Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר היית בחצי הדרך. המסגרת תפוסה על לשוניות פלסטיק גמישות, היית ממשיך קצת לשחק איתה בעדינות והיא היתה יוצאת. צריך גם לפרק את בוררי המזגן קודם, הם נשלפים החוצה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ואז הHU נתפס רק בחלק הימיני ? טוב זה יותר טוב מכרגע שהוא נתפס על כלום.

חבל שלא ניסיתי את זה לפני שעיקמתי את המסגרת עכשיו אני צריך להרחיב אותה שוב.

 

מה הקשר לקומפוננטים ? מישהו יודע מה תופס את המסגרת השחורה בחלק העליון שלה ? כי בכוח כבר ניסתי, יותר כוח זה כבר לשבור אותה ל2 ..

פורסם

אולי תעזוב כבר את הפתרונות המהירים והמעפנים האלה ? תחקור טיפה יותר את הפלסטיקה שלך תחפש עוד ברגים תפעיל את הראש קצת ... כמו שאמר איתמר, חלק תפוס עם ברגים וחלק תפוס ע"י קליפסים גמישים מפלסטיק, היית כבר בחצי הדרך !

 

כל מה שצריך זה להוציא את התושבת המקורית, לחבר את כל הפלסטיקים מחדש ואז בשיא הקלילות להרכיב את החדשה (אפשר גם לאחר שהפלסטיקים הורכבו זה עניין של 2 וחצי שניות בול ! )

 

כל הקטע הזה של לחתוך את התושבת לחצי כמו שיש בפיונירים , זה פיתרון מעפן זה אף פעם לא יתפס כמו שצריך , זה ישב בלחץ בלבד ולא תפוס עם הקליפסים כמו שצריך ... תעשה את השיקול שלך ...

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

לגבי משיכת החיווט, זה ממש לא בעיה. תתכופף מתחת לדש בורד. תשחיל משם את החוטים. תראה שהם לא מפריעים לשום דבר.

 

ולאחר מכן עם אזיקונים קטנים תקבע את החוטים לרכב שלא יקרקשו..

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

זה נראה בכאילו שאני ביותר מחצי דרך אבל כבר הפעלתי יותר מידי כוח, ניסיתי עם טסטר לדחוף את החלק העליון ובצדדים שיתן מנוף ויוצא את הפאנל אבל הוא לא נשלף.. אני גם מפחד משני החוטים הדקים של הקודן שלא יתנתקו לי. אני אנסה לשחק עם זה שוב מחר, עכשיו גם הבאתי כלים, עד עכשיו הייתי עם פיליפס טסטר ושפיץ פלייר, הבאתי ראצ'ט ובוקסות להקל על העיניינים.

 

ובקשר לרדיו דיסק :

http://www.ninja-net.co.il/Product.aspx?productid=1025

אני מורכח לציין שאפילו עם הרמקולים 5.25 ה"לא משהו" בלשון המעטה של יונדאי הוא ממש אחלה ! שיפור הרבה יותר גדול ממה שציפיתי, אני יודע שאני לא משתמש HI-END אבל ב400 שקל לא הייתי מצפה לזה גם בשמע וגם בקליטה של הרדיו.

×
×
  • תוכן חדש...