Jump to content

nuninuni

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של nuninuni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה לגבי כול הבעיות של הגיר ב 406 ועוד כמה חשמליות... ? אני מחפס מונדאו בדיוק מאותם סיבות רק הרבה פחות קילומטרז. בהתחלה חיפסתי באמת את ה 406 ואז הבנתי את בעיית הגיר ועלות החלפה ובכלל הסרט שאצטרך גם אני למכור את הרכב... לכן אני בוחר במונדאו ברור שמצב הכי טוב שניתן למצוא ולא מצאתי הרבה. אשמח לתגובות והמלצות ובפרט אם ישנם אילו בעיות משמעותיות שאני צריך להיזהר ממונדאו 2002. תודה nuni
×
×
  • תוכן חדש...