Jump to content

tomermiz

  • הודעות

    21
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tomermiz

  1. אשמח לקבל תגובה ממישהו.
  2. אשמח לשמוע את דעתכם, האם כדאי לבחור במגאן בגלל השנתון או בניסאן בגלל האמינות. תודה מראש.
  3. אשמח לשמוע מה דעתכם על הרכב יש לו 220K קילומטר עלות אחזקה ,בעיות מיוחדות.. תודה
  4. 170K קילומטר, יד שנייה. מישהו התנסה? בעיות מוכרות שצריך לבדוק או שצפויות?
  5. יש לי בעיה עם גיר רגיל, אז לדעתך הקילומטראז' של האקוטביה גבוה מדי?
  6. הבנתי שהגיר מאוד אמין לא?, האם עדיף סיאט טולדו? מה העלויות מידה ויהיו תקלות?
  7. שנת 2004 190K קילומטר היה בליסינג עלות: 45K. אני נוסע כ120K ביום ומחפש רכב נוח מאוד, מרווח, אמין ובטיחותי (יש לי 2 תינוקות)
  8. מה לגבי פוקוס 2004?
  9. לא נעים לומר , אבל הסיבה העיקרית שפסלתי את ה406 היא העיצוב הפנימי עם הפאנלים מעץ שנראו לטעמי "מביכים"
  10. סתם סקרנות, למה המונדאו לא יתאים?
  11. על אילו סטיגמות אתה מדבר?
  12. למה בעיה? מה עם הונדה סיויק/אקורד? קורולות ישנות יותר
  13. שלום, אני קורא המון את התגובות בפורום אשמח לשמוע חוות דעת אני נוסע כ120K ביום וחשוב לי מאוד שיהיה רכב נוח! וחסכוני, כמו כן יש לי 2 תינוקות ולכן הרכב צריך להיות מרווח ובטיחותי תקציב עד 40-45K, אוטומט C5 - האמת התגובות בפורום הפחידו אותי, בנוסף הבנתי שלא חסכוני סניק/ מגאן / מגאן 2- בעיות אמינות מונדיאו - היתה הבחירה המועדפת אבל קשה למצוא שמורה וכמו כן הבנתי שלא חסכונית אשמח לשמוע המלצות
  14. מישהו? אני ממש אעריך את זה
  15. 1800 153000 קילומטר מבקש לדעת עלות אחזקה, צריכת דלק, שמעתי שישנה איזושהי בעיה עם הנעילה האוטומטית, כלומר אם אני מניע את הרכב , יוצא וסוגר את הדלת הרכב ננעל? האם מישהו שמע על דבר כזה? תודה
  16. חשוב לי: נוחות, אמינות, בטיחות! - זוג+2. תקציב עד 40K, נוסע 30K בשנה לכן חשובה הנוחות. 1. אקורד 2001 2.סיוויק 2001 168K ק"מ 3.מגאן 2003 160K ק"מ 4. פיג'ו 406 2002 5. קורולה 2002 תודה למומחים
  17. הי, זו חלק מההתלבטות שכן היייתי מעדיף רכב משפחתי (זוג + 2) אבל אני לא בטוח שיש משהו בתקציב.
  18. האם עקרונית משתלם יותר לרכוש רכב דיזל?, אני נוסע כ30K בשנה.
  19. שלום למומחים, אני מחפש רכב שני לנסיעה של שעתיים כל יום לעבודה וחזרה, יש לי לאנטיס אבל אני לא מסוגל לנהוג בה (כאבי גב - מושבים לא נוחים) חשוב לי מאוד שיהיה נוח עם צריכת דלק סבירה, נסעתי בעבר על c4 והיה מאוד מפנק, האם יש משהו שמתקרב לרמת פינוק כזו בתקציב שלי? האם פולסווגן בורה דיזל הוא רכב מומלץ מבחינת עלות אחזקה,נוחות? תודה
  20. שלום לכולם, אשמח אם תוכלו לסייע, אני מחפש רכב משפחתי שמתאים ל2 כסאות תינוק, הרכב צריך להיות אמין ובטיחותי, באופן כללי אמור לנסוע כ120 קילומטר כל יום,לא לשהות במוסך יותר מדי ולא לזלול דלק (אוטומט) לאחר בדיקות בחרתי כמה מועמדים: מולטיפלה - מרווח, זול אבל ציוני בטיחות נמוכים ולא אוטומטי סניק - בטיחותי אולם בתקציב שלי אני כבר עלול למצוא את עצמי משפץ גיר כי הרכבים עברו דיי הרבה והבני שישנה בעיה בגיר לאחר 120K קילומטר. C5 - טוב כולם מכירים את הויכוח על עלות החלפים והטיפול למול התועלת, הייתי סגור ושיניתי את דעתי כי באמת קראתי בפורום ושמעתי מחברים סיפורי זוועה. סיטרואן קסארה פיקסו - המועמד המוביל כרגע, נראה מרווח אבל אני לא מכיר כל כך את אופי הרכב. עוד דבר אחרון, למרות התקציב הדל, מאחר ואני נוסע כשעתיים כל יום הייתי רוצה להרגיש איזושהי חווית נהיגה חיובית, אם מישהו מכיר והתנסה באחד הדגמים או מוכן להמליץ על דגם אחר אני מאוד מאוד אודה לו!!
×
×
  • תוכן חדש...