדנא שפשוט תרכיב לך.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אם אתה מחליף לפורק פנימי,פשוט תתקין אותו בצורה זהה לפורק המקורי

אם אתה מתקין פורק חיצוני תקבל תקלה אחרי נסיעה קצרה שלא תאפשר לטורבו לגדוש, עד שתכבה ותניע שוב את הרכב

כדי למנוע את התקלה צריך להתקין את הפורק בצורה שונה,ולפעמים גם שינוי בציפ

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

שוב אם הגדישה ברכב היא מקורית אז ממש מיותר,תישאר עם הבוש,הוא עושה את העבודה כמו שצריך ואין מצב שהדיאפרגמה הפנימית תקרע לך בגדישה כזו@[הוא אמנם מכוער ודומה לנאד,אבל עושה את העבודה !]

בהנחה ותתקין ציפ ותעלה גדישה 1 באר וצפונה אז בהחלט רצוי להחליף פורק! לאחד שיעמוד בגדישה בצורה אמינה .[פורג 007] ושוב אם תרצה פריקה חיצונית אז יש לך את ה004 ואם מדובר על מצערת אלקטרונית אז מה שאביחי אמר פה לגבי חיבור מתוחכם יהיה רלוונטי אלייך.

 

אביחי שאלה אלייך:

יש אצלי פורג 004 שהתקנת לי בשיטה המיוחדת.

עכשיו גבי [GI DUB] אומר לי שלא תהיה שום בעיה להחליף את הפורק הזה לפורק חיצוני אחר[לדוגמה HKS SSQ]השאלה שלי האם תהיה בעיה אם אתקין HKS חיצוני באיביזה במקום ה004]ואם כן אז מה בדיוק ולמה?

 

תודה מראש.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בפורג 004 יש שתי בוכנות שדואגות לאטימה ,ולא מאפשרות יניקת אויר או פריקת אויר בסרק, ובנסיעה רגוע ושיוט במהירות קבוע

בפורקים אחרים משתמשים בדיאפרגמה או בבוכנה יחידה,מה שיכול לגרום לפריקה של גדישה בחצי מיצערת או יניקת אויר בסרק

ניתן לכוונן ולהקשיח את הקפיץ של הפורק,מה שאולי יפתור את הבעיה,אבל לא יאפשר פריקה מספקת ויגרום לטורבו להעצר בעזיבת גז,וזה לא מומלץ למי שרוצה שהטורבו שלו יאריך ימים

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

אז מה אתה אומר הHQS יעשה בעיות?

 

אגב אביחי,יש לי לפעמים זימזומים מהפורק בנסיעת שיוט,דיברתי עם זיו \[עם האיביזה הכחולה שדאג לי לאינלט ופילטר ממכם]והוא אמר לי שהתופעה מוכרת שזה בריחות קלות של אוויר ומה שעושים לפתור את זה ,מוסיפים פחית בין הקפיץ לבוכנה[שפורג בערכה מוסיפית את הפחית למקרה הצורך] ובכך הרעש בשיוט רגיל נימנע,מה דעתך?

יש צורך שאפקוץ להוסיף את הפחית הזו כי הרעש לפעמים חופר..8)

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בריחות אויר זה לא.אם היו בריחות אויר היית מקבל קוד תקלה /חרום והאוטו היה גודש 0.5 BAR עד שהיית מכבה ומדליק שוב

צריך לבדוק איזה קפיץ יש לך בפורק

בדרך כלל הקפיץ הכחול עובד בצורה הטובה ביותר ללא בעיה

בכל מקרה אין בעיה אתה מוזמן לבוא

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

כן זה מה שזיו אמר לי,הכוונה שהפורק עובד תקין אצלי![כי כמו שאמרת בהנחה ולא אז הרכב היה חותך גדישה ]

יש לי את הקפיץ הכחול.

האוטו גודש 1.3

הרעש זימזום לפעמים בקטנה ולפעמים חופר,בעיקר במהירות 100 כשאני "מלטף" את הדוושה.

ומה יכול להיות גם מצב שהוספת הדיסקית תגרע מתיפקוד ומבצועי הפורק?

 

פשוט פעם אחרונה שהייתי אצליכם אלי שיכנע אותי שהדיסקית אצלי מיותרת ושאתרגל לרעש הזימזום[מה שאני אומר זה אם הדיסקית תפתור את הבעיה הזו אבל מצד שני לא תגרום לבעיה אחרת לצוץ אז למה לא להשים אותה]:wink:

 

 

וסליחה שאני חופר פשוט אני נוסע ככה כבר 4 חודש ולפעמים אני מרגיש שהתרגלתי לזימזום אבל לפעמים הוא פשוט חופר[ככה אני מאד אוהב ומרוצה מהפורק הזה!]:-D

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זה מה שאני מפחד שהדיסקית תוריד מרמת הפריקה בגדישות נמוכות,ולכן עד עכשיו לא באתי אליכם להוסיף דיסקית,אני כבר מעדיף רעש זימזום על חשבון פריקה לקויה ..אלי לא סתם התכסח איתי באותו יום שחשבתי לתומי על הדיסקית..אמשיך לסוע כך ,אגב אן שום בעיות והשלכות תפקודיות לזימזום הזה? אתה יודע ממה הוא נובע והאם הוא פוגע בתיפקודיות ויעילות של בניית גדישה ופריקת עודפה?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

נאמר לי ע"י אחד ממרכזי התקנות לרכב של מוצרים מסוג זה

שאני חייב פורק של חברת forge מדגם 004

 

מישו יודע משו על זה ועל העלויות שלו ללא התקנה ?

 

 

בתודה

כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

מישו?

 

משו?

 

נתחיל בזה שאלו לא מילים בעברית.

 

נמשיך בזה שדובר על פורק 004 רבות ואתה מוזמן לערוך חיפוש.

 

ונסיים בזה שאם עדיין לא תמצא את מבוקשך, תוכל לפתוח נושא חדש. רק בשפה עברית ולא בג'יבריש.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...