Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לידיעה כללית,בסקודה פורמן יש בעיה ידועה שנובעת מחוסר טיפול(גרוז)של ציר המפלג.קורה הרבה שפין גזירה שמחבר את שני החלקים שמהם עשוי ציר המפלג ניגזר.פתח את מיכסה המפלג,ונסה לסובב את האקצנטר (קצת כוח)אים מיסטובב הפין גזור,פין חדש עולה10ש,(וחוסך דיסטרבוטור משופץ) וזו יכולה להיות בעיה שהניצוץ לא מגיע בזמן.

פורסם

כנראה הבעיה חשמלחית - עוד לא הגעתי לממוסך

כאשר היא מניעה ומתחממת היא תסע גם כל היום

אבל אם לא הספקתי לתת גז היא לא תדלק גם בהמשך

מוזר

כי זה כאילו תלוי בחימום של משהו

נקוה שבבוקר היא תניע שנגיע למסך

אבל למה יום כן יום לא?

מה מתחמם שם?

כשהכל יפתר אדווח

פורסם

שלום רב !

לדעתי אתה מסתובב סחור סחור והבעייה , שנמצאת מולך, וכבר אובחנה על ידי , אך אתה מתעלם ממנה ואותה,אתה מזניח.

אתה פונה לעבר הבעייה הקלה(בעיית חשמל, שהוא לדעתך, בא והולך נעלם וחוזר), ולא בהכרח הנכונה, ומתעלם מבעיית קרבורטור, שכבר אובחנה על ידי.

בהצלחה

וחזור לעדכן.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא כל בעייה שיש לרכב עם קרבורטור הקרבורטור אשם,

לפי מה שהוא מתאר נראה כאילו יש בעייה חשמלית כלשהיא שנובעת מחיבור לא תקין ,

אם הוא היה מתלון על צריכת דלק מוגברת \ריח דלק חריף \ קשיים בהנעה\ חוסר סחיבה , אז היה סיבה לחשד על הקרבורטור,

אם (כשהרכב מניע) הוא נוסע כמו שצריך (יחסית לשנתון ולבלאי) אז הסיכוי לבעיה בקרב' קלושה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הבוקר הוא הניע

הגעתי לשני חשמלאים שאמרו לקרוא להם כשיש בעיה

וכיון שכרגע הרכב דטלק הם לא יכולים לעשות כלום

 

אמרתי להם שקרה מקרה שבו נגעתי בחוטים מקדימה (מצד שמאל של הרכב יש לסקודה קופסה עם "ריליי"ם

וזה עזר ל2 מקרים של הנעה

אבל אפח'ד לא הצליח

ת'אמת הם אפילו לא ניסו

אמרו אין מה לבדוק כיון שהרכב דולק

 

אחד מהם טוען שהוא מומחה לקרבורטורים

ניסיתי לשכנע אותו לחשוב שאולי זה מהקרבורטור

הוא אמר שאולי זה מהצ'וק האוטומטי שמציף את הרכב (זוכרים מה כתב צביקה כבר בהתחלה)

והציע לנתק אותו

מה שאני יודע בוודאות שאצלי הוא כבר נותק מזמן ע"י הבעלים הקודם, אז ויתרתי

 

בקיצור

אין פתרון מסתמן בינתיים

ניסע היום הביתה (200 ק"מ עד הצפון), שם כבר נראה

 

נמאס לי

כשזה לא עובד זה לא עובד וכשהוא עובד הוא עובד

פורסם

1.

פורקה והוחזרה הקודנית

נסה לתת מתח ישיר מהמצבר לכל צרכני החשמל, כגון מודול הצתה אם יש, כויל, הסולנואיד של הסטרטר, משאבת דלק אם קיימת חשמלית. לפני ביצוע הפעולה, וודא שאין לך צרכנים שדורשים מתח נמוך מ12V[אינני מכיר ספציפית את הרכב הזה].

אם מניע -

חפש כשל במערכת המיגון החשמלית - תעקוב אחרי החוטים, תמצא את העלוקה / מנתק הצתה / שטות אחרת שנועדה כביכול למנוע גניבה, ונטרל את המערכת.

לא עזר, חפש אילתורים ונתקים במערכת החשמל, על הדרך תנקה אותה מכל הזבל של דיבוריות והתקנות חאפריות אחרות שהצטבר עם השנים. או אם אין לך סבלנות לזה, פשוט תעשה חיווט חדש למנוע מהסוויץ'.

 

 

2. כדי לוודא / לשלולל את תקלת הקרבורטור, בבוקר שהרכב לא מניע שפוך מעט דלק ישר לתוך לוע הקרב'. הניע = יש לך בעיה באספקת הדלק = קרב' תקול.

 

 

3. בכל מקרה, פתח את מכסה המפלג, בדוק היעדר סדקים במכסה ושהמגעים לא שרופים, נקה עם נייר זכוכית עדין מאוד את המגעים, גרז היכן שצריך, בדוק שאין חופש מוגזם בציר הרוטור.

 

 

4. באופן כללי עושה רושם שבעלי המקצוע שמטפלים לך ברכב, עושים זאת בשיטה העיוורת של החלפת חלקים אקראית (למה להחליף פעמיים סטרטר??). במקום להשתמש מספר רב של פעמים בשירותיו של "מומחה" כזה או אחר, אולי כדאי שתיגש פעם אחת למומחה.

