Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם קיימת רנו מגאן 4 דלתות עם מנוע 1400?

 

דיברתי עכשיו עם אחד שרוצה למכור את הרכב שלו , רנו מגאן 4 דלתות.

ביררתי פרטים ולהפתעתי גילית שיש לו מנוע 1400.

אני חייב לציין שכל הרכבים שבדקתי עד עכשיו ביד 2 או בכל מקום אחר

כללו מנוע 1600 מינימום , ואילו רק רכבי מגאן בעלי 5 דלתות כללו

מנוע 1400.

 

לכן אני שואל האם קיים דבר כזה.

פורסם

תלוי.

בדגמים לאחר שנת 99 מדובר במנוע בעל 98 כ"ס. בשילוב עם גיר ידני הוא חסכוני למדי.

פורסם

הדגם שאני מדבר עליו הוא שנת 2001.

האם הוא חסכוני?

 

יש לך מידע לגבי כמה ק"מ לליטר בעיר ומחוץ לעיר?

פורסם

אכן ישנה מגאן דור ראשון(עד מודל 2003) במרכב סדאן עם מנוע 1400.

במגאן 2 יש את המנוע הזה(16 שסתומים 98 כ"ס) רק בהאצ'בק(5 דלתות.)

פורסם

האם הרכב שווה בכלל את הקנייה?

האם הוא ייסחוב את העליות של ים המלח?

עד כמה הוא חסכוני בעיר ומחוץ לעיר? (הכוונה ק"מ לליטר)

פורסם

הדגם שאתה מדבר עליו זה RTE 1400 ידני עם 95 כוחות סוס בעיר אני מאמין שיהיה מאוד חסכוני.לגבי העליות של ים המלח לעלות אותם הוא יעלה אבל במאמץ גבוה.

לפי מה שמוסרים באחד האתרים הצרפתיים היא אוכלת 8.5 ליטר ל100 ק"מ במשולב

פורסם

אם אתה מתכוון להוביל בכל יום עיזים ותפוחים מים המלח לירושליים - כדאי שתבחר ברכב אחר. אולי איסוזו סומו או שברולט סאוונה.

אם אתה מתכוון לנסוע כל יום בפקקים של ת"א ופעמיים בשנה יורד לים המלח עם שני תיקים קטנים בתא המטען וצדנית במושב האחורי - זאת יכולה להיות בחירה לא רעה.

 

או בקיצור, אם לא הבנת - מה הדרישות שלך מהרכב? אופי הנסיעות? מטען? נוסעים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני נוהג על 1.4 2001 5 דלתות ידני

והרכב סוחב בסדר גמור

את סדום הוא עלה יפה מאוד עמוס לעייפה

דלק - בסביבות ה12ק"מ לליטר בממוצע

ואני עוד מושך אותו (הוא מגיב יותר טוב בטורים גבוהים , על סף המנתק) כשמשעמם לי ממנו

 

אני אישית לא אוהב את ה4 דלתות

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...