Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני קורא המון את התגובות בפורום אשמח לשמוע חוות דעת

אני נוסע כ120K ביום וחשוב לי מאוד שיהיה רכב נוח! וחסכוני, כמו כן יש לי 2 תינוקות ולכן הרכב צריך להיות מרווח ובטיחותי

תקציב עד 40-45K, אוטומט

 

C5 - האמת התגובות בפורום הפחידו אותי, בנוסף הבנתי שלא חסכוני

סניק/ מגאן / מגאן 2- בעיות אמינות

מונדיאו - היתה הבחירה המועדפת אבל קשה למצוא שמורה וכמו כן הבנתי שלא חסכונית

 

אשמח לשמוע המלצות

פורסם

שלום,

אתה קצת בבעיה (ואתה לא הראשון).

בתקציב של 40 אלף אתה מחפש רכב נח ובטיחותי, ופוסל את כל מה שעונה לדרישות.

 

צריך לוותר על משהו:

או נוחות\בטיחות\שנתון מתקדם,

או סטיגמות, ולחפש רכב שמור שכן עונה על הדרישות.

 

אולי ניסו אלמרה פרפקט תהיה פשרה בשבילך, לפחות היא בטיחותית.

מקסימום, תקנה לך מושב של דר. גב.

 

עריכה:

מה לגבי פורד פוקוס, היא כן עונה לדרישותך?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כפי שאמרו מעליי, הדרישה לרכב מרווח (מן הסתם יהיה גם אולי גדול יותר פיזית) חסכוני, ובטיחותי קצת מנוגדות אחת לשניה, ולכן תאלץ להתפשר, כמו כמעט כל דבר בחיים...

לדעתי - לנסיעה של 120 ק"מ ביום - (שזה לפי חישוב גס כ-29000 ק"מ בשנה, לפי 5 ימי עבודה בשבוע),

עליך לשקול רכב דיזל (זה יהיה מן הסתם רכב קצת "גדול" - שים לדעתי את הבטיחות לילדיך, ואת הנוחות שלך בראש!), כך שאולי גם זה יפצה אותך מעט בעניין החיסכון.

אני הייתי שוקל פאסאט TDI, או אוקטביה TDI,אולי אפילו בתצורות סטיישן (אם נכנס בתקציב בלחץ)

 

אולי חברי הפורום יוכלו גם להעלות הצעות נוספות.

alfa 156 2.5.

פורסם

המונדאו בהחלט תתאים אבל ה406 משמעותית יותר נוחה,יותר זולה לאחזקה ובסכום של 40000ש"ח תוכל למצוא אקזמפלר יותר טוב במקרה של ה406 מכיוון שהיא נמכרה בכמויות גדולות יותר.

פורסם
למה בעיה?

מה עם הונדה סיויק/אקורד?

קורולות ישנות יותר

 

30 אלף בשנה במושבים של קורולה\סיויק ישנות?

רצית רכב נח ובטיחותי.

רכבים יפניים בתקציב שלך לא יהיו לא זה, ולא זה.

 

אקורד, מונדאו, 406 בנזין יגרמו לך להוצאות דלק של בערך 1500 ש"ח בחודש (בקצב הנסיעות שלך).

לכן רכב דיזל (שהוא משמעותית יותר חיסכוני) - פאסאט\ אוקטביה, אולי רעיון טוב עבורך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

406 1.8 אוכלת כ-9 ל'/100 ק"מ (כ-11 ק"מ/ל') בתנאים מעורבים. ה-2.0 תהיה גם חזקה יותר ובטוח לא חסכונית פחות, שכן ה-1.8 די קטן על הרכב. מכונית נוחה כמו ה-406 לא תמצא פרט ל-C5 ולמכוניות שעולות פי כמה וכמה. היא גם אמינה הרבה יותר מהתדמית הלא מוצדקת שלה. בקיצור - בתקציב שלך ועם הדרישות שלך אין מומלצת ממנה, לדעתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לא נעים לומר , אבל הסיבה העיקרית שפסלתי את ה406 היא העיצוב הפנימי עם הפאנלים מעץ שנראו לטעמי "מביכים"

פורסם

לא חושב שזו סיבה לפסול רכב, בייחוד לא כזה העונה על כל הדרישות שלך :roll:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה לגבי כול הבעיות של הגיר ב 406 ועוד כמה חשמליות... ?

אני מחפס מונדאו בדיוק מאותם סיבות רק הרבה פחות קילומטרז.

בהתחלה חיפסתי באמת את ה 406 ואז הבנתי את בעיית הגיר ועלות החלפה ובכלל הסרט שאצטרך גם אני למכור את הרכב...

לכן אני בוחר במונדאו ברור שמצב הכי טוב שניתן למצוא ולא מצאתי הרבה.

 

אשמח לתגובות והמלצות ובפרט אם ישנם אילו בעיות משמעותיות שאני צריך להיזהר ממונדאו 2002.

 

תודה

nuni

×
×
  • תוכן חדש...