Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום רב

ברשתי רכב מסוג PASSAT 2003 עם מנוע 1.8T

רציתי לדעת האם כדי להוסיף שעון טורבו לרכב ? והאם ההרכבה שלו על הרכב מסובכת לבנאדם עם רקע טכני כללי ?

 

עוד שאלה האם הוספת פורק לחץ (פנימי-חיצוני) תורם לחיי הטורבו של הרכב ?

 

ממחכה לתשובה

כמו כן אשמח לקבל מדריך או קישור על דרך חיבור פורק לחץ במידה וקיים ועל הרכבת שעון טורבו וחיבורו

 

בתודה

כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

לרכב שלך יש "פורק לחץ" מקורי

אם אתה מחליף לפורק פנימי פשוט תתקין כמו המקורי

אם אתה מחליף לפתוח דרושה התקנה קצת שונה ולא כל פורק יעבוד בצורה תקינה

לגבי חיבור שעון גדישה יש הוראות לחיבורי החשמל עם השעון

וואקום אתה לוקח מהצינורית שמתחברת לווסט לחץ דלק .חותך את הצינור וואקום ומחבר T שיציאה אחת מימנו תזין את השעון גדישה

אם הפורק המקורי שלך קרוע הדבר יכול לגרום לבלאי במגדש הטורבו

כאשר עוזבים את דוושת הגז והמיצערת ניסגרת, הפורק משחרר את הלחץ שנישאר מהטורבו בתוך צינורות הגדישה והאינטרקולר עד למיצערת

אם הפורק לא תקין {בדרך כלל ניקרעת הדיאפרגמה שעשויה גומי} הלחץ לא ישוחרר והטורבו ייעצר במכה

דבר שיכול לגרום לאום של טורבינת היניקה להישתחרר ולגרום להרס מגדש הטורבו

חשוב לזכור מגדש טורבו מסתובב בין 120000 ל160000 סיבובים בדקה

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

תודה על ההסבר



נראה לי שלגבי השעון טורבו אני פשוט אוותר הוא לא נראה לי הכרחי לי כל כך .

לגבי הפורק לחץ אני אשמח לקבל סוגים שישבו טוב על הרכב שלי כי פורק יותר קריטי לי משעון לטורבו

 

ואשמח לקבל תמונות איפה הפורק יושב ואיך לחבר אותו במידה ויש ברשת.

 

בתודה



כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

סע לE&A והם ימצאו לך פיתרון לפורק פתוח, אם אתה מעדיף פורק פנימי משופר אז לא חסרות אפשרויות.

 

תריץ חיפוש בפורום על מנועי ואג 1.8T ותוכל לקבל יותר מידע.

 

שעון גדישה לפי דעתי מיותר על רכב טורבו סטנדרטי לחלוטין.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

מצטרף להמלצה על E&A.

אבל אני חולק על אלה שלא ממליצים שעון גדישה.

גם על טורבו סטנדרטי לדעתי השעון די הכרחי בדיוק כמו שעון טורים לדוגמא.

תכל'ס זה לא גורע שאין שעון כי הרכב סטנדרטי ואין סיבה לתקלות אבל תמיד טוב לדעת כמה אתה גודש ולוודא שהכל תקין בלי בריחות,

בעתיד אם יהיו בעיות (טפו טפו טפו) השעון יכול לעזור מאד.

מה גם שזו השקעה ממש זולה יחסית.

פורסם

תודה רבה.

 

E&A אני לא מכיר יש לינק לחנות או משו בסגנון .?

 

עוד שאלה - האם התקנת פורק חיצוני מסובכת מאוד למישו בעל ידע טכני כללי טוב וכלים ?

 

 

בתודה

כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם
תודה רבה.

 

E&A אני לא מכיר יש לינק לחנות או משו בסגנון .?

 

עוד שאלה - האם התקנת פורק חיצוני מסובכת מאוד למישו בעל ידע טכני כללי טוב וכלים ?

 

 

 

בתודה

כפיר.

 

מה עם השאלה למעלה?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

הפורק שציינת מתאים לרכב שציינתי ?

ועוד משו איפה הפורק יושב כרגע בפאסאט ?

 

 

בתודה

כפיר.

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...