Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם לפחד מיד 5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם המחיר מתחת למחירון בגלל היד, או גורמים אחרים?

אם זה רכב שמור ואין בעיות מיוחדות, לא רואה סיבה למה לא.

אלא אם כן זה רכב בלי שוק ואתה יד6 תתקע איתו.

או שתנהג עליו 3-4-5 שנים ואז היד תהיה סבירה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אני מציע לך לבדוק את הרכב ב-7 עיניים. יש סיבה לכל דבר.

 

דבר שני - לא אמרת איזה רכב זה.

 

אני יכול לומר לך למשל שפיאט פונטו 1600 זה רכב שמחליף די הרבה ידיים. למה? כי יותר יקר לתחזק אותו מפיאט רגילה, ואז האוטו עובר לבנאדם הבא שלא ידע אפילו שיש פונטו 1600 אבל מעוניין בתוספת הכוח.

 

בקיצור - אם זה רכב ספורטיבי או מיוחד, אז היד הגיונית.

אם מדובר ברכב עממי ורגיל - אז לבדוק ב-7 עיניים וכמובן גם להוריד חזק מאוד במחיר.

פורסם

מריח כמו סוחר מפוקפק.

 

רכב לא מחליף יד כל שנה ללא סיבה. פשוט אין מצב בעולם ומשהו בו בהחלט דפוק.

 

וחוץ מזה שנשמע לי בלתי סביר 70K ק"מ לרכב כזה עם כ"כ הרבה ידיים. פשוט ק"מ אפשר לזייף וידיים לא.

פורסם

לדעתי רכב כזה אפשר לקנות רק אם הוא טופל "בחברה" ויש תיעוד של כל הטיפולים וזה מסתדר טוב מול התאריכים.

פורסם

לא הייתי נוגע באוטו הזה,לא קשה למצוא כזה רכב יד 2 או 3, ואפילו הייתי מעדיף עוד קצת ק"מ מאשר ידיים,

תחשוב בהיגיון האוטו עבר 5 ידיים וכל ה5 ידיים נסעו ברכב מתחת לממוצע.?!:roll:

×
×
  • תוכן חדש...