Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרתכם.רכב ב:35K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם.

לאחרונה התחלתי לחפש רכב ותוודעתי לפורום שלכם.

תרשו לי קודם כל להחמיא על הענייניות ולהגיד שהאהבה שלכם לעניין ניכרת. שאפו.

 

ועכשיו לענייני...

אני ואשתי התחלנו בחיפושים אחר רכב, כי בקרוב תיווסף חברה חדשה למשפחה.

אם לומר את האמת, אין לי מושג, אפילו בסיסי ביותר ברכבים (אני מה"מוזרים האלה" שמתניידים בגוש דן על אופניים:-))

היתרון: אני לא שולל שום רכב משום סוג שהוא. אין לי שום דיעה קדומה.

 

מה אנחנו מחפשים:

רכב במחיר 35K. עוד 5 או פחות 5 בהחלט באים בחשבון.

מחפשים רכב אמין (מי לא?) וחסכוני בדלק.

גיר אוטומטי חובה.

מקום לעגלת תינוק הכרחי.

השימוש: בעיקרון אנחנו מתניידים בעיר, נסיעות קצרות, אבל נעשה חיפה- תל אביב לפחות פעמיים בחודש.

 

האם לדעתכם רכב 1300 אמור להספיק לנו?

מפשפוש בפורום נראה שהמומלצים ביותר הם פונטו ספייס וטויוטה יאריס. האם אני צודק?

 

תודה

פורסם

הפונטו עדיפה לפי דעתי, היאריס הרבה יותר יקרה ותא מטען יותר קטן.

השאלה היא האם ניתן להכניס עגלת תינוק לתא מטען של הפונטו? לצערי לא אוכל לענות לך על השאלה הזאת. ממליץ לך לבדוק את זה בעצמך ואם התט מטען מתאים אז לכו על הפונטו.

עוד רכב מומלץ זה הקסרה/ 306, רכבים שהם קטגורייה אחת מעל, הדלת החמישית תקל על ההעמסה ותא המטען גדול יותר בשתיהן.

ב35-40 אלף תוכל לקנות קסרה 2003-2004

×
×
  • תוכן חדש...