Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מדחס מזגן לחזק יותר בקומבינה בסקסו שנת 2000


ravidp18
שימו לב! השרשור הזה בן 4719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי מושג לגגבי הדלק כי לא בדקתי לפני ככה שאין לי אינדיקציה.

 

בכל מקרה, מזגן זה דבר חובה (במיוחד אצלי) ככה שגם אם יש עליה בצריכת דלק אני מוכן לספוג את זה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא שאלתי לגבי הצורה - מדבריך השתמע שיש סוגים שונים של מדחסים ויש כאלה שמקררים יותר טוב.

 

רציתי לדעת אם יש סיכוי ששלי הוא מאלה שמקררים פחות, כך במקרה של תקלה אוכל לשדרג לאחד שמקרר אפילו יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון, אני לא בטוח שהקטנת מדחס זה רעיון טוב כל כך.

כדי לקבל את עוצמת הקירור שאתה רגיל אליה כרגע, מדחס קטן יצטרך לעבוד יותר קשה, דבר שישפיע באופן ישיר על אורך חייו.

אתה ממש, אבל ממש לא רוצה לעשות את זה לעצמך.

 

שאלה בהמשך לאלעד - אם המדחס הזה מספיק טוב לקורולה (יש שם חלל יותר גדול לקרור), אז מדוע

לא יהיה טוב גם לסקסו (הצנועה יותר במידותיה) ?

 

פרוייקט מעניין.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לעשות הלחמות (אלומיניום) אצל בעל מקצוע כמו שאני בעצמי עשיתי כדי להתאים שני קטרי צינורות שונים( של הקורולה היה יותר גדול והייתי חייב להלחים שני מחברי צינורות השונים בקוטרם).

 

לגבי כיפוף צינורות אני מאמין שאפשר, אך יש צורך בכלי מיוחד כדי שהצינור לא יתקפל וישבר. בעל מקצוע אמר לי שאי אפשר על הרכב, אחרי שגיליתי שאחד הצינורות יצא לי נמוך מידי.

 

הבעיה הכי גדולה שקיימת לגבי כיוון הצינורות , שאם נופל לך המיקום של המחבר למדחס במקום צפוף או בצמוד לקיר המנוע (יש רכבים שמיקום המדחס אלטרנטור ושאר אביזרים יושבים בצד ימין של המנוע ולא לשמאלו , מאחוריו ולא לפניו, קרוב לקיר תא הנוסעים או רחוק ממנו) גם אגזוז קרוב יכול להוות בעיה מחוסר אפשרות העברת צינור.

חשוב לתכנן לעתיד אם תחליט פתאום לפרק רדיאטור, אלטרנטור או כל דבר אחר- לא להגיע למצב מוגבל בפירוק מדחס. גודל המדחס גם חשוב מאוד (אצלי למשל הגודל הפיסי של המדחס החדש קטן משמעותית משל המדחס המקורי) .

 

נ.ב- ישנה עוד הגבלה חשובה מאוד שיש צורך לשים עליה דגש והיא המרחק בין הגלגלת לתושבת המדחס ומספר החריצים ברצועה, אם יש יותר חריצים במדחס- יתרון.

 

לגבי המדחסים של הקסארות כמו שהם שונים בצורתם כך הם שונים בתפוקתם ואופן עבודתם (באתר שנתתי לך יש את כל סוגי המדחסים ואיורים- אם אין איור באותו המדחס -תכניס את קוד קטלוג המוצר בגוגל ותקבל את התמונה .)

 

בקיצור - צריך לעשות שיעורי בית לפני בחירת מדחס בכדי שיתאים במידה רבה ככל שניתן לרכב עליו מתכננים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה שום סיבה הגיונית להחליף מדחס מקורי בסקסו לכזה של רכב אחר. המערכת שם חזקה מאוד בשביל לקרר תא נוסעים של סקסו... לדעתי זו הרפתקאה מיותרת לגמרי.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק שלום רב!

המזגן אצלי בסקסו עבד בצורה מקסימלית כפי שאמר לי מזגניסט ולא הייתי יכול להוציא יותר ממנו ,{בלילה תמיד היה סבבה עם המזגן} בפקקים הייתי ממש מסכן (עדיף לפתוח חלון) ובכביש מהיר הייתי מרגיש קור שהיום אני נהנה ממנו בסיבובי סרק ,שלא לדבר על כביש מהיר.וחשוב לציין שהטרמוסטט לא היה מפסיק אף פעם עד שהחלפתי את המדחס. {היו לי מקרים שהייתי צריך לחכות ברכב ,וזה ממש סיוט}

 

לא יצא לי לראות עוד סקסו כדי לבדוק איך המזגן שלה-אולי אצלי המדחס היה בעייתי.. אני לא יודע -את זה יעידו אותם אלו שיש ברשותם רכבי סקסו, אבל מה שאני כן יודע, זה מה שעשיתי, ושזה יצא טוב, ולא פחות חשוב שיתפתי אתכם!

 

בברכה

רביד!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רביד, המזגן אולי יכול לעבוד מקסימלית - אך זה לא אומר שהוא תקין.

מניסיון שלי עם סקסו-אים, המזגן שם פשוט מצויין (כשהוא תקין כמובן).

ייתכן ואצלך ברכב היתה בעיה נקודתית במדחס או ברכיב אחר שהוחלף עם המדחס.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכתי למזגניסט שיבדוק. אם הייתי יודע מראש על יחידה פגומה כמובן שעדיף לטפל בה ולפתור את הבעיה, אך המזגניסט אמר לי שזה המקסימום-> והמקסימום הזה בהחלט לא היה מספיק.

 

יש למישהו נסיון עם מזגן מקורי של סקסו שיוכל להאיר את הנושא ולשתף אותנו, אם המזגן חזק ברמה שאם עומדים בפקק- אז יהיה עדיף להפעיל מזגן מאשר לפתוח חלונות?

 

איציק,המדחס שהורדתי מהרכב עדיין ברשותי, יש אפשרות לבדוק את תקינות המדחס כאשר הוא מפורק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לבדוק יניקה כשהמדחס בחוץ פשוט מחברים אותו עם רצועה לאיזה מנוע מפעילים חיצונית את הקלאץ' סותמים את החור שממנו נשאב הגז (עם הכף יד) ובודקים בערך כמה יש יניקה, אם היא חזקה או לא.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובבתי ביד את קלאץ המדחס וסתמתי עם האצבע את היניקה--> ועושה רושם שאם אני אחבר אותו לרצועה למנוע , לא תישאר לי אצבע! אני מאמין שגם כף יד תסבול איזו-שהיא שטף דם נחמד..

 

estk- אני יודע בוודאות שיש יניקה , אחרת המזגן לא היה מקרר. השאלה היא אם יש מכשיר שבודק באופן מדוייק לחצים ותת לחצים, שהמדחס יוצר, כדי לאמת תקינותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז זה אומר שיש למדחס שלך יניקה טובה, יש בטח עוד פרמטרים, שאני לא יודע איך בודקים ומה משמעותם,

אבל חבל שפרקת מה שיכול להיות זה שהרצועה (של המדחס) היתה מעט רפויה ואז היה צריך למתוח אותה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4719 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...