אמרת שאתה עולה לצפון? תוכל לעשות עצירה בנתניה אצל צביקה? ולא, אין לי צמיות אצלו בעסק, ואני אפילו אינני מכיר אותו באופן אישי, אבל תגובותיו באתרים השונים עושים רושם של בעל מקצוע ברמה.

פורסם
לידיעה כללית,בסקודה פורמן יש בעיה ידועה שנובעת מחוסר טיפול(גרוז)של ציר המפלג.קורה הרבה שפין גזירה שמחבר את שני החלקים שמהם עשוי ציר המפלג ניגזר.פתח את מיכסה המפלג,ונסה לסובב את האקצנטר (קצת כוח)אים מיסטובב הפין גזור,פין חדש עולה10ש,(וחוסך דיסטרבוטור משופץ) וזו יכולה להיות בעיה שהניצוץ לא מגיע בזמן.

 

לא דבר נדיר :) שווה בדיקה.

אודי A4

דימה.

פורסם
1.

נסה לתת מתח ישיר מהמצבר לכל צרכני החשמל, כגון מודול הצתה אם יש, כויל, הסולנואיד של הסטרטר, משאבת דלק אם קיימת חשמלית. לפני ביצוע הפעולה, וודא שאין לך צרכנים שדורשים מתח נמוך מ12V[אינני מכיר ספציפית את הרכב הזה]. [ לא מומלץ לתת מתח ישיר מהמצבר, המתח אמור לעבור דרך ממסר, אתה עלול לשרוף את המודול הצתה או סליל הצתה וצרכני חשמל נוספים, זאת לא הדרך !]

אם מניע -

חפש כשל במערכת המיגון החשמלית - תעקוב אחרי החוטים, תמצא את העלוקה / מנתק הצתה / שטות אחרת שנועדה כביכול למנוע גניבה, ונטרל את המערכת. [ תמיד טוב לבדוק ולעשות זאת!]

לא עזר, חפש אילתורים ונתקים במערכת החשמל, על הדרך תנקה אותה מכל הזבל של דיבוריות והתקנות חאפריות אחרות שהצטבר עם השנים. או אם אין לך סבלנות לזה, פשוט תעשה חיווט חדש למנוע מהסוויץ'.

 

 

2. כדי לוודא / לשלול את תקלת הקרבורטור, בבוקר שהרכב לא מניע שפוך מעט דלק ישר לתוך לוע הקרב'. הניע = יש לך בעיה באספקת הדלק = קרב' תקול.

לא מקובל ולא מומלץ, אלא רק במקרי חירום!

קבל טיפ קטן:

רכב שהגיע בנסיעה למקום חנייה כלשהו, והקרבורטור לא נוזל ולא מאבד דלק או מציף, אין כל סיבה שבבוקר הדלק יתאדה, יעלם, ילך לטייל לבלי שוב !

אי לכך הזרמת דלק בצורת שפיכת דלק ישירות לסעפת היניקה לקרבורטור, גורמת לדילול השמן, ועלולה לגרום להצפת המנוע בדלק, שיגרום להרטבת המצתים בדלק, ולקשיי התנעה גדולים יותר.

 

 

3. בכל מקרה, פתח את מכסה המפלג, בדוק היעדר סדקים במכסה ושהמגעים לא שרופים, נקה עם נייר זכוכית עדין מאוד את המגעים, גרז היכן שצריך, בדוק שאין חופש מוגזם בציר הרוטור.

טוב תמיד ובכל מקרה !

 

 

4. באופן כללי עושה רושם שבעלי המקצוע שמטפלים לך ברכב, עושים זאת בשיטה העיוורת של החלפת חלקים אקראית (למה להחליף פעמיים סטרטר??). במקום להשתמש מספר רב של פעמים בשירותיו של "מומחה" כזה או אחר, אולי כדאי שתיגש פעם אחת למומחה.

אמרת שאתה עולה לצפון? תוכל לעשות עצירה בנתניה אצל צביקה? ולא, אין לי מניות אצלו בעסק, ואני אפילו אינני מכיר אותו באופן אישי, אבל תגובותיו באתרים השונים עושים רושם של בעל מקצוע ברמה.

 

***נמחק תוכן מסחרי****

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זהו זה כנראה נגמר

לאחר יומים אצל חשמלאי (פנסיון מלא)

נמצא שבתוך המפלג יש סליל קטן שאחד החוטים הדקיקים שלו נקרעו

וכנראה כשהיתה עליו שמש חזקה הוא היה מתרחב ונוגע בקצה השני

הוחלף מפלג

וכעת זה עובד

הבחינה תהיה מחר בבוקר

אם יניע בקלות או לא

 

תודה לכל העונים והמשתתפים

פורסם

שלום רב !

אנו ממתינים לעדכון יומי, האם אכן הבעייה בבקרים נפתרה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה עלההתענינות

כן כעת היא מניעה בקלות

 

כאשר הוא החליף את המפלג, שאלתי אם הוא עשה כיון הצתה

הוא ענה שלא, אבל הוא שם את המפלג בדיוק באותו מקום.

 

כעת לדעתי היא עושה יותר רעש מאשר לפני כן

יש לי שוב נסיעה ארוכה למרכז

נבדוק את תגובותיה ונחזור אליו אם יהיה צורך

×
×
  • תוכן חדש...